Pocket God - De game die wekelijks wordt geupdate! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hij doet een beetje raar bij mij. Zojuist kreeg ik een update melding, bleek het om een versie te gaan die ik al had. Het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hij doet een beetje raar bij mij.
Zojuist kreeg ik een update melding, bleek het om een versie te gaan die ik al had. Het rare was, het icoontje was wel anders. Heb Pocket God verwijderd en opnieuw geinstalleerd, heb nu dus ook het nieuwste icoontjes (poppetje met big smile en zonnetje). Had eerst het poppetje in de bek van de haai... Die geeft hij tevens nog steeds weer bij Pocket God in de App Store zelf. Icoon: Deze nieuwe melding kreeg ik ook (blijkbaar gaat dracula in de picture komen ) : Pocket God versie 1.08
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 16-03-09 om 02:23. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En in de AppStore zie ik ook het nieuwe icoontje staan..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Grappig hoe een van de mannekes bezeten geraakt als ze gebeten worden door de vleermuis.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nu staat alles ook goed bij mij, versie 1.09 in de App Store, juist icoon etc... Maar die updates van Pocket God doen wel raar bij mij elke keer. |
|
||||
|
||||
Tegenwoordig reboot ik standaard na het kopen of updaten van iets. Scheelt een hoop gedoe altijd!
1. vampier maken 2. vampier rent weer heen en weer 2. kokosnoot op vampier, vampier kijkt je boos aan 3. begin weer bij stap 2 Ik vind het vermakelijk
Marc. Laatst gewijzigd door zwaan; 16-03-09 om 23:04. |
|
||||
|
||||
Citaat:
5. vampier kickt m van zn eiland af Ik vind het geweldig! |
|
|||
|
|||
En als je de zon op laat komen verbrand de vampier
|
|
||||
|
||||
Heb jullie nou ook het Pocket God vampier figuur op je icoontje? Ik heb nog steeds die met die big smile.
Wel heb ik alle opties up-to-date. Dit vampier icoontje. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Q: Why doesn’t my icon in iTunes match the one on my iPod/iPhone?Dus |
|
||||
|
||||
Vind ik een beetje nergens op slaan, maar wat doe je er aan?
|
|
||||
|
||||
Of je zorgt er gewoon voor dat het icoontje WEL klopt met de huidige versie ipv een slap excuus..
|
|
|||
|
|||
Van dat icoontje lig ik helemaal al niet wakker, zo lang het game leuk is vind ik het prima.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nieuwe update is beschikbaar. Dit keer kan je een tornado wind doen ontstaan door je vinger over het scherm heen en weer te bewegen, de mannekes worden acheraf gewoon in zee gedropt.
|
|
||||
|
||||
Vind de nieuwe optie erg leuk! Probeer ook eens bliksem wanneer ze in vast zitten in de tornado.
|
|
||||
|
||||
Mij lukt t niet om een tornado te krijgen??
Als ik met me vinger van links naar rechts beweeg neem ik van alles mee: wolk, zon, kokosnoot.. Laatst gewijzigd door Timmeh_; 24-03-09 om 13:04. |
|
|||
|
|||
Mij lukt het ook niet. Ook na de instructies gelezen te hebben.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zag niet dat het weer op onweer moest staan.
Het ziet er wel heel erg mooi uit! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geupdate geunlockte 1.02 die per ongeluk geupdate is naar 1.1.2 | mrgoolie | Unlock [archief] | 2 | 20-11-07 12:41 |
|
|