Ongewenste app gekocht (€719,99), geld terugvragen? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Ze storten namelijk niet zomaar bijna 1000 euro terug. Wow, app wordt steeds duurder...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#21
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#22
|
||||
|
||||
En... TS? Hoe is het afgelopen? Heb je je geld terug gehad? Ik ken iemand die zit met hetzelfde probleem, vroeg me dus af...
|
#23
|
|||
|
|||
Bijna, zeg ik toch.
Citaat:
En hoe langer je vriend(in) wacht met mailen naar Apple (die ook dit probleem heeft), hoe ongeloofwaardiger dit zal worden. Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-10-09 om 17:40. Reden: samenvoegen |
#24
|
|||
|
|||
ik heb inmiddels bericht weer gehad van Apple:
Dear Thomas, My name is Noël and your request has been escalated up to me for further assistance. I understand a recent App purchase does not meet your expectations. Your request for a refund for "iRa Pro" was carefully considered; however, according to the iTunes Store Terms of Sale, all purchases made on the iTunes Store are ineligible for refund. This policy matches Apple's refund policies and provides protection for copyrighted materials. You can review the iTunes Store Terms of Sale for more information: iTUNES STORE - VOORWAARDEN The steps outlined in this article resolve many common issues: Troubleshooting applications purchased from the App Store Troubleshooting applications purchased from the App Store Please note that the Developer is the best resource for information about the App "iRa Pro". Therefore, I recommend you contact Lextech Labs directly. Please visit: Support | lextechlabs.com Thank you for choosing the iTunes Store for your digital media provider and have a wonderful day! Sincerely, Noël iTunes Store Customer Support Please Note: I work Saturday-Thursday, 9:30-6:30 PST Thank you for allowing me the opportunity to assist you. You may receive an AppleCare survey email; any feedback about my customer service would be greatly appreciated. hierna heb ik gelijk weer een mailtje terug gestuurd en het probleem beter beschreven, echt een hele mooie nette officiële brief, niet een kort krabbeltje wat ik eerst had gestuurd. Ook heb ik dat bedrijf lextechlabs benaderd en mijn probleem voorgelegd. Nu begint het wachten weer. |
#25
|
||||
|
||||
according to the iTunes Store Terms of Sale, all purchases made on the iTunes Store are ineligible for refund.
Ik denk dat je weinig kans maakt. |
#26
|
||||
|
||||
Oi, heftig zeg. ALs ze al schermen met de voorwaarden, dan zie ik het somber voor je in. Ik ga dit topic verder wel volgen voor het geval dat.....
|
#27
|
||||
|
||||
Het blijft gewoon van de zott. Een programma van ruim € 700,- in een appstore waar ook duizenden tieners dagelijks hun € 0,79 spelletjes halen. Slaat echt helemaal nergens op en riekt zelfs naar oplichterij.
|
#28
|
|||
|
|||
Citaat:
Van de andere kant zou dat gegeven wel nog een manier kunnen zijn voor TS om hier onderuit te komen - ik ben geen jurist maar minderjarigen kunnen niet in dit soort overeenkomsten treden. Of dat per definitie onder toezicht van TS is gebeurd omdat hij kort daarvoor zijn wachtwoord heeft ingegeven zal in het slechtste geval een rechter moeten beslissen - en dat gaat de moeite niet waard zijn voor dit bedrag. Het zou de moeite waard kunnen zijn eens na te kijken of er uitspraken zijn over het gebruik van bv. 0900 nummers door minderjarigen. Dat is hier wel enigszins mee te vergelijken denk ik, al is daar de drempel (en impliciete toestemming) van een wachtwoord niet aanwezig. Maar wacht eerst de definitieve reactie van Apple maar eens af. |
#29
|
||||
|
||||
Dan vraag ik me toch af, waarom je bij de support pagina "verkeerde applicatie gekocht" kunt aanklikken. Als ze een according to the iTunes Store Terms of Sale, all purchases made on the iTunes Store are ineligible for refund hebben. Dan weten ze het bij Apple volgens mij het ook niet meer juist.
