Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Dank je wel, ga het proberen, vanmorgen weer niet gelukt met Sonio. Ik laat hem altijd open staan als ik ga slapen, zodat hij niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dank je wel, ga het proberen, vanmorgen weer niet gelukt met Sonio. Ik laat hem altijd open staan als ik ga slapen, zodat hij niet op de achtergrond, maar op de voorgrond draait. Het is in ieder geval erg irritant!
Dank je wel. Groetjes |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik ben op zoek naar een app (app store of cydia) waarmee ik meerdere foto's en lange voice memo's mee dan door mailen
kan iemand me hier mee helpen??? thx |
|
|||
|
|||
Ik zoek een app waarmee ik de kwaliteit (zoals resolutie) van filmpjes die ik genomen heb kan verkleinen, zodat het niet meteen zoveel ruimte inneemt. Ik zit aan de 200MB per minuut, ofzo?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
succes |
|
||||
|
||||
Foto: Special effects
Hi,
Ik zag overlaatst bij iemand een leuke app. Als je een foto trekt van iets/iemand kan je er vervolgens een leuk effect op uitoefenen (bv: een raket op afvuren). Iemand enig idee over welke app het gaat? |
|
|||
|
|||
ik zoek een app die enkele maanden geleden op Iphoneclub is besproken, maar ik vind hem niet terug!
De app is eigenlijk een wekker om "powernaps" te doen, je kan gemakkelijk aanduiden dat je vb. 15 of 30min wil dutten. Lijkt me handig in het zonnetje! bedankt! |
|
||||
|
||||
Ik denk dat jij "Action Movie" bedoelt..
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik zoek een app waarmee je data kunt monitoren én tegelijk ook kunt zien welke apps verantwoordelijk zijn voor hoeveel data... weet iemand welke app dat is? My data manager schijnt zo'n app te zijn maar ik kan nergens door welke app dat is. |
|
|||
|
|||
lang geleden gehad.. een app waarmee je je camera op de iphone kon gebruiken als cam monitor. je installeerde dan een gratis programmetje op je pc om live the feed te bekijken.. kan alleen de naam niet weer vinden..
|
|
||||
|
||||
Je kan Ustream of Bambuser evt. gebruiken, live online streamen.
|
|
||||
|
||||
Hallo mensen,
Ik heb een vraagje ik hoop dat iemand me kan helpen. Is er een app die zulke dingen kan doen : Starships - Nicki Minaj (Music Video) - YouTube Weet iemand toevallig hoe die heet of die er is? Want ik denk dat ie er wel is voor de iPhone... Groet, iPhoneWolfGirl
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik zoek een app voor mijn iphone waarbij ik als ik mijn iphone van de vergrendeling afhaal en dus op dat scherm komt waarbij je moet schuiven om bij je apps te komen deze kan beveiligen dmv van die bolletjes waar je over heen moet schuiven om dan pas eigenlijk toegang te krijgen tot je telefoon zeg maar.
ik heb geen jailbreak. |
|
|||
|
|||
Citaat:
- Pattern Lock Protection, Dot Lock Security, Dot Lock My Data.... |
|
|||
|
|||
nee das een app die nep is en dus niet werkt. Heeft iemand verders nog ideeen?
|
Labels |
aandelen, acties, aex, alerts, app, appstore, auto sms timer, cydia, datavebruik, doelen, internet, iphone, koersen, managen, money, sms |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|