Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat jij mogelijk wél kunt gebruiken is iControl of Auto3G. Dan kun je instellen dat 3G wordt uitgezet als bijv. wi-fi verbonden is of de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat jij mogelijk wél kunt gebruiken is iControl of Auto3G. Dan kun je instellen dat 3G wordt uitgezet als bijv. wi-fi verbonden is of de iPhone in het lockscreen is.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Want ik gebruik zelf enkel Wi-Fi (heb geen databundel) en ook wanneer mijn iPhone gelocked is blijf ik push mail ontvangen. Wi-Fi wordt nooit uitgeschakeld! Wellicht zend hij wat zwakker uit waardoor je batterij bespaart, maar uit gaat ie niet.
|
|
||||
|
||||
In je lockscreen wordt wi-fi uitgeschakeld, tenzij er actief gebruik van wordt gemaakt (bijv. als er een app open staat of app wordt gedownload).
|
|
|||
|
|||
Bestaat er een app waarmee je het klembord van je computer (windows) kunt opvragen?
Bijvoorbeeld je vindt een website op je computer, dan heb je daar een programma en daar plak je de link van die website in. Vervolgens ga je op je iPhone, opent een app en dan staat die link daar. Is er ook een alternatief voor Auto3G? Want ik heb iOS 5 en Auto3G is (nog) niet compatible voor iOS 5. Of als iemand weet of die binnenkort compatible gemaakt gaat worden zou dat mooi zijn . Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Ja er bestaat een app, mogelijk ook gewone App Store apps, maar nee ik weet niet welke (enikhebnugeentijdomfftegooglen).
Alternatief Auto3G = iControl |
|
|||
|
|||
Hopelijk kent iemand anders zo'n app dan .
En is iControl ook voor iOS 5? Want hij geeft aan dat ie hem niet kan kopen, omdat het niet zeker is of ie compatible is :\. |
|
|||
|
|||
Sinds IOS5 werkt Voicemail Forwarder uit Cydia niet meer.
Weet iemand een alternatief? Of weet iemand waar in het filesystem de opname te vinden is en of diennaar wav/mp3 oid te converteren is? |
|
|||
|
|||
Ik ben op zoek naar een App waar ik mijn dienstrooster in kwijt kan. Ik werk in de continue dienst. Momenteel staat dit rooster in een Excel bestand. Het zou dan ook het prettigst zijn als ik dat direct kon inladen. Iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
dag allemaal
ik ben in bezit van een iphone 4,mijn vraag is bestaat er een aplicatie om uw emails te beveiligen op da apstore? |
|
||||
|
||||
@janheite
Productiviteit - App Store downloads op iTunes @Mimtram Nope, moet je even jailbreaken en een van de vele tweaks daarvoor downloaden. |
|
|||
|
|||
ja ik wacht ook zoals iedereen op jb.voor mijn iphone
|
|
|||
|
|||
Docs to go?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben opzoek naar een App die registreert hoe vaak ik mijn apps open.
Wil graag mijn springboard indelen op courantie. Volgens mij is het een keer besproken op iPc; maar kan niets vinden? Iemand? |
|
||||
|
||||
Dit kan niet zonder jailbreak: apps mogen niet weten of zien welke andere apps er zijn, noch daar iets van bijhouden.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ah je hebt al gereageerd: de tweak heet SpringSorter
Mocht je het willen, er is nu een untethered jailbreak uit Edit: volgens mij is het alleen al sinds 2009 niet bijgewerkt, maar wie weet is er een alternatief. Laatst gewijzigd door Bubbly; 02-01-12 om 13:27. |
|
|||
|
|||
Misschien achterhaald
Check de app "alarm clock"
Hier kan je het zelf instellen door een liedje te kiezen uit je iphone bibliotheek. Veel makkelijker dan bovenstaande suggesties |
|
||||
|
||||
Dat waar je op reageert is al 3 - 3,5 jaar oud...
|
|
|||
|
|||
Met AppStat kan je ook zien hoeveel keer je welke app gebruikt hebt.
|
Labels |
aandelen, acties, aex, alerts, app, appstore, auto sms timer, cydia, datavebruik, doelen, internet, iphone, koersen, managen, money, sms |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|