//

Al mijn geinstaleerde apps lopen vast

Al mijn geinstaleerde apps lopen vast discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik lees veel dezelfde problemen, volgens mij ligt dit aan itunes of het syncen ofzo. Want als ik heb koppel om nieuwe muziek erop te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 15-05-10, 21:40
Raister82 Raister82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard

ik lees veel dezelfde problemen, volgens mij ligt dit aan itunes of het syncen ofzo. Want als ik heb koppel om nieuwe muziek erop te zetten dan werk geen enkel app mee zodra ik hem loskoppel, maar als ik dan een nieuwe app download uit de appstore op mijn iphone werkt alles weer!??? en als ik hem dan koppel dan werkt hij weer niet??? waar slaat itunes die reservekopie op van je iphone als je sync doet? Weet iemand een definitieve oplossing voor itunes zodat ik wel gewoon muziek erop kan zetten ( of iets anders) en niet steeds die apps moet vernieuwen?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Reageren

Labels
apps, crash, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Twitter applicaties (o.a. Osfoora) lopen vast! vangorkum iPhone Apps 2 25-03-11 11:31
iphone stuk? app's lopen vast en kan geen reset doen. fatboyjean iPhone Apps 2 26-10-10 12:28
Cydia apps lopen vast Deneelson Jailbreak apps en thema's 4 15-10-10 16:54
Vast lopen bij opstarten ipod touch 2g gamertje iPhone algemeen 6 18-11-09 18:04
Programma's lopen vast DrevanderZanden iPhone algemeen 2 19-05-08 02:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:06.