Al mijn geinstaleerde apps lopen vast discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Je iPhone opnieuw opstarten (knop bovenop ingedrukt houden tot je kun 'uitsliden'), of een harde reset (home/sleepknop tegelijk indrukken totdat ie uitschakelt). Mogelijk helpt dat....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Je iPhone opnieuw opstarten (knop bovenop ingedrukt houden tot je kun 'uitsliden'), of een harde reset (home/sleepknop tegelijk indrukken totdat ie uitschakelt). Mogelijk helpt dat.
|
|
|
|
||||
|
||||
// 2 topics samengevoegd. Even de bovenstaande tips gebruiken dus.
|
|||
|
|||
Beide uiteraard uitgevoerd, maar geen resultaat. Ik heb in de tussentijd ook niets geinstalleerd.... zal misschien ook spontaan weer starten, is ook spontaan gestopt. Ik betaalde voor de app 3,99 en nu kost het 7,99 misschien hapert Trip Cubby daarom?
|
|
|||
|
|||
app store apps crashen
Hallo,
Ik heb het volgende probleem. Ik heb eergisteren Bloomberg, Lux Touch, Lockbox, linkedin en Ihappydays vanuit de app store geïnstalleerd op mijn gejailbraikte iphone. (FW 2.1) Nu crashen al die applicaties. Als ik ze opstart kom ik in de app maar hij vliegt direct terug naar het springboard. Deze middag werkte het nog. Het enige wat ik gedaan heb is de iphone volledig uitgezet en daarna terug opgestart. Iemand iets gelijkaardigs voorgehad ? Btw, hoe verwijder je een app die je via de app store geïnstalleerd hebt ? Thanks
|
|||
|
|||
bestaan hier niet al tal draadjes over? en de laatste vraag is ook op te zoeken.. zwaai zwaai
|
|
|||
|
|||
hai, ik weet niet of ik in het juiste topic zit, maar neem een gok.
ik heb vorige week mijn iphone 3g geupload met de door t-mobile aangeboden software. later zag ik dat het voor de iphone 2.1 was. afijn alles eraf en weer erop, maar nu komt het volgende. er zijn verschillende aps weg die ik betaald had, maar,,,,,, ik kan ze ook niet meer aankopen, ik krijg steeds de melding dat ik alleen bij itunes .nl kan kopen terwijl ik vroeger alleen maar mijn wachtwoord hoefde te geven. zou mijn account ook weg zijn en hoe krijg ik dat er weer op??????? help |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vandaag deden mijn gratis apps ook raar. Zodra ik er een wou opstarten, kreeg ik de app even te zien en na een paar seconden spong de iPhone weer op het home-screen. Twee keer harde reboot en een sync gedaan en nog steeds het zelfde probleem.
Nadat ik in iTunes de computer opnieuw gemachtigd had, en een sync had laten uitvoeren deden alle apps het weer. Het probleem met de apps begon nadat ik een reservekopie in iTunes had gemaakt en een beltoon er op had gezet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ja hoor, maar er ontbreken er enkele. als ik die dan terug wil pakken dan krijg ik de melding U kunt alleen aankopen doen bij itunes.nl terwijl ik voorheen alleen maar mijn wachtwoord hoefde te melden en alles liep vlekkeloos. dit probleem is ontstaan na de updat 2.1 van t mobile. nog bedankt voor je reactie. Laatst gewijzigd door Elisabeth; 21-10-08 om 18:08. |
|
||||
|
||||
Ik had deze problemen ook eerst, tot ik in itunes bij programma's dubbelklik deed op een app en dan mijn w8woord intikte van itunes. Dan gwn weer synchen en normaal moet alles nu weer vlekkeloos verlopen ... bij mij hielp dit toch.
|
|
|||
|
|||
ik ga het uitproberen en dan meld ik me weer in ieder geval tnxs voor je reactie.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met die nieuwe firmware te installeren is het bij mij gestopt met vastlopen dus voor mij was dat de oplossing maar ik heb al van andere gehoord dat dit niet bij iedereen zo is. |
|
||||
|
||||
Vandaag van het ene op het andere moment -en nu dus onder 2.2- weer hetzelfde: alle apps weigeren dienst. Harde reset (na softe reset) hielp niks.
