Ziggo tv kijken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kevinwalter Idd, ik vraag me af of dit wettelijk wel toegestaan is. Of dit wettelijk toegestaan is weet ik niet, ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb al in augustus vastgesteld dat de Ziggo app naar bepaalde systeemdirectories en bestanden gaat zoeken om een vlaggetje te zetten dat het toestel een jailbreak heeft. Met tsProtector kan ik nu zien naar welke systeemdirectories de app zoekt, wat mijn conclusies van augustus bevestigd. Wat ik mij afvraag is waarom Apple een app in de App Store toelaat die zo intensief buiten zijn Sandbox tracht te spelen. Misschien dat een ontwikkelaar daar een antwoord kan op geven. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
We weten toch allemaal wat er mogelijk is met een jailbreak ook Apple en Ziggo.
Die zullen al het mogelijke doen dit te beschermen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het belang van Apple is om veeeeeeeeeel geld te verdienen. Dit kan men in mindere mate als men het systeem jailbreakt. Of denk je nu werkelijk dat het Apple ALLEEN gaat om de systeem performance? Tuurlijk niet. Indien men dus geen Ziggo kan ontvangen als het systeem gejailbreakt is maar wel als deze dat niet is speelt dit in de kaart van Apple. Daarom zal men ook niets er op tegen hebben dat Ziggo een Jailbreak niet toe staat en dat op deze wijze controleerd. Let wel.... Dit is een ( mijn ) mening. Je hoeft hier niet mee eens te zijn hoor. Ik reageerde alleen op een eerder gestelde vraag. |
|
|||
|
|||
De oplossing werkt super. Bedankt voor de tipgevers.
|
|||
|
|||
tsProtector werkt, ik zal als ik jullie was ook maar even wachten emt de app updaten als er een update uit is
|
|
|||
|
|||
Werkt bij mij ook perfect. Bedankt voor al het uitzoekwerk!!
|
|
||||
|
||||
Blijf het wel appart vinden, dat Ziggo blijkbaar tijd en geld steekt in z.n beveiliging.
En dat dit zonder probleem, en doodsimpel te omzeilen is... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zelfde hier... :-( Al een opposing gevonden? Update: tsProtector trick werkt wel op mijn iPhone, maar dus niet op de iPad3. Weired. Weet iemand al meer over de xCon oplossing? Update 2: NO-WAY I can get it to work on my iPad3. Works fine on 4S jailbroken, Works also on my wifes iPad3 (not-jailbroken) Laatst gewijzigd door johndow; 12-10-12 om 02:11. |
|
|||
|
|||
Bij mij ook niet ipad3
|
|
|||
|
|||
Ik heb de tsProtector PFB Versie 0.2b-18 (gratis) geïnstalleerd en deze werkt bij mij nog steeds zonder problemen
|
|
|||
|
|||
Ik heb TSProtector P geinstalleerd voor 1 dollar nog wat. Maar nog steeds de foutmelding. Blijkbaar iets in de instellingen veranderen nog, maar wat precies? Heb al van alles geprobeerd. Alle apps werken ook niet meer tenij ik "enable" uitzet.
|
|
|||
|
|||
Ik heb zoals al gemeld de gratis versie gebruikt em deze werkt perfect!
|
|
|||
|
|||
Hoe heb jij je instellingen staan dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vandaag nieuwe iPad 5.1.1 ziggo app geïnstalleerd. Werkt prima. Daarna absinthe jailbreak uitgevoerd. Zoals verwacht , net als op iPhone 4 5.0.1 jailbreak (redsnow) start de app wel maar krijg ik de melding dat het tijdelijk niet mogelijk is te kijken. Wat met verschillende versies xcon geprobeerd maar geen succes. Net tsProtector PFB Versie 0.2b-18 geïnstalleerd. Bij het starten van ziggo app krijg je de melding dat ziggo in de systeem files wil kijken. Geblokkeerd en voilà!! Werkt perfect. Nu iPhone proberen.....
Update: iPhone 4 met 5.0.1 jailbreak ook tsProtector PFB Versie 0.2b-18 geïnstalleerd. Werkt perfect. Vraag naar systeem files komt 1 keer en daarna ....weer lekker kijken. Ik blijf voorlopig van ziggo updates af.... Laatst gewijzigd door floormans; 16-10-12 om 01:36. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
onderweg tv kijken met ziggo . | the-carpediem | iPhone Apps | 6 | 17-09-12 18:00 |
TIP: live Ziggo streams kijken op iPad! -UP-TO-DATE- | MauroDG | iPad algemeen | 100 | 04-01-12 20:48 |
|
|