//

Eigen App in App Store

Eigen App in App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mss een topic starten waar iedereen zijn leukste/grappigste reviews kan posten?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #601  
Oud 24-06-09, 00:24
Matisse Matisse is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 89
Standaard

Mss een topic starten waar iedereen zijn leukste/grappigste reviews kan posten?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #602  
Oud 24-06-09, 06:23
oentje13 oentje13 is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lienden (a.k.a. the middle of nowhere)
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matisse Bekijk bericht
Sinds augustus vorig jaar heb ik een app in de AppStore, maar aangezien ik hier nog geen reclame gemaakt heb, ga ik dat toch even doen

BPM Shaker (iTunes link)
Zoals de naam al zegt, kan je schudden om het tempo van je muziek te bepalen ipv te tappen zoals de meeste bpm counters. Daarnaast zit er ook een metronoom op.

De leukste review die ik gekregen heb komt uit de US:
zou je mij miss uitkunnen leggen hoe je de accelerometer gebruikt in een applicatie? Ik had op internet gekeken naar wat tutorials, maar daar snapte ik niks van...
  #603  
Oud 24-06-09, 20:16
gekkepietje gekkepietje is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 153
Standaard

Ergens in je code doe je dit:

Code:
UIAccelerometer* theAccel = [UIAccelerometer sharedAccelerometer];
theAccel.updateInterval = 1/50; // 50 Hz
theAccel.delegate = self;
Zodra je de delegate zet, begint hij events te sturen (in het voorbeeld 50x per seconde).

Je moet de delegate method implementeren:

Code:
- (void)accelerometer:(UIAccelerometer*)accelerometer
didAccelerate:(UIAcceleration*)acceleration
{
// Get the event data
UIAccelerationValue x, y, z;
x = acceleration.x;
y = acceleration.y;
z = acceleration.z;
// Process the data...
}
Je class moet wel aangeven dat hij naar het UIAccelerometerDelegate protocol luistert (in zijn @interface declaratie).

Let op: de accelerometer werkt niet op de Simulator, alleen op een device.
  #604  
Oud 24-06-09, 20:50
oentje13 oentje13 is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lienden (a.k.a. the middle of nowhere)
Berichten: 54
Standaard

Ok bedankt...
  #605  
Oud 25-06-09, 21:55
DrBob DrBob is offline
• iOS 3.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 13
Standaard APGAR Timer

Ik heb ook sinds kort een eigen app-je in de store. APGAR Timer is een, euh, ... APGAR Timer. Het is een soort klokje dat je helpt onthouden hoe snel de tijd vliegt bij reanimaties van pasgeboren baby's (het is dus een app-je voor artsen en verloskundigen). Het is zo'n soort ding dat ik, als kinderarts, nooit vind als ik het nodig heb. Daarom het ik het maar besloten om zo'n klokje in de iPhone te persen.
  #606  
Oud 26-06-09, 21:13
Glnn Glnn is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 14
Standaard

Het blijft schaamteloos, maar toch ook een stukje zelfpromotie van mij..

Ik heb een Yes Or No applicatie in de appstore, met een iets ander jasje.
Want volgens mij is het uiterlijk van de app het belangrijkste..

iTunes Store

Het ging mij vooral om te kijken hoe de appstore zelf werkt, nuttige apps komen er natuurlijk ook aan

Laatst gewijzigd door Glnn; 26-06-09 om 21:15.
  #607  
Oud 28-06-09, 12:17
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

hmmmoke dan; ik heb ook al een tijdje een 'App' in de store staan, mede vanwege dezelfde reden als Glnn hierboven; het was een tijd gratis en stond de 1e week ook al op de 1e plaats, en dat terwijl het 3x niks is eigenlijk... maar toch blijken mensen hem te waarderen (als je kijkt naar het aantal 2-3-4-5-sterren stemmers...). Heb hem nu een maandje 'te koop' staan. Loopt natuurlijk niet meer storm en ik zit nog lang niet aan de $250-grens van Apple, maar ach.. In totaal is het al 12.000+ keer gedownload, waarvan ik denk toch zeker 11.700 keer gratis.

Linkje naar: Car Remote: Car Remote

Binnenkort komt er een heuse game van mij aan; ben momenteel bezig om professionele muziek ervoor te krijgen, hoewel het spel zelf 'simpel' is bevat het toch leuke features, statistics, effecten, etc. en wellicht toekomstig online scores.

Laatst gewijzigd door Malork; 28-06-09 om 12:19.
  #608  
Oud 28-06-09, 19:43
VTX's schermafbeelding
VTX VTX is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 37
Standaard iGangster

Ik heb gisteren iGangster gesubmit

Nu maar wachten en hopen dat ie goedgekeurd gaat worden!

Voor meer info over de game, zie: iphone-gangster.com
__________________
Push Panic: Nieuwe action puzzler
twitter.com/bkostjens
  #609  
Oud 28-06-09, 20:46
P-development P-development is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 77
Standaard

Pff duurt het momenteel bij jullie ook zo lang voor updates worden goedgekeurd? Ik heb morgen 14 dagen geleden een update ingediend voor een app, met een weliswaar redelijk grote verandering maar toch, 14 dagen?!
  #610  
Oud 28-06-09, 21:14
edward007 edward007 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: nabij Den Haag
Berichten: 190
Wink

Heeft iemand al iets bereikt met push notifications? Die Apple docu's zijn zo onduidelijk...
  #611  
Oud 28-06-09, 22:14
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door P-development Bekijk bericht
Pff duurt het momenteel bij jullie ook zo lang voor updates worden goedgekeurd? Ik heb morgen 14 dagen geleden een update ingediend voor een app, met een weliswaar redelijk grote verandering maar toch, 14 dagen?!
Ik heb 1 app al meer dan een maand in review staan.
Gisteren werd een andere app afgekeurd, die stond pas een week te wachten.
Het is dus echt per app verschillend lijkt wel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VTX Bekijk bericht
Ik heb gisteren iGangster gesubmit

Nu maar wachten en hopen dat ie goedgekeurd gaat worden!

