Pocket God - De game die wekelijks wordt geupdate! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Op het voormalige paaseiland kan je enkele kerenop het beeld tappen en dan exploderen alle pygms....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Op het voormalige paaseiland kan je enkele kerenop het beeld tappen en dan exploderen alle pygms.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ja precies maar volgens mij behalve het killen van die T-rex zijn er nog geen achievements toegevoegd. Correct me if im wrong
|
|
|||
|
|||
De nieuwe update is anders ook niet slecht met die onderwaterwereld na een tsunami.
|
|
||||
|
||||
Leuke nieuwe update! Ik schrok wel van die harpoen..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Alleen jammer dat er onderwater geen vissen zwemmen en/of die haai.
|
|
|||
|
|||
Weer zo'n lekkere update, hoeveelste is dit inmiddels wel niet?
Echt leuk!
|
|||
|
|||
leuke update weer, alleen schrok iemand anders ook van die harpoon, vondt hem vrij grof namelijk... maarja zou wel aan mij liggen ik ben niet zoon echte sadist xD
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
erg leuke app/spel !
|
|
||||
|
||||
Is het bij jullie ook dat hij aangeeft dat dit episode 18 is? Terwijl het gewoon 17 moet zijn?
|
|
|||
|
|||
App Shopper: Pocket God (Entertainment)
epi 12 en 13 zaten in een versie, apple had eerst 12 afgekeurd :S
|
||||
|
||||
Aha, dat zal het inderdaad zijn dan.
|
|
||||
|
||||
Ja dat is bij mij ook maar verhinderd niet het plezier haha
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zoals als je een pygmy door de bliksem laten treffen, je z'n skelet ziet. Die harpoen vind ik een stuk realistischer, je ziet m echt door hem heen gaan.. Waarschijnlijk zoeken de ontwikkelaars de grens op wat kan en wat niet Tot zo ver vind ik het kunnen, maar veel verder dan die harpoen moet het wat ij betreft niet gaan.. |
|
||||
|
||||
Dat vergroot dan ook de mogelijkheid voor nieuwe ideeën, misschien komen er zelfs méér onderwatervissen in een volgende update. Zoals krabben, pirhana's (zou best grappig zijn ), ...
|
|||
|
|||
vind het maar een saaie app eigenlijk, leuk voor 5 minuten maar ik mis een spel element.
Grafisch wel super. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Blijft een leuke app maarja, bij elke updat speel ik het tien minuten..
Is het al iemand gelukt om zes pygmies aan een harpoen te rijgen? Ik heb wel al eens vijf gehad |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn record is 3 poppetjes aan de harpoen, en ik ben daar hééééél blij mee |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geupdate geunlockte 1.02 die per ongeluk geupdate is naar 1.1.2 | mrgoolie | Unlock [archief] | 2 | 20-11-07 12:41 |
|
|