Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Probleem opgelost door onderstaande, ontvang nu direct mijn push berichten van whats app ipv 15 minuten later iPhone 5 Wifi Issue FIX! (How To) - ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem opgelost door onderstaande, ontvang nu direct mijn push berichten van whats app ipv 15 minuten later
iPhone 5 Wi-Fi Issue FIX! (How To) - YouTube Excuses voor offtopic |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bestaat er misschien een app die automatisch app afsluiten wanneer je iphone uitzet.
Bv deze: Juicedefender? Die is niet te vinden in app store klopt dat? |
|
||||
|
||||
Als je de iPhone uitzet, dan zijn alle apps afgesloten.
Ik neem aan dat je doelt op het scherm uitzetten. iPhone multitasking is echter niet real-time multitasking zoals op Android, apps op de achtergrond zijn inactief en verbruiken geen batterij tenzij er bijvoorbeeld GPS wordt gebruikt en ze dus niet inactief zijn. Op Android runt alles tegelijk en loopt de batterij gauw leeg. Verder zul je zo'n tweak uiteraard niet vinden in de App Store. Je kunt wel je iPhone of iPad jailbreaken aangezien ze beiden op 6.1.2 zitten volgens je profiel. Er zijn tweaks die batterij besparen door bijvoorbeeld automatisch 3G uit te schakelen als je het scherm uitzet of data in z'n geheel uit te schakelen als je met een wi-fi netwerk verbonden bent. Gebruik de zoekfunctie hiervoor en voor jailbreaken. (6.1.3 is overigens niet te jailbreaken op jouw apparaten.) |
|
|||
|
|||
Ik dacht pas als ik app afsluiten is 2x op home knop drukken dan in gehoud drukken op app, en afsluiten.
|
|
||||
|
||||
Ja zo sluit je handmatig apps af. Als je de iPhone uitzet, dan worden ook de apps afgesloten.
Maar als je wilt dat de apps worden afgesloten als je het scherm uitschakelt, dan is dat niet mogelijk zonder een jailbreak (al weet ik niet van het bestaan van een dergelijke tweak af). |
|
|||
|
|||
Is er een goede App om telefoon gesprekken op te nemen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb op je link gedrukt,maar ik zie nergens informatie over een app waar je gesprekken kunt opnemen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met Jailbreak: Audio recorder is een app in cydia of kijk hier eens Guide to iPhone Call Recording Record iPhone Calls With ?Audio Recorder' | Redmond Pie |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ben opzoek naar een database wachtwoord app. Een app waar je wachtwoorden (en evt notities) kwijt kan. Liefst een app die ook synct tussen je iPhone, iPad, Mac en als het mogelijk is ook windows PC. En als laatste wil ik dat er een mogelijk/functie in zit om automatisch je wachtwoord in te laten vullen. Kom maar op
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik (het prijzige) 1Password en (het goedkope) eWallet Beide apps doen wat jij wil op een iPhone, iPad en Mac.
|
|
|||
|
|||
Deze doet ook veel en is gratis https://itunes.apple.com/us/app/keep...287170072?mt=8
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik LastPass. Dat is gratis, alleen kost het $1 per maand om de mobiele applicaties (en nog wat extra's) te kunnen gebruiken. Als je via een bestaand lid zoals ikzelf lid wordt, krijgen we beide 1 maand gratis Premium. (PM maar als je dat wilt.)
http://blog.lastpass.com/2013/05/in-...te-secure.html Laatst gewijzigd door Bubbly; 09-05-13 om 18:06. |
|
|||
|
|||
ik zoek een app die de camera motion opneemt
Dwz alleen bij beweging neemt de camera vd iphone (4s) op, geen beweging dan geen recording. ip camera's met een app kunnen dit. Maar er is een app die dit met de iphone camera doet. Weet iemand de naam van deze app? Bvd |
|
|||
|
|||
ik denk deze https://itunes.apple.com/us/app/moti...461753935?mt=8
je kan misschien eerst de gratis versie uitproberen |
|
|||
|
|||
Ik ben opzoek na een goede gratis Wi-Fi analyzer, zodat ik mijn modem en router beter op kanaal af kan stellen.
Welke raden jullie aan? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 mei 2013 om 13:44 ---------- Citaat:
Cambush is een soort beveiliging camera, deze laat je op je iphone draaien en bij beweging gaat hij opnemen, stopt de beweging dan stopt hij met opnemen en slaat hij het bestand op. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ModMyi.com | Wi-Fi Analyzer |
|
|||
|
|||
Hoi allen,
Ik zoek een App waarmee een andere iphone met hetzelfde app precies op de cm kan bepalen waar hij bevind. De reden is dat ik hem op de zaak gebruik. Soms heb ik een lekkage. Als er 1 iphone bij de lekkage gaat staan binnen en ik naar buiten ga om de plek op te zoeken? Gr Michael |
|
|||
|
|||
Dat gaat moeilijk worden vrees ik Er is geen enkel plaatsbepalingssysteem voor de consument dat de locatie op de centimeter nauwkeurig kan bepalen. Niet GPS, niet Glonass en niet Galileo.
|
Labels |
aandelen, acties, aex, alerts, app, appstore, auto sms timer, cydia, datavebruik, doelen, internet, iphone, koersen, managen, money, sms |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|