Rabo Mobiel Bankieren op iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Op 4 december lukte het inderdaad op advies van Vanstra bijgaande link: http://waprmb.rabobank.nl te gebruiken. Het heeft 1 a 2 gewerkt. Daarna nooit meer. Blijft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Op 4 december lukte het inderdaad op advies van Vanstra bijgaande link: http://waprmb.rabobank.nl te gebruiken. Het heeft 1 a 2 gewerkt. Daarna nooit meer. Blijft een vreemde bank die Rabobank. Suggesties???????
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Overdag kom ik er niet op, alleen s'avonds, beetje vreemd allemaal.
Wacht nog steeds op een telefoontje...... |
|
|||
|
|||
Dank voor je reactie HHolwerda echter op welk moment van de dag ik ook probeerde.......het lukte nooit meer. We wachten af.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heeft maanden gewerkt. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ze weten van de problemen, maar ze zeggen ook, je komt er af en toe op, dus dan zit er bij HI iets niet goed, had ook een klacht van iemand die HI had met een nokia. Lekker makkelijk, want HI heeft volgens mij geen telefoonnnummer voor vragen, of heb ik dat mis. Wil daar wel heen bellen, maar dan heb ik wel een nummer nodig..... |
|
|||
|
|||
Vandaag gebeld, geen oplossing bekend bij div. Rabo helpdesk nummers en ook geen oplostijd... Welk komt er binnenkort een Iphone app, misschien dat dan alles opgelost is?
|
|
|||
|
|||
Ik kwam er eerst ook niet op.
maar toen ik Wi-Fi uitzette, en via 3G inlogde deed hij het wel.. |
|
|||
|
|||
Vorige maand kwam ik idd met kpn ook op http://waprmb.rabobank.nl maar dat werkt nu niet meer. Blijft erg vreemd...
Edit: Hij resolved het ip adres wel (145.72.70.18) maar hij kan niet connecten... Laatst gewijzigd door KixAss; 04-01-10 om 15:31. |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het sinds gisteren niet meer. Heeft altijd gewerkt.
|
|
||||
|
||||
Ik kon gisteravond ook niet inloggen.
Laten we het maar even op een tijdelijk probleem houden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb de App Saldo gezien, iemand hierover zijn mening?
en de grootste vraag: Is het te vertrouwen?
|
||||
|
||||
Per heden is de app Rabo Mobielbankieren in de App Store beschikbaar. Om de app te kunnen gebruiken, moet je beschikken over Rabo Mobielbankieren en een TIN-code (deze kun je via internetbankieren aanvragen).
Let wel: Een abonnement op mobiel bankieren is het kwartaal van aanmelding gratis. Daarna betaal je € 3 per kwartaal. De app is super en werkt als een jacko |
|
|||
|
|||
voor Vodafone gebruikers werkt deze app alleen op Wi-Fi. Heb al verschillende apn's geprobeerd, zonder succes helaas.
|
|
|||
|
|||
Mij lukt het maar niet om op de App in te loggen, gebruik het zelfde wachtwoord als bij de rabofoon, maar het lukt nog steed niet.
Iemand advies? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wellicht is een nieuwe toeganscode voor de Rabofoon (Die ook in ‘Bankieren.app’ wordt gebruikt) wel een passende oplossing. |
|
||||
|
||||
volgens mij haal je de codes door de war. Toegangscode is niet de 8cijfer combi op je reader. Die moet je aan vragen bij mobiel bankieren.
|
|
|||
|
|||
Ik haal geen codes door de war. De toeganscode voor de rabofoon is de 5 cijfer combi. En deze kun je ook gebruiken bij de app.
|
|
||||
|
||||
ow oke, dat is heel raar dan. Inderdaad wat je zegt, hij zou op beide moeten werken dan.
Is misschien iets met op de site Rabo MObielbankieren en dan beveiligd nummer instellen? dat je de goede telefoon instelt? mss is het dat |
Labels |
app, code, rabobank |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Rabo Bankieren weg ? | midego | iPhone Apps | 2 | 02-08-10 19:28 |
Rabo mobiel & iphone ? | jemave | Archief | 3 | 09-04-08 12:59 |
|
|