Pocket God - De game die wekelijks wordt geupdate! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) my records are: 2 Max Bowled 1 Max Shark Snaps 32 Max Coconut Bounces 6 Max Skewerd 2 Conquered Tyrannosaurus Knap eigelijk niets van het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
my records are:
2 Max Bowled 1 Max Shark Snaps 32 Max Coconut Bounces 6 Max Skewerd 2 Conquered Tyrannosaurus Knap eigelijk niets van het spel.. Want ik zie op hun home pagina een interface wat op een (ingame)spel lijkt... Laatst gewijzigd door spysical; 02-07-09 om 23:16. Reden: Whoops... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Er komen geen updates meer uit?
|
|
|||
|
|||
Jawel, maar apple is lang met het reviewproces. Ze hebben (volgens mij) al 3 updates af, i.i.g. 2.
|
|
|||
|
|||
wat een briljante app
|
|
|||
|
|||
Pocket god goes The Creeps.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de game gekocht maar vind het niet echt geweldig. Het hele spel heeft geen doel, en na 2 min heb je alles al gezien... Mis ik iets of..?
|
|
||||
|
||||
Nieuwe update is inmiddels uit: Episode 20: Stop! My App is on Fire!
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
moet je de updates trouwens betalen of worden die vanzelf geupdated anders wil ik hem ook wel kopen als ie zo geniaal is hehe
|
|
|||
|
|||
Pocket God goes "The Creeps"
Ik ga zelf nog niet prijs geven hoe je ertoe komt, maar het begint allemaal bij "help". |
|
||||
|
||||
Je kan makkelijk gewoon die plaatjes veranderd hebben...
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 05-07-09 om 01:35. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
iMario, moet ik dat zien als een beschuldiging? Ik geef namelijk een goede hint om de Pocket God bewoners te unlocken in dat game...
|
|
||||
|
||||
Zeg gewoon dat het zo kan.
Speel die app toch niet, dus maakt me verder niet uit. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zit dit in Creeps of ik PocketGod?
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 05-07-09 om 13:21. Reden: Afbeeldingen uit de quote gehaald i.v.m. overzicht |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dus is er nu een extra doel van het spel of alleen moorden en records halen ? Hoe werkt die nieuwe vuurstapel?
|
|
||||
|
||||
Het is gewoon moorden en records halen maar als je je ff verveelt is het wel ff grappig en er komt elke week een update dat maakt het ook leuker
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geupdate geunlockte 1.02 die per ongeluk geupdate is naar 1.1.2 | mrgoolie | Unlock [archief] | 2 | 20-11-07 12:41 |
|
|