Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) he jammer. ik wil zo'n soort spel wel heel graag hebben...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
he jammer. ik wil zo'n soort spel wel heel graag hebben
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Fish tycoon heb het nog niet gekocht.. weet iemand of dit het zelfde is als insaniquarium?
|
|||
|
|||
nee deze heb ik al uitgeprobeerd. dit is gewoon vissen opvoeden, laten paren, verkopen in een winkel en daardoor meer geld krijgen voor andere vissen en eet-soorten.
Insaniquarium werkt heel anders... |
|
|||
|
|||
dit vond ik net via google: Citaat:
http://images.google.nl/images?hl=nl...title&resnum=4 Laatst gewijzigd door borgqueenx; 28-08-09 om 15:25. |
|
|||
|
|||
Ik begrijp het doel (ook na het kijken van filmpjes) niet helemaal. Je moet vissen in een tank verzorgen en je moet ervoor zorgen dat ze blijven leven en er komen monsters voor in die filmpjes, maar hoe versla je die?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De muziek en geluiden maken het spel ook leuk, en de extra's die je krijgt na elk level. |
|
|||
|
|||
Wat voor extra's kan je dan krijgen? Minigames? Of zijn het de munten die je af en toe voorbij ziet zweven?
Ik zag net Fish Fun in de AppStore. Tijdelijk gratis. Lijkt dat niet op insaniquarium? Laatst gewijzigd door iMario; 27-10-09 om 21:38. Reden: Opschonen. |
|
|||
|
|||
op zoek naar prog voor Brandstofverbruik
Hallo
Ben nog niet zo lang geleden overgestapt van mijn HTC TYTN II naar een Iphone 3GS ( dit bevalt me uitstekend ) Nu had ik op mijn HTC ( windows mobile ) een programmatje waar ik brandstofverbruik en kosten in bij kon houden.. dit heette "Mapshare Automanager" Kent iemand een proggie voor de Iphone waar je je brandstofverbruik en kosten in bij kan houden, ik begrijp dat je natuurlijk zelf gewoon een lijstje kan maken, maar het prog. auomanager hield dit zelf bij, dus, km stand invoeren, liters en literprijs invoeren en hij rekende alles zelf uit, ban verbruik tot kosten per maand ed...... |
|
||||
|
||||
Zoek een adventure game (puzzle)
ik speelde vroeger 7th guest en had er plezier aan puzzels te moeten oplossen om een level verder te komen, welke games kent iemand die ermee te vergelijken is?
ik denk momenteel alleen myst te weten maar zijn er nog andere vergelijkbare voor de iphone? |
|
|||
|
|||
The Secret of Monkey Island by LucasArts
|
|
||||
|
||||
idd ga daar voor !
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ok, bedankt ik zal er is naar kijken..
|
|
|||
|
|||
Ik heb toevallig net i Fuel gedownload.
De app bestaat in 3 versies: Free, Lite en Pro. Uiteraard kan ik er nog niets zinnigs over vertellen, aangezien ik de app nog niet heb kunnen gebruiken. Maar de interface ziet er alvast overzichtelijk uit. |
|
||||
|
||||
Ik heb myst maar eens gedownload, ben benieuwd
|
|
|||
|
|||
Ik vond Dream chronicles ook leuk.
|
|
|||
|
|||
Zoek een app om berichten te pushen van windows naar iphone
Hallo,
Ik zoek een app waarmee ik berichten kan pushen naar mijn iphone. Ik wil op een laptop (windows) een soort chatvenster oid waarin iemand een bericht kan typen. Zodra deze verstuurd is wil ik dat bericht op mijn ipohne zien. Dus niet via sms of mail. Weet iemand een app waarmee dit kan? Alvast bedankt Alex |
|
|||
|
|||
wauw jij wilt weel veel
Zo'n programma is er voor geen 1 platform volgens mij.. Laat staan datApple er nog een App voor heeft. |
|
||||
|
||||
Mac gebruikers kunnen Prowl gebruiken:
Prowl - Home En in de FAQ daarvan staan alternatieven voor Windows.
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|