Ziggo tv kijken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tmi Net gebeld met ziggo, hun eerste vraag was of de new iPad een jailbreak had. Zoja dan was het inderdaad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb een ipad3 met jailbreak en een iphone 4S met jailbreak en werkt allebei zonder problemen hoor ook niets van vrienden om me heen dat het niet werkt. Klopt dus niet wat ze zeggen bij ziggo! Wat moet apple tussen door veranderd hebben dan is geen update geweest namelijk Probleem ligt wel degelijk bij Ziggo niet bij de mensen zelf |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
is dat eigenlijk gratis dat tv kijken via deze app
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een zoon van mij met een iPhone4 zonder jailbreak had geen probleem. Ik heb het idee dat Ziggo wat aan het uittesten is. |
|
|||
|
|||
Hopelijk gaan ze niet weer zo'n grapje uithalen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zal het er gewoon niet mee te maken hebben dat tijdens de olympische spelen veel meer mensen via hun iPhone /iPad tv zijn gaan kijken en ziggo het niet aan kon ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan moest alleen ned 1 afgesloten worden? Voor in de toekomst(xCon): Heb al verteld dat t werkte maar voor de zekerheid checkt hij of i nog wat kan doen. Code:
@kwsys let the people on iCulture know that i’m working on it right now |
|
|||
|
|||
En weer krijg ik de melding dat live TV kijken momenteel niet beschikbaar is. Heeft iemand anders hier ook last van?
Edit: op de iPad werkt het wel hier. Een beetje vreemd weer.. |
|
|||
|
|||
Neen, bij mij werkt het op dit moment.
Laatst gewijzigd door tmi; 27-08-12 om 20:04. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ook hier heb ik er af en toe last van! Heel vervelend!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ikzelf vind alleen het tv kijken belangrijk, dat werkt. Verder is een jailbreak volkomen legaal, dus ben ik benieuwd of ze een beperking mogen heffen erop. Staat overigens ook een beetje scheef op hun vrij internet beleid mbt pirate bay bijv. Anders is mijn keuze voor glasvezel/sateliet tv snel gemaakt aangezien deze net gelegd en af is in/aan de woning. |
|
|||
|
|||
Het werkt weer eens niet op een jb!
Volgens een collega al een paar dagen! |
|
|||
|
|||
Same here...ze hebben weer eens een JB filter aangezet...zucht!!
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het ook niet iPhone 4S en iPad3 beide met jailbreak.
Erg jammer, zo krijg ik geen waar voor mijn geld bij Ziggo. |
|
|||
|
|||
Is hier al een oplossing voor ? Ik heb een iPad 2 en iPhone 4s beide met een JB. En krijg de melding ook sinds een weekje ongeveer. Daarvoor werkte het wel gewoon met een JB. Mis het erg.
|
|||
|
|||
Er is ook een discussie gaande op het forum van de gebruikersvereniging van Ziggo.
Hier worden posts ook in de gaten gehouden door Ziggo. Wellicht handig om daar ook je ervaringen neer te zetten. Live tv app ziggo geeft foutmelding - Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum |
|
|||
|
|||
Ook ik heb sinds een maand ofzo last van het niet werken van de app. @ZiggoWebcare zegt dat JB niet ondersteund is. Echter in dit topic lijkt te lezen dat ook niet-JB apparaten er last van hebben. Zie verder topic op www.http://ziggo-gebruikers.nl/forum
Volgens mij komt het hier op neer: de rechter heeft gezegd dat een jailbreak hebben niet illegaal is. Het uitlezen van gegevens via de app (en het daarmee wel of niet toelaten van gebruik van deze app) is WEL illegaal i.v.m. privacy. Dit is oneigenlijk gebruik van de app, zeker omdat de meesten met de JB niets illegaals doen. Daarbij is alleen vereist dat je een (draadloze) verbinding met Ziggo hebt en de meest recente iOS app. Ik heb een alles-in-1 abo van Ziggo, en de nieuwste versie. Dus recht op het werken hiervan. Is er al een onderwerp op Kassa o.i.d. aangemaakt? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
onderweg tv kijken met ziggo . | the-carpediem | iPhone Apps | 6 | 17-09-12 18:00 |
TIP: live Ziggo streams kijken op iPad! -UP-TO-DATE- | MauroDG | iPad algemeen | 100 | 04-01-12 20:48 |
|
|