Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan er mij iemand een goeie wekker-app aanraden? Het mag een eurootje kosten, want ik word gek van de trillende standaard-wekker! Apps in overvloed, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan er mij iemand een goeie wekker-app aanraden? Het mag een eurootje kosten, want ik word gek van de trillende standaard-wekker!
Apps in overvloed, maar ik zoek er eentje die niet moet geopend blijven om te wekken (geen extra verbruik s'nachts)! Dus: geen getril, eigen mp3 of toon en draait op de achtergrond. Wie o wie? Bedankt! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
@Stijnley
Lees s.v.p. voortaan de laatste pagina in ieder geval, hierboven staat het antwoord.. Overigens: voor deze tweak moet je wel jailbreaken (dat kan nu met een 4S). Wil je dat niet dan ken ik er helaas geen.. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hey bubbly, bedankt voor je tip, ik had het wel gelezen maar hoop een app te vinden zonder jailbreak. Ik vind het wel gek dat dit niet gewoon voorhanden is?
|
|
||||
|
||||
Okay heb ze ff voor je opgezocht:
Connecting to the iTunes Store. Meer dan de helft is een wekker-app die iPod en/of radio-ondersteuning biedt en er zitten vrij uitgebreide apps tussen dus vergelijk eerst goed waar je liever geld aan uitgeeft |
|
|||
|
|||
bedankt Bubbly, ik heb er nog even enkele geprobeerd, maar alle apps moeten op de voorgrond draaien om je eigen muziekje te horen. Aangezien ik m'n gsm s'nachts niet oplaad, blijf ik nog even verderzoeken!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
is er nog een app beschikbaar, waarmee ik m'n apps kan beveiligen met een wachtwoord? Heb een gejailbreakte iphone 4.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Cydia, in de App Store zijn dergelijke tweaks niet toegestaan omdat ze ingrijpen in iOS.
Kost een dollar en er is geen demo of trial. Dit zijn alternatieven waarvan ik niet weet of ze iOS 5 compatibel zijn. iApplocker FolderLock LockdownPro Locktopus |
|
||||
|
||||
Ik weet dat ontwikkelaars bezig zijn geweest om een waterpolo game te ontwikkelen...
Nu ik dacht dat dit aquasapiens noemde maar toen de release er was, was ik op city trip in Berlijn en had ik geen internet op mijn appartement. Terug thuis in Nederland vond ik niets terug over de verwachte game... Hulp iemand?
Civilization is tha bomb!!! Maar af en toe wat knallen en ballen is ook goed jeweetzelluuf Laatst gewijzigd door joeriB; 13-02-12 om 12:54. |
|
||||
|
||||
Ik zoek een screen locker met van die dote zoals bij Samsung, iemand die mij verder kan helpen?
Alvast dank |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb hem sinds 2 weken gejailbreakt alleen nog geen update in mijn profiel haha
|
|
|||
|
|||
Dan is HTC AndroidLockXT misschien wel iets voor u?
|
|
||||
|
||||
Hanske, dank voor de tip maar kan deze app niet vinden?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Werk ook even je profiel bij dan..
|
|
|||
|
|||
Ik zoek naar een app die het mogelijk maakt om de emoticons in ontvangen berichten weer te geven. Dus als iemand : ) naar mij stuurt, dat je dit dan ziet: Ik ken nu al ondertussen emoji, maar die zet de emoticons in de ontvangen berichten niet om...
+ Als ik via emoji een emoticon naar iemand stuur ontvangt die persoon een code. Dus ik zoek eigenlijk naar een (beter) alternatief |
Labels |
aandelen, acties, aex, alerts, app, appstore, auto sms timer, cydia, datavebruik, doelen, internet, iphone, koersen, managen, money, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|