Pocket God - De game die wekelijks wordt geupdate! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij is hij nu aan het downloaden.......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij mij is hij nu aan het downloaden....
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Lees mijn vorige post. Handig voor de mensen die de update nog niet hebben.
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij mij is de update eindelijk tebmvoorschijn gekomen, 5 minuten geleden ( en zonder te verwijderen, Mario ) |
|
|||
|
|||
update is ondertussen beschikbaar. Ben hem nu aan het binnenhalen.
Het leuke is nu dag de rots mee heen en weer rolt als je de iPhone scheef houd, ook als je hem ondersteboven houd gaan de ventjes zich aan het eiland vasthouden. Ook kan je de voorgaande opties aan en uit schakelen als je ze niet wenst. Laatst gewijzigd door King1987; 09-03-09 om 23:14. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Poppetjes zijn groter lijkt het, krabben geregeld aan hun kont en laten scheten. Ook kun je die haai, vulkaan en de zwaartekracht o.a. uitzetten..
|
|
||||
|
||||
Haha, zalig! Waar haalt men het toch soms allemaal hé!
|
|
||||
|
||||
Haha, heb het nu ook op mijn mob. Ksnap niet hoe je die voorgaande dingen moet uitzetten... Help?
|
|
|||
|
|||
Pijltje drukken en op een van de icoontjes drukken.
|
|
||||
|
||||
Dat pijltje mocht van mij wel ergens anders... Rechts-bovenin of zo.
|
|
|||
|
|||
ik dacht dat we elke week een nieuwe 'God power' zouden krijgen?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hmm ik zie dat ik op v1.08 zit... Waar draaien we op? v1.09 ofzo?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik vind niet dat er eigenlijk zó veel veranderd is in de nieuwe 1.08... Ik had meer verwacht, en ik kijk echt uit naar de nieuwe eilanden, de natuurlijke krachten en al de andere belangrijke komende dingen. Maar het blijft echt een leuk vermaak, ik herhaal steeds weer alle handelingen zonder er bij stil te staan. en dat doet natuurlijk de tijd verdergaan, hé .
PS - Mario, je nieuwe logootje vind ik minder leuk dan die andere ... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
vind er vrij weinig aan..
|
|
||||
|
||||
Vind t wel grappig dat ze zich vastklampen als je je iPhone ondersteboven houdt, maar ook ik had meer verwacht.. Tis weer aftellen voor de volgende update
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
De nieuwe heet "Hi Dracula" en is al ingeleverd bij Apple. Ze verwachten dat hij over een week in de appstore is. (Gezien op TouchArcade)
|
|
|||
|
|||
Dit is echt een van de leukste apps op de Appstore, kan niet wachten op de volgende update
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geupdate geunlockte 1.02 die per ongeluk geupdate is naar 1.1.2 | mrgoolie | Unlock [archief] | 2 | 20-11-07 12:41 |
|
|