Pocket God - De game die wekelijks wordt geupdate! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Op het moment dat ik pocket god opstart (ik heb nog steeds het icoontje van Ep20: stop! my app is on fire) dan geeft hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Op het moment dat ik pocket god opstart (ik heb nog steeds het icoontje van Ep20: stop! my app is on fire) dan geeft hij tijdens het opstarten aan: "Ep 21: Flipping the Bird"? De update naar Ep 21 heb ik echter nooit gedaan....het icoontjes van Ep 21 is ook anders...
Raar? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Staat er bij mij ook. Denk dat het een foutje is, kan in ieder geval nog niks met een vogel vinden
Edit: Ep. 21 is beschikbaar: For real this time staat er bij Was dus inderdaad een foutje. Laatst gewijzigd door DKKKK; 10-07-09 om 14:08. |
|
|||
|
|||
hij staat bij de updates!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb nu wel de officiele nieuwe update. Wat is er allemaal weer veranderd? |
|
||||
|
||||
heeeuj weer een nieuwe update, alleen nog niet de clue van de 2 nieuwe updates. hehe ff proberen nog
|
|
|||
|
|||
Als de vogel overvlliegt op hem drukken, dan kakt hij op de bewoners van het eiland, je kan zo een record aantal hits trachten te maken, de moment je mist begint de teller terug op 0. Ook pakt de vogel de gevangen vis mee als geen van de Pygmies hem opeet, of beter, hij pakt een Pygm mee.
|
|
|||
|
|||
Oh, je kunt hem ook met bliksem electrocuteren en hem dan opeten
hahah |
|
||||
|
||||
kosten die updates trouwens geld?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat een ellende... Koop je het programma, hang je je speeltje aan iTunes en hup... elleen nog maar errors. Kan niks meer met pocket god.
|
|
|||
|
|||
dan verwijder je hem en dan installeer je hem toch weer opnieuw? of heeft dit geen effect?
|
|
|||
|
|||
Geen effect. Ik kan er werkelijk niks meer mee.
|
|
|||
|
|||
Wat nieuwe dingen met de vogel:
Klik op de vogel als hij over vliegt en hij poept. Je kunt dan ook gelijk een mini game starten door zoveel mogelijk achter elkaar zonder te missen te poepen op een hoofd van je eiland bewoners. Je kunt hem door bliksem elektrocuteren en daarna opeten. Let wel op, degene die hem eet stikt en sterft. Je kunt ook een vuurtje maken en hem daar boven houden zodat je hem kunt braden en daarna *** eten. Hierdoor stikt hij niet. |
|
||||
|
||||
Nieuwe update: Nu kun je die poppetjes laten springen op wolken zoals Doodle Jump!
|
|||
|
|||
de grafics zien er echt geweldig uit maar denk dat ik het spelletje zelf oersaai vind haha. hou meet van trace, maze finger, bugdom2, flightplan....
|
|
|||
|
|||
100% zeker dat dit mijn 2e aankoop gaat worden zodat ik de iphone heb
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
1600 nogiets sta ik geloof ik.
Gisteren ook nog even fanatiek bezig geweest op Twitdraw trouwens. twitdraw | @FrankvanManen's Graffiti Replay on Twitter |
|
|||
|
|||
Heb hem ook net gekocht. Wat een hoop opties zeg! Straks maar eventjes goed alles verkennen. Heb even snel die uitleg doorgelezen maar is teveel om te onthouden
|
|
|||
|
|||
Hoe leet kun je zijn! |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geupdate geunlockte 1.02 die per ongeluk geupdate is naar 1.1.2 | mrgoolie | Unlock [archief] | 2 | 20-11-07 12:41 |
|
|