Ziggo tv kijken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Van het ziggo forum: http://www.ijailbreak.com/cydia/tspr...dia-tweak-ios/ Works for me....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kopieer de link ff goed Jurpl
|
|||
|
|||
Mooi, het werkt weer...bedankt jongens.
|
|
|||
|
|||
Ja hoor dit is de oplossing voor het probleem!!!
Alles werkt weer. |
|
|||
|
|||
Ook hier weer alles 100%
|
|
|||
|
|||
Ik krijg de beta niet geïnstalleerd krijg een foutmelding op me iPad of moet je hem direct kopen dat het dan wel wil
Edit Heb hem gekocht en nu werkt hij wel laten we hopen dat hij het nu wel blijft doen Laatst gewijzigd door DarkQIphone; 23-09-12 om 23:08. |
|
|||
|
|||
Ik heb de app via cydia erop gezet maar nog steeds geen TV kijken.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2012 om 11:38 ---------- Werkt wel op ipad maar niet op mijn iphone. Vreemd?? |
|
|||
|
|||
Instelling goed staan dan
|
|
|||
|
|||
Geweldig zeg, ik ben blij dat alles weer werkt. Bedankt voor de tip.
|
|
||||
|
||||
Reeds gelukt!!!! Had een verkeerde versie van tsprotector.
Ik krijg de tweak niet geïnstalleerd, hij zegt dat installatie niet mogelijk is, door conflicten en afhankelijkheden van andere pakketten die niet terug gevonden kunnen worden. Kan namelijk ook geen live tv op iPad 3 en iPhone 4 kijken allebij met iOS 5.1.1 met jailbrake. Laatst gewijzigd door mphoogeveen; 26-09-12 om 14:12. |
|
|||
|
|||
Ben via een andere router op internet gegaan en nu werkt het wel met ts Protector. Bedankt
|
|
||||
|
||||
Ook bij mij: Ziggo Live TV kijken werkt op iPad zonder jailbreak, en op de iPhone 4s mét jailbreak werkte het niet meer.
Via cydia de tweak tsProtector geinstalleerd, naar je instellingen vd iPhone gaan, en dan bij je Non-allowed App list, vink je de Ziggo app aan. En dan: kun je weer Live TV kijken!!!
|
|||
|
|||
Hee, dit is helemaal perfect! Wel ongelooflijk dat ziggo zich gaat bemoeien met het wel of niet hebben van een jailbreak.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(via Android is het gelukkig ook heel makkelijk te omzeilen) Drie zaken die me opvielen: 1. als je gps aanstaat wordt gekeken wat je lokatie is (alles buiten NL wordt geweerd) 2. er wordt gekeken of er verbinding is met Wi-Fi of 3g. Met 3g alleen en vpn kun je ook de app niet bekijken. 3. er wordt gekeken of er ROOT aanwezig is. Conclusie: deze gasten zijn helemaal gek! O ja, en je moet ook nog eens inloggen.....nr 4. Laatst gewijzigd door janpatatje; 27-09-12 om 23:17. |
|
|||
|
|||
help!!!!
ik heb tsProtector geïnstalleerd v2.0-2 bij de instellingen non-allow app list is de ziggo app 2.3.0 aangevinkt, echter dat start de ziggo app niet meer op. wat doe ik verkeerd??? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 september 2012 om 12:06 ---------- ohwwja als bij non-allow list ziggo weer uitvink, dan start de ziggo app wel weer op maar krijg je weer de bekende foutmelding dat tv kijken niet mogelijk is |
|
|||
|
|||
bedankt! het werkt allemaal weer. inderdaad belachelijk dat ziggo zich bemoeid met het feit of je je apparaat gejailbreaked hebt!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook net tsProtector geïnstalleerd em werkt perfect !
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
onderweg tv kijken met ziggo . | the-carpediem | iPhone Apps | 6 | 17-09-12 18:00 |
TIP: live Ziggo streams kijken op iPad! -UP-TO-DATE- | MauroDG | iPad algemeen | 100 | 04-01-12 20:48 |
|
|