Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) @fedor07 Barrel...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
@fedor07 Barrel
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Als ik zo vrij mag zijn. Welke app gebruiken jullie voor het beheren van je; bel-, sms-, mail-afspraaktonen(melodieën)? Ik zit er aan te denken om ToneFXs via cydia te downloaden. Maar net zo lief heb ik een AppStore app. Welke apps gebruiken jullie hiervoor? En wat zijn jullie ervaringen? Mijn dank is groot! |
|
|||
|
|||
@jitse, vele malen dank, ik zat al hopeloos iets met rret in cydia in te tikken in de hoop dat er iets te voorschijn kwam wat ik zou herkennen, weet je nog meer leuke (gratis) app's die ook zo'n soortgelijke functie hebben of welke sectie is dat in cydia?
|
|
||||
|
||||
Iconoclasm is wel leuk, of Gridlock. Zoek maar eens op youtube naar demonstraties.
|
|
|||
|
|||
Ik las laatst nog ergens een nieuwsbericht over een Twitter app voor je iPhone als die in z'n dock staat. Het het een zwarte achtergrond en witte tekst van de laaste tweet geloof ik en het was een betaalde app.
Weet iemand mss welke app dit is/link naar nieuwpost? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo, ik zoek een app die een password kan zetten op bepaalde apps.
Dus niet dat je hele iphone 1 code moet invoeren en overal toegang toe krijgt. Maar gewoon dat je bijv. bij je tel.boek alleen een password moet invoeren. Weet iemand als deze er is en hoe die heet? |
|
|||
|
|||
LockDown en MadVLock
|
|
|||
|
|||
Zo dat is nog een snel.
Ik ga kijken, bedankt. |
|
|||
|
|||
Ik kan ze niet vinden in de appstore, me iphone is niet gejailbreakt.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zijn er ook zulke apps die gewoon via de appstore te koop zijn?
|
|
|||
|
|||
App's beveiligen met Password gaat enkel via jailbreak.
Weet iemand een app om bestellingen op te nemen zoals in een restaurant. Heel belangrijk is dat je per artikel een prijs kan ingeven op voorhand. Dus dat je gewoon hoeft aan te klikken. 1 water, 2 Cola's, 4 biertjes, ... En dat die automatisch het totaal bedrag weergeeft. Weet iemand zo'n app? |
|
|||
|
|||
inkomende gesprekken wijgeren met iphone 4
He weet er iemand wat ik moet downlaoden voor inkomende gesprekken
|
|
|||
|
|||
inkomende gesprekken wijgeren met iphone 4
He weet er iemand wat ik moet downlaoden voor inkomende gesprekken te wijgeren
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het lag op m'n puntje van m'n tong maar toen ben ik hem kwijtgeraakt. Heb hem al wat eerder hier gezien maar kan 'm niet vinden, hoe heet die (cydia) app die ervoor zorgt dat elke keer dat je een applicatie afsluit, dat hij ook echt afsluit, en hier zou ik dan ook graag een switch voor willen hebben om te kiezen wanneer ik wel wil dat hij ze afsluit en wanneer niet.
|
|||
|
|||
Ik ben op zoek naar een wisselkoers app die ook grafiekjes heeft met de geschiedenis van de koers. Weet iemand er eentje want ik wil geen app gaan kopen die uiteindelijk toch niet over die grafieken blijkt te beschikken.
|
|
|||
|
|||
Ik ben op zoek naar een applicatie waarin ik kan bijhouden welke films ik gekeken heb en welke films ik nog wil zien.
De site van Moviemeter is een goed voorbeeld, maar ik ben op zoek naar een applicatie voor de iPhone. Iemand die zo'n applicatie kent? Bedankt alvast! |
|
||||
|
||||
Hoe heet die applicatie die je aan/uit kan zetten waarbij je ervoor kunt zorgen dat als je een applicatie afsluit, dat hij ook echt afsluit dus dat hij niet in de achtergrond blijft draaien. (ik beschik over een jailbreak)
|
Labels |
aandelen, acties, aex, alerts, app, appstore, auto sms timer, cydia, datavebruik, doelen, internet, iphone, koersen, managen, money, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|