Ziggo tv kijken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door floormans Vandaag nieuwe iPad 5.1.1 ziggo app geïnstalleerd. Werkt prima. Daarna absinthe jailbreak uitgevoerd. Zoals verwacht , net als op iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bij mij lukte het op de iPhone (4 en 4s), maar niet op de iPad. Ben daarom gaan vergelijken en wat bleek? Naast tsprotectorPFB had ik op de iPhone ook xCon staan (beide gratis versie via Cydia ). Geïnstalleerd op iPad2Wi-Fi en werkt als een tierelier.
|
|
|||
|
|||
Humor. Ziggo heeft vandaag een nieuwe versie uitgebracht. Hierin bevestigen ze ook de jb blokkade. Ik skip deze update voorlopig even
|
|
|||
|
|||
Waarom? De app werkt een stuk sneller nu en je kan meer zenders bekijken. En ja de app werkt ook op mijn iPad met jailbreak. (met tsProtector)
|
|
|||
|
|||
Nieuwe update werkt prima.
Ziet er goed uit Ziggo. Leuk meer zenders erbij. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens zit er wel een nadeel aan de tsProtector. Je krijgt nu bij elke app die vraag. Je moet het maar op z'n Cruiff's voor lief nemen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga het verder niet testen op mijn ipad zolang de oude versie het nog doet. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 oktober 2012 om 14:58 ---------- Kan je aanpassen in de instellingen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
probleem had ik ook nadat tsprotector een update had. Xcon schijnt ook te werken.
|
|
|||
|
|||
Xcon werkt niet... wat bedoel je met update? Op welke versie deed tsprotector het nog wel???
|
|
|||
|
|||
met tsprotector 1.0-1 werkt 'ie iig wel
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zit nu op de ziggi app v 2.2. Heb hem gedowngraded met de ipa die ik nog in itunes had staan...
Ik zit nu op tsprotector v 2.1-1 zobder succes. Heb ook de nieuwste xcon maar dat helpt niet... Ook kreeg ik in de ziggo app de melding dat ik geen tv kan kijken tot ik upgrade...dus ik word gedwongen tot v3 maar die crasht als hij is geblokkeerd in tsprotector. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zowel op mijn iPhone 4 JB alsook iPad2 JB met versie 3.0 van de Ziggo app in combinatie met ts Protector PFB (gratis - Cydia) werkt live tv kijken (redelijk) prima.
In het begin viel RTL 4 af en toe uit, maar nu al de hele avond stabiel gekeken. Erg blij met de tips van jullie, tnx! |
|
|||
|
|||
Werkt niet... Hij heeft het eerst wel gedaan in t begin...
|
|
|||
|
|||
Deze app had ik automatisch gedownload. Na het opstarten kon ik niet inloggen omdat hij telkens crashte. Ik heb een wachtwoord met een speciaal teken. Op de site van ziggo heb ik het wachtwoord aangepast en nu kan ik weer inloggen zonder dat de app crashed. Dus volgens mij heeft de app moeite met wachtwoorden met speciale tekens.
|
|
|||
|
|||
Dat is helaas ons probleem niet: de app crasht ong. 2 sec. Na het opstarten ik kon nog niet eens iets invullen...
|
|
|||
|
|||
eredivisie live video's kijke werkt niet
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
onderweg tv kijken met ziggo . | the-carpediem | iPhone Apps | 6 | 17-09-12 18:00 |
TIP: live Ziggo streams kijken op iPad! -UP-TO-DATE- | MauroDG | iPad algemeen | 100 | 04-01-12 20:48 |
|
|