Pocket God - De game die wekelijks wordt geupdate! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door b3Gr Uiteindelijk is Hij natuurlijk ook de maker van dit spelletje... Nou, nee. Bolt Creative heeft Pocket God gemaakt....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vinger onderaan het mannetje plaatsen en omhoog schuiven, je zal zien dat je op die manier het mannetje achteraan het eiland in zee gooit. Dan is het nog een kwestie van mikken en snelheid waarmee je het mannetje lanceert.
|
|
|||
|
|||
Bedankt, ze vliegen inderdaad naar achteren nu.. Nu ze alleen nog in de vulkaan krijgen!
|
|
||||
|
||||
Je moet ze er als ware in schoppen. En dan is je vinger de schoen
|
||||
|
||||
Ik deed er ook lang over om uit te zoeken hoe je die kokosnoot open kon breken heb 't vrij lang met de steen geprobeerd, vond dat wel logisch klinken
|
|
||||
|
||||
De nieuwe update moet vanavond uitkomen! Die heet Idle Hands. De volgende update heet Hi Dracula! Ik zal echt niet weten wat ze met een dracula moeten...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik ben wel benieuwd naar de nieuwe update. |
|
||||
|
||||
In nieuwe episodes zitten toch ook de oude dingen. Heb het spel pas net hoor .
BTW. Die Idle hands episode is dat je kan instellen of je bijv. een haai wilt of dat je aardbevingen wil uitschakelen |
|
||||
|
||||
Heb hem nu ook, hij is best grappig en heel wat minder dom dan ik had verwacht... Hij wordt praktisch elke keer geupdate, maar kan je van episode naar episode wisselen?
|
|
|||
|
|||
Alle episodes zitten in bijelkaar.. Zie het als een spel met '1'. Volgende week wordt '2' daaraan toegevoegd. De week daarop zal het spel bestaan uit '1' + '2' + '3' functies. Wéér een week later komt functie (/episode) nummertje 4 derbij..
Hij is nog niet geupdate toch? |
|
||||
|
||||
Volgens mij is hij nog niets geupdate, ik heb iig nog geen extra functies sinds ik m gekocht heb..
|
|
||||
|
||||
Ik dacht ook dat er vandaag een update zou komen, maar die is momenteel nog niet verschenen. Wel die van Payback, maar dat is natuurlijk iets anders.
|
|
|||
|
|||
Op Toucharcade zegt iedereen dat ze de update hebben gedownload. Ik ga het zo proberen....
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als ik in de app store ga kijken zie ik dat de laatste versie van 27 februari dateert... Misschien dat het afhankelijk van land tot land is dat men de update released???
|
|
||||
|
||||
Lekker is dat...
Laatst gewijzigd door iMario; 09-03-09 om 21:40. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geupdate geunlockte 1.02 die per ongeluk geupdate is naar 1.1.2 | mrgoolie | Unlock [archief] | 2 | 20-11-07 12:41 |
|
|