Ongewenste app gekocht (€719,99), geld terugvragen? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik duim met je mee!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik duim met je mee!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Feit is ik wel al een tomtom app benelux had, ik wilde deze herdownloaden maar door verstrooidheid had ik de western europe gedownload en die wil ik niet. Ik ga ook dat formulier invullen int engels en hopen ze het begrijpen en ze kunnen denk ik ook wel al zien ik tomtom benelux had aangeschaft. |
|
|||
|
|||
Wipieeee, geld terug gestort gekregen, oef.
|
|
|||
|
|||
Pfoeee...
Wat een verhalen hier zeg...brrrr. Ik neem aan dat dat ook enkel geldt bij aankopen middels creditcard en Click&Buy Lang leve de iTunes giftcard |
|
||||
|
||||
Nee hoor, iTunes card kun je ook je geld terugvragen geloof ik.
|
|||
|
|||
Ik bedoel eigenlijk dat je per ongeluk apps kunt kopen die heel duur zijn.
Als je bijv een "tegoed" hebt van €15,- zou dat niet moeten kunnen neem ik aan, een dure app kopen |
|
||||
|
||||
Nee dan kan dat niet haha, dan kan je maximaal een applicatie kopen die €14,99 of €15 kost kunnen kopen.
|
|
|||
|
|||
wow ik wist echt niet dat je apps rond de €800 had
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb zelf een keer per ongeluk een muziek nummer in iTunes Store gedownload. Na mailen met Apple Support kreeg ik "bij hoge uitzondering" mijn geld terug.
|
|||
|
|||
Ook voor In-App purchases moet je je iTunes wachtwoord invoeren. Dus helemaal per ongeluk gaat het nooit. Je wachtwoord wordt na een minuut of 5 opnieuw gevraagd.
Overigens heb ik al bij twee apps m'n geld teruggekregen: Sygic en Navigon. Na een klacht dat de app niet voldeed aan m'n verwachtingen (toen deze apps net uitkwamen miste ik een hoop functionaliteiten) werd het netjes teruggestort. Inmiddels gebruik ik TomTom, maar Sygic en Navigon werken nog steeds en ik krijg elke update voor deze apps. Foutje van Apple denk ik. De apps worden dus niet geblokkeerd o.i.d. |
|
|||
|
|||
Nu heb ik ongeveer hetzelfde probleem, ik heb per ongeluk op de navigatie app geklikt van 70,00 euro, ik heb de download meteen op pauze gezet. wil Apple ook gaan mailen, in de hoop dat ze mij het geld willen teruggeven. Alleen ben ik niet zo goed in engels, dus misschien dat iemand mij zou kunnen helpen met het schrijven van een brief?
|
|
||||
|
||||
Je hebt toch ook Nederlandse support op Apple neem ik aan?
|
|
|||
|
|||
Ik weet dat ik laat kom met mijn reactie op dit topic en het allemaal opgelost is maar zodra ik de post last was het al vrij duidelijk dat Apple je wel een refund moest geven met de rechten die jij hebt hier in nederland (geen enkel bedrijf zelfs apple niet staat daar boven).
|
|
|||
|
|||
ik heb inmiddels al een berichtje gestuurd naar apple, en ik heb er vandaag antwoord op gekregen. Er stond in dat ze mij het geld binnen 6 tot 7 werkdagen zullen terugstorten op me rekening, en dat dit een uitzondering is enzo.
Opzich wel goed van ze, maar ik vond dat als je een app wilt downloaden dat je in ieder geval een waarschuwing o.i.d krijgt. In het mailtje van ze stond dat je dat ook kon doen. Ik heb waarschijnlijk dit uit gezet bij settings, maar dat ga ik dus meteen weer aanzetten! |
|
|||
|
|||
Wat is dat voor een app man, duurder dan de iPhone zelf?
Om welk app gaat het eigenlijk? Ik heb een beetje liggen zoeken uit nieuwsgierigheid maar kon hem niet vinden. |
|
|||
|
|||
moet je even zoeken bij google, duurste app
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
BTW terugvragen iTunes App Store (Belasting Toegevoegde Waarde) | iCulture | iPhone Apps | 8 | 22-07-11 20:16 |
Geld terug voor Iphone 3gs (net gekocht) | CatchTheFlow | Koopinformatie Nederland | 29 | 12-06-10 22:00 |
Iets via E-Bay gekocht, maar geld niet afgeschreven? | JaapTrekhaak | Archief | 2 | 03-12-07 22:13 |
|
|