Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een applicatie ne soort soundboart waar da je alle geluidjes die er bestaan er op zitten bij android is het geek soundboard daar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik zoek een applicatie ne soort soundboart waar da je alle geluidjes die er bestaan er op zitten bij android is het geek soundboard daar staat alles op wat je maar kan bedenken starwars, nyan cat mario ... is er ook zoiets voor IOS ?
|
|
|
||||
|
||||
Neem eens een kijk in Cydia.
|
|
||||
|
||||
Is er een app die je stem vervormd wanneer je zit te bellen met iemand en een app die een gesprek kan opnemen ..
|
|
||||
|
||||
Op beide: nee.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Aangezien ik snachts slaap, en ik iets op moet nemen (recorden) zoek ik een app die dus het geluid opneemt zegmaar (tot een maximum van 1,5 uur). Geluid word gewoon gestreamt via de browser? Is hier toevallig een app voor, of is dit echt onmogelijk op iOS aangezien je normaal niks kan luisteren en recorden tegelijk? Of is er misschien een videorecorder die dit geluid ook opneemt?
Laatst gewijzigd door Parachute; 11-11-12 om 22:22. |
|
|||
|
|||
Music composing app
Hallo!
Ik heb onlangs een app gezien waar je met het 'swipen' van patronen gemakkelijk een compositie maakt met allerlei keyboards en guitaren. Ik heb het niet over Figure van Propellorhead maar ik breek mijn hoofd over welke app het wel is. Wie komt met het verlossende woord? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Blackberry messenger lookalike
Hallo , ik ben op zoek naar een app die lijkt zoals blackberry messenger.
Ik had vroeger een blackberry telefoon 9360. Nu wat ik heel handig vond als je naar een bepaald nummer luisterde of een app open had staan , gaf blackberry mesenger dit aan. Bestaat dit soort van app op de iphone ? Groetjes |
|
||||
|
||||
Er is geen app die kan verbinden het het BBM netwerk. Pas wanneer RIM zo'n app voor iOS maakt zal dat mogelijk zijn.
Verder kun je automatisch laten tweeten welk nummer je afspeelt via de app Play It. Ik weet niet van een app als WhatsApp of Viber af die dit in een statusregel kan weergeven. |
|
|||
|
|||
Beste mensen, ik zoek een app waarmee ik bestanden en mappen kan bekijken welke hier op de server in het netwerk staan. Netewrk is benaderbaar via Wi-Fi. Ik doe dit nu via een cloud service maar zou in mijn optiek makkelijker mouten kunnen toch?
|
|
|||
|
|||
App gezocht.
Hallo,
Een tijd geleden heb ik bij iemand een app gezien, die ik nu erg goed zou kunnen gebruiken voor een project. Maar heb geen idee hoe de app heet. Het was een app waarmee je een nummer/clip kon opnemen, door meerdere personen 1 woord te laten zeggen. 1 van de voorbeeld songs was, als ik het me goed herinner, Who let the dogs out. 1 pers zegt: Who, volgende Let. En zo werd er dan een nummer gemaakt, met een grappig clipje erbij. Hoop dat het duidelijk is, wie kan mij helpen met de naam? bedankt. |
|
|||
|
|||
Een tijd geleden heb ik bij iemand een app gezien, die ik nu erg goed zou kunnen gebruiken voor een project. Maar heb geen idee hoe de app heet. Het was een app waarmee je een nummer/clip kon opnemen, door meerdere personen 1 woord te laten zeggen. 1 van de voorbeeld songs was, als ik het me goed herinner, Who let the dogs out. 1 pers zegt: Who, volgende Let. En zo werd er dan een nummer gemaakt, met een grappig clipje erbij. Hoop dat het duidelijk is, wie kan mij helpen met de naam?
|
|
|||
|
|||
Beetje laat antwoord, maar hier gebruik ik Filebrowser voor. Gebruik het om mijn NAS te benaderen vanaf Iphone/Ipad . Je kan de app (tegen extra betaling)ook toegang geven tot dropbox. Dan kan je vanaf de cloud files kopieren naar server/ NAS andersom. Erg handig.
|
|
|||
|
|||
Tekstcorrectie
Hoe heet die app ook alweer (jailbreak) die juist de tekstcorrectie van de iphone omdraait (dus het voorstel negeren bij doortypen en alleen overnemen bij seleteren)? Iemand een idee want ik ben het kwijt?
|
|
||||
|
||||
ManualCorrect
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik kan de iphoneclub app niet meer vinden in de appstore...
Ik heb een nieuwe iphone maar moest op één of andere manier veel aps opnieuw downloaden (terugzetten opgeslagen instellingen ging niet goed). Is de iphoneclub app weg uit appstore?
|
||||
|
||||
Even zoeken zou je bv naar het volgend topic leiden
http://forum.iculture.nl/f80/icultur...ownloaden.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatste bericht was van eind november en er is nog steeds geen voortgang... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
aandelen, acties, aex, alerts, app, appstore, auto sms timer, cydia, datavebruik, doelen, internet, iphone, koersen, managen, money, sms |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|