Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Je wilt iets fundamenteels van iOS wijzigen, je zult moeten jailbreaken....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Je wilt iets fundamenteels van iOS wijzigen, je zult moeten jailbreaken.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik zoek een app over gevaarlijke stoffen/chemicalien handig voor bij de bhv/brandweer mvg FastRossi
|
|
|||
|
|||
Ik zoek een app waarin ik alle boeken/dvd's die ik heb kan zetten en hierin kan zoeken op bijvoorbeeld titel en/of auteur.
|
|
||||
|
||||
----------
XiPhoneX Laatst gewijzigd door iPhoneWolfGirl; 08-04-12 om 20:31. |
|
||||
|
||||
Zoiets bestaat niet. Je kan nooit een nummer achterhalen als dat niet wordt meegezonden.
|
|
||||
|
||||
Hallo,
Ik gebruikte iProtect maar nu moet ik ervoor betalen en nu doet ie het niet meer. Weet iemand een andere???? Groet. |
|
||||
|
||||
Gratis weet ik er geen. LockDown Pro had ik vroeger uitgeprobeerd en die werkte goed, denk erover om 'm nu te kopen.
|
|
|||
|
|||
Beste allemaal,
Ik ben nieuw hier en zie door de bomen het bos niet meer dus hoop dat ik mijn vraag op de juiste plek plaats. Via de zoekfunctie heb ik het antwoord niet gevonden. Wie weet er een App voor twitter waarbij ik een geluid c.q. signaal krijg als iemand die ik volg een tweet verstuurd die niet specifiek aan mij gericht is. Dus een tweet die iedereen kan lezen. Alvast bedankt Enrico |
|
||||
|
||||
Citaat:
Groet ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 april 2012 om 13:29 ---------- Hallo, Ik ben opzoek naar een app in cydia dat als je iemand belt je de nummer kan intikken die je wilt .Voor mensen die zeggen dat ie er niet is hij is er wel maar toen ik mijn telefoon ging updaten was die weg en nu weet ik dus niet meer hoe die heet :S Kan iemand mij helpen? Groet. |
|
||||
|
||||
Ik begrijp niet helemaal wat je zoekt, zou je dat kunnen verduidelijken s.v.p.?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ah okay. Nou die ken ik niet bij naam, maar ik weet dat er tweaks zijn die beweren dat te doen (dan moet je een duur internationaal nummer bellen). Ze willen over het algemeen ook alleen werken in Amerika, ze zijn ook gericht op Amerikanen. Gratis bestaat zoiets uiteraard niet. De app kan gratis zijn ja, maar de dienst zelf kost je flink wat centjes en er zit vaak een limiet aan van enkele minuten.
Je moet er zelf naar zoeken dan in Cydia of via google. Zoeken kan op termen zoals "fake call". Concrete voorbeelden wil ik niet geven, mijn inziens zijn het allemaal oplichters. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bedankt. |
|
|||
|
|||
Is er in de appstore een progje te vinden dat wat op bitesms lijkt?
Aangezien ik moet wachten op de jb.. En het is hatelijk om steeds te moeten unlocken enz als je wilt antwoorden ;-) Thx al |
|
||||
|
||||
Citaat:
En als quickreply geïmplementeerd zou worden zou de controlerende Apple-medewerker een hartaanval krijgen Dus: nee, helaas. Tip: Werk je profiel bij, daar staat nog 5.0.1 & JB |
|
|||
|
|||
Bestaat er een app die kan zien hoeveel km's je gestapt hebt?
Hm mss wat verduidelijken. Ik moet redelijk veel heen en weer lopen op mijn werk en ik vroeg mij af hoeveel km's ik dagelijks afleg op mijn werk. Bestaat er een app hiervoor? Google helpt me niet echt. |
|
|||
|
|||
misschien 'n app als cyclemeter, daar kun je ook de optie "walk" kiezen. Het houd via GPS bij hoe ver je loopt, weet alleen niet of dat in 'n gebouw werkt. Anders is een van de stappentellers misschien iets voor je kijk ff in de appstore daar is er een aantal te vinden.
succes |
|
|||
|
|||
Ok bedankt. Enig idee hoe stappenteller in het engels noemt?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zoek op: podometer
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|