Geen melding in scherm bij ontvangst What's app bericht discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ontvang sinds een aantal weken geen meldign meer in het scherm als ik een what's app bericht ontvang. Ik ontvang wel een geluidje. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen melding in scherm bij ontvangst What's app bericht
Hallo,
Ik ontvang sinds een aantal weken geen meldign meer in het scherm als ik een what's app bericht ontvang. Ik ontvang wel een geluidje. Het gaat om een Iphone 4s. Volgens mij staan de instellingen goed. Als ik het binnengekomen bericht wil lezen moet ik eerst what's app opstarten meldingen(stroken) is geactiveerd, idem groepsbericht en toegangsscherm. Internet staat aan. Wie kent dit probleem en wat is er aan te doen? Kan het te maken hebben met het installeren van ios 8? Henk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen (correcte) melding bij twitter | dutchiethebiker | iPhone algemeen | 4 | 08-08-12 21:52 |
België: Geen ontvangst bij BASE | AlexP | Overige providers België | 42 | 15-11-11 22:54 |
Melding bij nieuw bericht Whats App | Ann1 | iPhone Apps | 2 | 04-01-11 17:36 |
geen melding van nieuw bericht bij Whatsapp?? | frankmim | iPhone Apps | 1 | 27-11-10 12:18 |
bij autolock geen ontvangst | svekke | Unlock [archief] | 21 | 15-02-08 23:46 |
|
|