Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Pl0xs Je zoekt gridlock Jaaaa... dat was hem! Thnks!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik zoek een app waarmee je spelletjes van je pc op je iphone kan spelen. Je moet de app op je iphone en je pc downloaden en dan kan je de spel op je iphone spelen. Hoe heet die ook alweer?
|
|
|||
|
|||
Denk dat je Every Air bedoelt??
|
|
|||
|
|||
ik zoek een app (cydia/appstore) waarmee ik simpel en snel me school rooster kan bekijken het liefst die automatisch update
|
|
||||
|
||||
Citaat:
De App Store staat er tegenwoordig vol van
|
|||
|
|||
Ik zoek een programma (App Store/Cydia) waarbij je de grootte van je apps overzichtelijk kan zien. Ik heb een 16gb iPhone 4, en mijn geheugen zit helemaal vol. Het lijkt mij dus handig als ik weet welke apps de grootste "impact" hebben. Bij voorbaat dank!
(Edit: Spellingsfout) |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik ben op zoek naar een database-programma. Ik wil hier mijn verzameling DvDs en Suske en Wiske-boeken in opslaan. Het is mij te vaak voorgekomen dat ik iets tegenkwam en kocht.... en later bleek dat ik het al had. Het mooiste zou een programma zijn dat kan worden onderhouden op een desktop (MS Access of zo iets) en geïmporteerd kan mijn iPhone. Iets dergelijks had ik voor mijn oude Nokia. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zoiets wil hij dan dus alleen dan op z'n iPhone.
|
|
|||
|
|||
Nou weet iemand misschien of er een app is waar je bijv.je foto legt en dat ie zegt op welke beroemdheden je lijkt?Zoja hoe heet die ..?
Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
//Topics samengevoegd
|
|||
|
|||
Natuurlijk zijn er zat apps om notities te maken, maar ik zoek er eentje die ook een (windows-) desktopbroer heeft, zodat ik daar kan invoeren.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Kijk dan eens naar SimpleNote: (universele App voor iPhone/iPad met webdienst) Simplenote. An easy way to keep notes, lists, ideas, and more. Dat wil zeggen: als de App eind volgende week weer in de AppStore staat (de huidige versie heeft een bug waardoor ze hem hebben teruggetrokken).
|
||||
|
||||
Wie weet hoe deze app heet?
|
|
|||
|
|||
Morning all!
Ik had een vraagje. Ik heb op een Ipad van een collega een handige app gezien. Genaamd Popplet. Is er ook zo iets te krijgen op de iphone?? |
|
|||
|
|||
Misschien is het handig om te noemen wat het programma doet, wellicht is er zoiets onder een andere naam?
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door lbroek1; 07-06-11 om 13:46. |
|
||||
|
||||
Zoek een weer applicatie waar je een kaart van NL ziet en hoe het weer overal in NL is.
De app gaf aan de hand van je locatie het weer te plekken weer. En je kon via de kaart navigeren naar een andere plaats in NL en je wist wat voor weer het daar zou zijn. Heb in de store al aardig wat weer apps na gezocht om de app te zoeken, maar helaas niet kunnen vinden. Het betrof een betaalde app, prijs weet ik niet meer en de naam helaas ook niet. Volgens mij destijds aan gekocht in de US store Wie oh wie herkent de app en maakt me blij
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|