Persoonlijk denk ik dat je de betaling terug krijgt.
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm |
#30
|
|||
|
|||
naar de rechter gaan? ik bedoel, binnen 30 dagen mag elke aankoop ongedaan worden gemaakt toch?
|
#31
|
|||
|
|||
Ik weet niet of hier mensen zitten die wat van rechten afweten, maar vallen dit soort dingen eigenlijk niet onder de Nederlandse Wet Koop op Afstand? Of gaat die wet niet op voor dit soort 'elektronische' producten?
|
#32
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: App Store programma's - Problemen met App Store of App Store-applicaties op iPhoneclub.nl
__________________
Momenteel in gebruik: iPhone4s 16GB Simlock vrij
De iPhone Hardware specialist Ben dan wel een Guru, ben geen vraagbaak |
#33
|
|||
|
|||
wat je ook doet, doe het snel, die 30 dagen zijn zo om. bel wat mensen ofzo.
|
#34
|
|||
|
|||
Citaat:
Onder voorwaarden kan dat - koop op afstand, etc. Maar niet voor dit soort digitale producten, en al helemaal geen 30 dagen. Het is voor TS zinloos daar energie in te steken. En zelfs dan: naar de rechter voor een slordige paar honderd Euro, daar worden alleen advocaten blij van. Laatst gewijzigd door Larss; 20-10-09 om 00:31. |
#35
|
|||
|
|||
ik krijg alles gewoon netjes terug. na wat touwtrekken binnen apple en steeds vragen of ik hem of haar hogere kon spreken hierover, kreeg ik dit mailtje
Dear Thomas, Thank you for getting back to me. I have gained approval from my manager to issue you a one-time exception refund. I have reversed the charge for "iRa Pro," which I understand was purchased unintentionally. In three to five business days, the credit should be posted to the credit card that appears on the receipt for that purchase. Please note that the iTunes Store Terms of Sale states that all purchases are final so this is your one-time exception. You will not receive another refund, so I suggest you change your password to one that only you know. It is up to the customer to keep their account secure. The iTunes Store Sales and Service Policies that you agreed to, are available for you to review: Terms of Sale iTUNES STORE - VOORWAARDEN REFUND POLICY All Sales and rentals (as applicable) are final. Account and Password. As a registered user of the Service, you may receive or establish an account ("Account"). You are solely responsible for maintaining the confidentiality and security of your Account. You should not reveal your Account information to anyone else or use anyone else's Account. You are entirely responsible for all activities that occur on or through your Account, and you agree to immediately notify Apple of any unauthorized use of your Account or any other breach of security. Apple shall not be responsible for any losses arising out of the unauthorized use of your Account. Sincerely, Miss Noel iTunes Store Customer Support Please Note: I work Saturday-Thursday 9:30-6:30 PST. Thank you for allowing me the opportunity to assist you. |
#36
|
||||
|
||||
Die Miss Noel zou je toch zo op haar mondje pakken als je dit leest.
|
#37
|
|||
|
|||
ja klopt met hulp van een bevriende advocaat heb ik dit ook gebruikt als argumentatie in mijn mails naar Apple
|
#38
|
||||
|
||||
Keurig opgelost door ze !
Gefeliciteerd |
#39
|
||||
|
||||
Citaat:
__________________
|
#40
|
||||
|
||||
Ik Kreeg ook die indruk ...
Maar goed, uiteindelijk win jij toch nog. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
BTW terugvragen iTunes App Store (Belasting Toegevoegde Waarde) | iCulture | iPhone Apps | 8 | 22-07-11 20:16 |
Geld terug voor Iphone 3gs (net gekocht) | CatchTheFlow | Koopinformatie Nederland | 29 | 12-06-10 22:00 |
Iets via E-Bay gekocht, maar geld niet afgeschreven? | JaapTrekhaak | Archief | 2 | 03-12-07 22:13 |
|
|