Voor meer info over de game, zie: iphone-gangster.com
Ziet er erg gaaf uit, wat gaat de prijs worden?

Laatst gewijzigd door iCulture; 28-06-09 om 22:26. Reden: //Samengevoegd
  #612  
Oud 28-06-09, 22:27
VTX's schermafbeelding
VTX VTX is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 37
Standaard

De introductie prijs zal $1,99 worden. Na een tijdje (ik weet nog niet precies wanneer) zal hij duurder worden. Dit om de server kosten te kunnen dekken.
  #613  
Oud 29-06-09, 09:38
Glnn Glnn is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 14
Standaard

Ziet er erg goed uit VTX!

Heb je nog speciale anti-piracy maatregelen getroffen..?
  #614  
Oud 29-06-09, 09:43
VTX's schermafbeelding
VTX VTX is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 37
Standaard

Ja, ik heb eea ingebouwd om piracy te detecteren. Dat is echt een groot nadeel van een online game. Momenteel draaien er 6 servers die betaald moeten worden en het is dan balen als 50%+ illegale accounts zouden zijn.
  #615  
Oud 30-06-09, 09:18
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door P-development Bekijk bericht
Pff duurt het momenteel bij jullie ook zo lang voor updates worden goedgekeurd? Ik heb morgen 14 dagen geleden een update ingediend voor een app, met een weliswaar redelijk grote verandering maar toch, 14 dagen?!
Ik wacht momenteel ook al iets van 2 weken op een update die is ingediend. Het zal wel wat te maken hebben met de SDK 3.0 release.
  #616  
Oud 30-06-09, 17:14
oentje13 oentje13 is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lienden (a.k.a. the middle of nowhere)
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VTX Bekijk bericht
Ja, ik heb eea ingebouwd om piracy te detecteren. Dat is echt een groot nadeel van een online game. Momenteel draaien er 6 servers die betaald moeten worden en het is dan balen als 50%+ illegale accounts zouden zijn.
kan je niet gewoon je server het verschil tussen illegale en legale versies laten herkennen?
  #617  
Oud 01-07-09, 09:18
VTX's schermafbeelding
VTX VTX is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 37
Standaard

Ik werd deze morgen wakker en zag opeens 1 nieuwe user in iGangster! Gelijk achter mn mac gesprongen en het bleek een account van Apple te zijn!

SPANNEND!

Nu vraag ik me af hoe lang het nog gaat duren voordat ik iets hoor over goed of afkeuring.

Over de detectie van illegale versie wil ik niet teveel kwijt in het openbaar
  #618  
Oud 01-07-09, 11:56
SkyTrix's schermafbeelding
SkyTrix SkyTrix is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VTX Bekijk bericht
Ik werd deze morgen wakker en zag opeens 1 nieuwe user in iGangster! Gelijk achter mn mac gesprongen en het bleek een account van Apple te zijn!

SPANNEND!

Nu vraag ik me af hoe lang het nog gaat duren voordat ik iets hoor over goed of afkeuring.

Over de detectie van illegale versie wil ik niet teveel kwijt in het openbaar
Duurt nog wel een paar dagen hoor Ik ben erg benieuwd hoe je illegale versies kunt detecteren. BeejiveIM heeft dit ook gedaan met enkel een serveraanpassing.. Zou ik hier wat meer info over kunnen krijgen via PM? Bedankt!
  #619  
Oud 01-07-09, 20:18
woef woef is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oudewater
Berichten: 6
Standaard

Ben ook wel benieuwd hoe jij illegale versies detecteert, zou je mij er ook wat over kunnen PM'en? Zelf heb ik ook wat ingebouwd in mijn apps om het te detecteren, maar of het echt goed werkt.. daar heb ik mijn twijfels over.
  #620  
Oud 01-07-09, 21:17
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woef Bekijk bericht
Ben ook wel benieuwd hoe jij illegale versies detecteert, zou je mij er ook wat over kunnen PM'en? Zelf heb ik ook wat ingebouwd in mijn apps om het te detecteren, maar of het echt goed werkt.. daar heb ik mijn twijfels over.
Wij gebruiken deze methode How to Thwart iPhone IPA Crackers: Detection werkt erg goed.
Reageren

Labels
agenda, alarm, app, app ontwikkelen, appstore, asteroid, barcode, belasting, berekening, bijbel, blastoff bunnies, bomb factory, btw, buienradar, bus, camera, command, digitaal kinderboek, digits, economie, erfbelasting, evangelie, excel, fiscaliteit, foto, game, god’s, herinnering, htm, ifacts, ipad, iphone, iphonebook, istart, ivuvuzela, jezus, johannes, m2h, meteor, missile, ov9292, party, partyflock, phonebook, prentenboek, productiviteit, push, regen, reversed, scannen, scanner, software, space, sudoku, telefoonboek, telefoonnummers, testers, testflight, trams, vuvuzela, weer, wetboek, yowindow



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:47.