Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) dus toch een messenger programma gebruiken dan....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dus toch een messenger programma gebruiken dan.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik blijf het maar zeggen. Misschien is het ooit een goede. Ik zag nu Big Fish Little Fish in de AppStore. Is dat iets?
|
|
|||
|
|||
Nee. In insaniquarium koop je vissen. De vissen
geef je eten. Als ze eten, groeien ze. Des te groter ze zijn des te meer goud laten ze vallen. Wat jij weer kan oprapen. Van het geld kun je beter eten kopen, duurdere vissen kopen en betere lasers kopen om aliens te doden die je vissen aanvallen. Dat is insaniquarium. |
|
||||
|
||||
Op zoek naar een programma voor bluetooth
Ik kan er maar geen vinden, maar ik ben op zoek naar een programma die op een bepaald tijdstip mijn bluetooth aanzet en op een ander tijdstip weer aanzet. Zeg maar een soort profiel.
Bestaat dit wel? Want ik vind nergens iets wat er op lijkt. |
|
||||
|
||||
aTimeTool, te vinden in Cydia. Heeft een 3 dagen-trial periode, daarna zul je ervoor moeten betalen (als het bevalt). Deze kan ook andere zaken in-of uitschakelen, zoals : Power, Airplane modus, Wi-Fi, 3G, Edge, SSH en je locatie.
|
|
|||
|
|||
In de hoop dat iemand nog op dit bericht reageert....
Ik heb eens naar aTimeTool gekeken en het is precies dat wat ik zoek. Eén probleem: Ik wil mijn iPhone niet jailbreaken..... Zijn er ook dergelijke tools voor standaard iPhones??? |
|
||||
|
||||
Meesterlijk! Ik betaal er dolgraag voor!!
You have already successfully purchased our software and thank you for your support. Please keep your registration code and register via the mobile phone client. Laatst gewijzigd door Yzord; 01-11-09 om 02:35. |
|
||||
|
||||
Ben nog niet helemaal tevreden over deze app. BT starten doet hij prima, maar afsluiten ervan doet ie de ene keer wel en andere keer niet. Makers van Atimetool hebben geen idee (terwijl je er toch voor betaald).
|
|
||||
|
||||
misschien MyProfiles? tevinden in Cydia
|
||||
|
||||
Ik hou het wel bij Atimetool. Heb goed contact met ze en ze zullen dit meenemen voor de volgende update. Belangrijkste is dat het BT aanzet en dat doet het. Zo nu en dan zal ik helaas wel zelf BT uit moeten zetten.
|
|
|||
|
|||
Ik vind alle hidden object games erg leuk om te spelen, maar "the mystery of the crystal portal" vind ik toch wel de mooiste.Volgens mij heb ik ze allemaal.Wie weet of er nog meer van dit soort games zijn? Want als ik in de appstore bij zoekoptie "hidden object" typ, krijg ik de games te zien die ik al heb, maar ik ben er bij toeval achtergekomen dat " the profiler" ook een hidden object" game is en die komt niet voor in dat lijstje.
|
|
||||
|
||||
Zie ook deze link
https://forum.iculture.nl/f8/ap...or-layton.html @Mukadder: Heb net the profiler gedownload, niet duur 79 eurocent en ziet er oke uit, straks op bed eens even kijken of het iets is, mystery of the crystal portal en Dream chronicles staan op mijn verlanglijstje |
|
|||
|
|||
Monkey Island is natuurlijk een van de beste adventures aller tijden, dus dat is sowieso een goeie keus.
Eigenlijk zouden ze er goed aan doen om ook Indiana Jones & The Fate of Atlantis te porten naar iPhone Dat was er ook zo een die me weeeeeken bezig heeft gehouden (En trouwens ook Sam & Max, Full Throttle, Zak McKracken, Day Of The Tentacle etc ) |
|
||||
|
||||
dit is een goede om te zoeken op hidden objects hierdoor heb ik iig een hoop nieuwe games die me leuk lijken
ps dream chronicles ziet er mooi uit maar ik ben er nog niet erg ver mee gekomen (snap het niet) |
|
|||
|
|||
@Merlin: als je in Google "walkthrough Dream Chronicles" intoetst, word je stap voor stap door het spel geleid.
|
|
|||
|
|||
@Sultan: hoop dat je The Profiler leuk vond.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gezocht: app die FishEye foto's kan maken
Hallo Iedereen,
ik zie in Itunes dat er echt veel apps zijn voor de camera. Maar nu is de vraag, (heb dit namelijk op een HTC Hero gezien.) Is er een app waarmee ik ook FishEye foto's kan maken. Dus niet naderhand bewerken als FishEye maar gewoon gelijk als ik de foto maak? Op die HTC was het volgens mij CameraFX ofzo iets... Alvast bedankt.. |
|
||||
|
||||
// Topictitel gewijzigd voor de duidelijkheid
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|