Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar is die RadioAlarm ergens te vinden ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar is die RadioAlarm ergens te vinden ?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik zoek app om doelen te managen
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik mijn doelen kan managen.
In deze app zou ik mijn doelen willen zetten en kunnen aangeven wat ik elke dag doe om deze doelen te bereiken. Ik zou dan willen kunnen zien, in een kalender of zo, wat ik de afgelopen tijd heb gedaan om die doelen te bereiken. Of in een overzicht kunnen zien hoeveel keer ik bijv heb gesport om mijn doel 'de dam tot dam loop' te kunnen halen. Wie weet of er een dergelijke app bestaat? Bij voorbaat dank, Hans |
|
||||
|
||||
Ik begrijp je denk ik niet helemaal; ik zit nl. gewoon aan de standaard Agenda te denken. Maar je noemt zelf 'kalender', dus denk dat dit niet de bedoeling is?
|
||||
|
||||
Citaat:
En is een wat geavanceerdere to-do-list niet wat voor jou dan?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Persoonlijk zou ik dan voor 'Things' gaan, in combinatie met de desktop-versie van Things, das bij mij de vervanging van de standaard agenda geworden
|
|
|||
|
|||
Tja, de normale agenda komt idd een heel eind in de buurt, als je 'm alleen voor een bepaalde doel gebruikt. Ik dacht te moeilijk. Bedankt voor jullie tips.
|
|
|||
|
|||
ik zoek virtueel geweer
Ik wil een bank overvallen en zoek een geweer voor mn iphone
Ik heb alleen bang bang maar die reageert traag.(scjiet na 2 seconde pas) zijn er meer van dat soort apps? |
|
||||
|
||||
Je altijd nog een lightsaber...
|
|
||||
|
||||
Guns... ?
Soms is het gewoon helemaal niet moeilijk.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
- Shotgun free
- Armory - GunApp - ... |
|
|||
|
|||
Op zoek naar een soort fotoshare app
Je hebt natuulijk gewoon twitter om je foto's te sharen maar stel je nou voor dat je die foto's niet met iedereen wil delen maar alleen met een vriend van je. De app die ik zoek zou dus een foto moeten kunnen maken en die dan op een server zetten ofzo. Mooier nog. Je eigen server.
Bestaat zoiets. Of moet ik gewoon wachten totdat we is kunnen mmsen op de iPhone. Ik hoor het graag van iemand en alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik hiervoor gewoon windows live (my space)
Daar kan je een foldertje aanmaken waarbij de rechten kunnen worden ingesteld voor een ieder die ernaar mag kijken. Uploaden van fotos gaat eenvoudig door ze naar een speciaal email adres te versturen. De fotos komen dan keurig in het foldertje terecht. grz |
|
||||
|
||||
wakker worden met muziek
Is er nu nog steeds niks mogelijk, na de grote Update 3.0...
Zou zo mooi zijn muziek naar keuze bij het wakker worden grt Paul
|
|||
|
|||
bumperdebump. ik ben ook nog steeds erg benieuwd naar een mogelijkheid hiervoor.
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
aandelen, acties, aex, alerts, app, appstore, auto sms timer, cydia, datavebruik, doelen, internet, iphone, koersen, managen, money, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|