Vervolgens alle apps verwijderd middels synchronisatie via iTunes (vinkje weghalen bij 'Programma's synchroniseren'), vinkje weer 'aan' gezet en daarna getracht ze er weer op te zetten met een nieuwe sync. Popup: u bent niet bevoegd blabla. Computer opnieuw gemachtigd (iTunes/Store/Computer machtigen), nog een keer gesynchroniseerd en ze staan weer op mijn iPhone. Nu alleen de apps weer in de juiste volgorde op de juiste schermen 'wiebelen'.... |
|
|||
|
|||
Alle applicaties van derden crashen
Hallo,
Ik heb een vreemd probleem met mn iPhone. Alle applicaties die je niet weg kun gooien (Dus alle standaard apps van Apple en de extra applicaties van de jailbreak) vanuit de Phone werken goed. De applicaties die er bijgezet zijn via de Apple Store of via iTunes, crashen allemaal bij het opstarten. Ik kan heb wel herstellen maar heb geen hele recente reservekopie waardoor ik wat contacten en sms ga missen. Iemand een idee? Ik heb de iPhone al een paar keer herstart. |
|
||||
|
||||
Ik heb dat probleem ook gehad en maar gekozen voor een nieuwe installatie. Je kunt je agenda, contacten etc natuurijk allemaal eerst een keer syncen, dus die zou je daarna weer terug moeten hebben. Alleen je SMS DB moet je even handmatig van je iPhone kopieëren of een van de vele programma's gebruiken die claimen dat te kunnen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe kan ik de SMS handmatig overzetten? En heb je eventueel een naam van een tool waarmee het kan? Dat de applicaties niet meer starten, kan dat eventueel te maken hebben met een rechtenprobleem? |
|
||||
|
||||
samengevoegd
|
|
||||
|
||||
Ik heb zo geen naam van zo'n programma bij de hand. Ik vind het persoonlijk altijd een beetje zinloos/zonde om programma's te gaan gebruiken die iets doen wat je in een paar handelingen ook zelf kan.
Ik maak zelf regelmatig een backup van mijn SMS berichten door simpelweg het bestandje /private/var/mobile/Library/SMS/sms.db te kopieëren. Uiteraard moet je daarvoor wel toegang hebben tot je iPhone, m.a.w. een jailbrake hebben gedaan. Anders gewoon even zoeken in de app store of Cydia met als trefwoord "SMS", kom je vast wel iets tegen wat het ook kan doen. Voor w.b. de synchronisatie met iTunes. Als het goed is overschrijft iTunes alleen de iPhone als je dit specifiek aangeeft te willen. In de standaard situatie worden zaken samengevoegd, is althans mijn ervaring tot dusver. [Edit] BTW: Je notities worden ook NIET gesynct, ook al zit er een vergelijkbare notitie-functie in je Mail. Het bestand daarvoor kan je backuppen van je iPhone op /private/var/mobile/Library/Notes/notes.db Laatst gewijzigd door InternetRebel; 04-12-08 om 14:52. |
|
|||
|
|||
Mooi dit forum! Had hetzelfde probleem Ik heb toen één app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (=gratis) Alles doet het weer. Ook ik ben weer gelukkig.
Overigens heel tevreden met de iPhone, wát een techniek en mogelijkheden :0 |
Labels |
apps, crash, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Twitter applicaties (o.a. Osfoora) lopen vast! | vangorkum | iPhone Apps | 2 | 25-03-11 11:31 |
iphone stuk? app's lopen vast en kan geen reset doen. | fatboyjean | iPhone Apps | 2 | 26-10-10 12:28 |
Cydia apps lopen vast | Deneelson | Jailbreak apps en thema's | 4 | 15-10-10 16:54 |
Vast lopen bij opstarten ipod touch 2g | gamertje | iPhone algemeen | 6 | 18-11-09 18:04 |
Programma's lopen vast | DrevanderZanden | iPhone algemeen | 2 | 19-05-08 02:16 |
|
|