Rabo Mobiel Bankieren op iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hmmm, na installatie van iOS4.1 doet-ie het niet meer?? Update: blijkt dat de rabobank rekeningen intern aan het omzetten is waardoor de rabofoon codes niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hmmm, na installatie van iOS4.1 doet-ie het niet meer??
Update: blijkt dat de rabobank rekeningen intern aan het omzetten is waardoor de rabofoon codes niet meer werken!!! :-S Laatst gewijzigd door ebroers; 09-09-10 om 22:50. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Sinds afgelopen vrijdag werkt de Rabo app niet meer met 3G maar wel met Wi-Fi...
Heb gebeld met de Rabobank en die zeggen dat het een Telfort probleem is aangezien de app met Wi-Fi wel werkt. Telfort gebeld... Zeggen ze dat er een storing is op het netwerk, okee kan gebeuren. Ik kan echter wel mailen en surfen, dus netwerk probleem ammehoela !! Net de Telfort site weer eens bekeken, storing opgelost. Het probleem echter met de Rabobank app nog steeds niet !!! Heeft iemand hier ook problemen mee toevallig, of ben ik (weer) de enigste ?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Die louzy service en kwaliteit hebben mij afscheid doen nemen van telfort.
Kennelijk alle waar naar prijs. En ik eet ook geen half verrotte bananen omdat die goedkoper zijn. |
Labels |
app, code, rabobank |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Rabo Bankieren weg ? | midego | iPhone Apps | 2 | 02-08-10 19:28 |
Rabo mobiel & iphone ? | jemave | Archief | 3 | 09-04-08 12:59 |
|
|