Pocket God - De game die wekelijks wordt geupdate! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Haha, die nieuwe update ziet er idd erg goed uit, we zijn zo te zien aan de natuurrampenupdates gekomen K'eb opgemerkt dat als je je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Haha, die nieuwe update ziet er idd erg goed uit, we zijn zo te zien aan de natuurrampenupdates gekomen
K'eb opgemerkt dat als je je tornado loslaat en de mannetjes in zee laat vallen, dat je ze niet opnieuw kan opvissen. Toch jammer vind ik, ik amuseer me steeds door de vraag te stellen 'wie overleefd het langst?'
iPhone 3G 16GB Black* iPod Touch v2 32GB * Iphone 3G S 32GB Black ~ Dormituri te salutant ~ Laatst gewijzigd door Bordyl; 25-03-09 om 00:00. Reden: Een schrijffout ! :p |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Vandaag nieuwe update uitgekomen!
Ben m nu aan t downloaden, ben benieuwd!
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Zitten 2 nieuwe opties in, omdat hun vorige update was afgekeurd door Apple.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Echt een mooie update, maar eten de mieren de eilandbewoners echt op?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hmm ik krijg het niet voor mekaar om die mieren die mensen te laten eten
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zou dat paaseiland-hoofd ooit nog een functie krijgen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nee het was iets met een iPhone icoon die ze in de app hadden verwerkt.
Ik hoop dat ze nog verder gaan met het proberen om van het vissen een minigame te maken. Dat zou zoooo tof zijn!
|
|||
|
|||
Klopt, en ze zeiden dat het waarschijnlijk de iPhone was bij het aardbevingsicoontje.
|
|
|||
|
|||
Iemand tips hoe ik de vulkaan kan laten uitbarsten? Verder een erg ammusante app.
|
|
|||
|
|||
Drie keer een pygmy ingooien. Succes!
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geupdate geunlockte 1.02 die per ongeluk geupdate is naar 1.1.2 | mrgoolie | Unlock [archief] | 2 | 20-11-07 12:41 |
|
|