Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik moet volgende week een presentatie geven op school. De presentatie heb ik gemaakt in KeyNote en geëxporteerd naar een quicktime bestand dat ik gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik moet volgende week een presentatie geven op school. De presentatie heb ik gemaakt in KeyNote en geëxporteerd naar een quicktime bestand dat ik gewoon handmatig kan 'doorspoelen' (een klik is gewoon volgende actie/dia). Nu wil ik eigenlijk die klik met mijn iPhone doen zodat ik niet naast het toetsenbord/muis hoef te staan maar gewoon naar het grote scherm. Is hier een app voor ofzo?
Zal wel niet.... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Er is een app waarmee je je pc of laptop van afstand kan besturen, waardoor je dus ook van afstand kan klikken. De app is van logitech en heet touchmouse. Moet wel een bestandje op de laptop zetten, weet niet of dat een probleem is, anders Ff uitproberen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat spel, dat je een bal moet hooghouden. Maar dan via de camera.
Virtual reality iets. Ik hoop dat iemand weet hoe dit heet! |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Doet GetGlue niet zoiets?
|
|
|||
|
|||
Bedankt wouter1981!
|
|
|||
|
|||
Ik zoek volgende App's: * een App om facturen te maken. * Een App om bestellingen op te nemen MAAR ook ineens zegt wat de prijs is. Dus een App voor garçons.
|
|
|||
|
|||
SMS afleverrapporten
Ik zoek een app/functie die het mogelijk maakt om SMS afleverrapporten te ontvangen. Of kan dat alleen als je iPhone ge-jailbreaked is?
Bedankt. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ok, bedankt voor je reactie.
|
|
|||
|
|||
Hej ik zoek een app (wss jailbreak) die zorgt dat ik, als ik mn iphone op me radio aansluit, ik mn ipod functie nog steeds kan bedienen op de iphone, nu zegt hij : accesoires aangesloten en moet ik via mn radio, de ipod bedienen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zoek een app om op voorhand items in te geven met hun eenheidsprijs. En wanneer je dan later alleen nog maar moet aanklikken wat je wil en hoeveel en op het eind het totaalbedrag weergeeft. Er zijn al app's die je kan gebruiken om vb een drank bestelling te doen maar daarbij wordt nooit de prijs weergegeven.
Kan iemand mij aub helpen?? |
|
|||
|
|||
kan inderdaad alleen met JB, maar dan Jailbreak je hem toch ff
|
|||
|
|||
ik zoek een fotografie app die stukjes van een foto weghaald. Heb hem ooit gehad maar geen idee meer waar ie is gebleven?? De app vervangt stukjes foto die je weg wilt hebben/niet mooi zijn, en maakt het blank (hetzelfde als het deel erom heen zeg maar)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
that's it! dankjewel!!
|
|
|||
|
|||
Ik ben opzoek naar 2 Apps,
1: Ik heb ooit op een 'snel studeer' cursus geleerd om te lezen aan de hand van een aanwijzer (bijvoorbeeld een pen die je over de woorden haalt). Nu ben ik voor m'n ipad opzoek naar een App die in PDF bestanden als het ware steeds een woord 'aanwijst' waarbij je zelf de snelheid kan bepalen. 2: Ik zoek een App welke je de mogelijkheid bied om je Iphone als schrift te gebruiken, tekstvak met lijntjes. Alvast bedankt! |
Labels |
aandelen, acties, aex, alerts, app, appstore, auto sms timer, cydia, datavebruik, doelen, internet, iphone, koersen, managen, money, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|