Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Lezers, Kan iemand mij helpen? Ik weet niet of hier een jailbreak voor nodig is maar ik zoek een app ( en vroeger had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo Lezers,
Kan iemand mij helpen? Ik weet niet of hier een jailbreak voor nodig is maar ik zoek een app ( en vroeger had een vriend die van mij ) die smsjes van bepaalde personen in een black box opslaat. Hierop zat een wachtwoord en al zijn berichten kwamen binnen in die box? Iemand een idee? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vroeger had ik een racespelletje op de iPhone, dat reageerde op je stemgeluid. Hoe harder je riep, hoe harder het autootje ging racen. Maar ja... hoe heette dat spel ook al weer?
Is er iemand die het misschien weet? |
|
|||
|
|||
Ik zoek een virtual dj app
Het miet de volgende functies bevatten: Muziek vanaf de iphone zelf kunnen kiezen Beat sync( net zoals virtual dj) De mogelijkheid om het ene deck over het linker oortje te doen en het rechter deck over het rechter oortje |
|
|||
|
|||
Ik zoek een app, namelijk:
In een figuur (dat elk level verschillend is) draaien sterretjes (razor blades) rond. Nu moet je van dat figuur een bijv. driehoek maken, dit doe je door met je vinger stukken ervan af te snijden. En zo maak je die driehoek. Nu weet ik ook nog dat de interface van hout was gemaakt (in ieder geval bruin). Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven, maar welke app is het? |
|
|||
|
|||
Citaat:
grtz |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Voor de Android is er een app SmartTools, daarmee kan je de afstand tot een object meten en de hoogte van het object. Zie Smart Tools - Android app on AppBrain
Ik zoek een soortgelijke App voor de iPhone. Iemand? |
|
|||
|
|||
Ik zoek een app waarmee je kan kijken bijv. naar de app store in duitsland wat daar de populairste apps zijn of in een paar andere landen.Ik had deze applicatie maar weet nie meer hoe het heet.Help?Zeg maar in de app store van andere landen...
|
|
|||
|
|||
Onlangs is er op iphone club een site genoemd, met allerlei icoontjes die je kunt gebruiken voor je sms en whatsapp berichten. En raad je het al, ik weet de naam daar niet meer van. En zoeken zonder naam is erg lastig. Wie helpt me verder, het begon volgens mij met een G....
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
@vuurvreter
Glyphboard Google maar even! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal
Ik ben al een tijdje op zoek naar het volgende , aangezien ik tot nu toe nog geen juiste app hiervoor heb gevonden kunnen jullie mij misschien op weg helpen . ik zoek : Een programma waar ik mijn diensrooster kan ingeven per datum , met als doel dat ik aan het einde van de maand kan zien hoeveel ik gewerkt heb ( aantal uren ) . Het mooiste zou zijn als het ook nog mogelijk was om dit achteraf ook nog te kunnen uitprinten . Hebben jullie ideeen/tips ? b.v.d. Gregor |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Staat van batterij
Ik zoek een app die de staat van de batterij als % van nieuw aangeeft. Dus bijvoorbeeld, max. capaciteit is 75% van nieuw.
Bestaat een dergelijke app? Ik zie legio apps die aan batterij management doen maar kan niet beoordelen of wat ik zoek ondersteund wordt. |
|
||||
|
||||
@Gravedigga
Dat verschilt per iPhone en daarmee ook per accu. Zo'n meting zou je moeten doen vanaf het moment dat je hem voor de eerste keer aanzet, anders heeft het geen zin. |
|
|||
|
|||
weer
hallo,
ben op zoek naar een app weer die stel je in waar je woont,en waar je dan ook heen gaat hij geeft de plaats aan waar je ben en hoe het weer daar is. android heb er een gehad in het nederlands hoop dat een van de forumleden weet welke het is. mvg bellen5 |
|
||||
|
||||
Sorry maar wat bedoel je? Een weerapplicatie waar je je eigen stad kunt instellen?
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|