Rabo Mobiel Bankieren op iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Huismuis Inmiddels kun je inderdaad gewoon rabomobiel gebruiken ZONDER cardreader zoals het bedoeld is. Hi all, Ik heb werkelijk alle URLs ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb werkelijk alle URLs geprobeerd die jullie allemaal opgegeven hebben, maar ik kom niet op Rabobank Mobiel Bankieren. Ik heb de iPhone 3G met FW 3.1.2 en bel met Vodafone... Iemand wel gelukt? Thanks |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
via wap.rabomobiel.nl
daar vind je een link naar mobielbankieren Je moet wel een abonnement op rabobank mobielbankieren hebben, en ik heb mijn gsm nummer ingevoerd in internetbankieren in dat onderdeel het moet via gprs of 3G, Wi-Fi werkt dus niet, omdat rabobank dan niet je telefoonnummer kan identificeren |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb sinds vandaag de iPhone en voorheen (lees: gisteren) kon ik met mijn HTC nog gewoon op Rabo Mobiel Bankieren. Ik heb hier ook een abonnement op... Wat doe ik fout? (Wi-Fi staat uit) Nogmaals dank |
|
|||
|
|||
probeer deze eens:
http://rmb.rabobank.nl/i/prelogin.do staat ook hierboven al zie ik Ik heb T-mobile, geen ervaring met Vodafone helaas. Zat in je HTC dezelfde simkaart als in de iPhone? Laatst gewijzigd door Huismuis; 03-11-09 om 21:50. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is er niemand anders met Vodafone waarbij het wel werkt? (op de iPhone uiteraard...) Thanks |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Is er iemand die dit met Vodafone is gelukt? Ik vind het heel erg belangrijk om dit werkend te krijgen en snap niet dat het bij alle providers werkt behalve Vodafone.
Kan iemand mij vertellen of dit aan Vodafone ligt? |
|
|||
|
|||
Hi allemaal,
Voor die met een iPhone en Vodafone: ga naar https://forum.iculture.nl/f18/i...ve-portal.html Daar staat de oplossing! Thanks |
|
|||
|
|||
Beste mensen ik heb een iets anders ondekt. Mijn iphone had een simlock van T-Mobile. Met dit simmetje kon ik gewwon gaan mobiel bankieren ZONDER DE READER. Ik was blij. Maar ik wilde het toestel simlockvrij maken dus ge jailbreakt. Tot mijn verbazing kon ik niet meer mobiel bankieren. Er zit nu een simmetje in van KPN/HI.
Heeft iemand een idee hoe dit nu kan. Met KPN/HI simmetje lukt het wel in een Nokia E66 in dit geval. Hoop een oplossing te horen. |
|
|||
|
|||
Rabobank
Beste mensen ik heb een iets anders ondekt. Mijn iphone had een simlock van T-Mobile. Met dit simmetje kon ik gewwon gaan mobiel bankieren ZONDER DE READER. Ik was blij. Maar ik wilde het toestel simlockvrij maken dus ge jailbreakt. Tot mijn verbazing kon ik niet meer mobiel bankieren. Er zit nu een simmetje in van KPN/HI.
Heeft iemand een idee hoe dit nu kan. Met KPN/HI simmetje lukt het wel in een Nokia E66 in dit geval. Hoop een oplossing te horen. |
|
||||
|
||||
Ik heb een KPN abonnement en kan gewoon Rabo telebankieren zonder random reader via de volgende website:
http://waprmb.rabobank.nl |
|
|||
|
|||
Bedankt hr/mw Vanstra, het werkt toppie
|
|
||||
|
||||
Citaat:
weet iemand wat ik moet doen om het werkend te krijgen. Heb een 3g / 3.1.2 / jailbreaked, dus moet geen probleem zijn. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik moet er nog wel even bij zeggen dat je wel je 06 nummer van te voren moet registeren bij de Rabobank (via de gewone website van de Rabobank). Omdat je geen random reader gebruikt geldt je 06 nummer als controle en kun je betreffende site alleen gebruiken met GPRS of UMTS en niet via Wi-Fi. |
|
|||
|
|||
Citaat:
GZK |
|
||||
|
||||
Citaat:
Net gebeld en ze wouden allemaal gegevens van mij, zoals ipadres etc en ze gaan het uitzoeken, zou begin volgende week teruggebeld worden. Ben benieuwd. Wordt vervolgd |
|
||||
|
||||
Sinds gisteren werkt het nu prima, weet niet of dat door hun komt, maar gisteren en vandaag kom ik er meteen op.
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
app, code, rabobank |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Rabo Bankieren weg ? | midego | iPhone Apps | 2 | 02-08-10 19:28 |
Rabo mobiel & iphone ? | jemave | Archief | 3 | 09-04-08 12:59 |
|
|