Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) De gewone standaard Weer app op de iPhone?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
De gewone standaard Weer app op de iPhone?
|
|
|
|||
|
|||
In de maak!
Citaat:
Als je interesse hebt, ik ben begonnen met updates te posten op Knooppunter | Niels Buekers – Blog. Als je suggesties hebt, functionaliteiten die volgens jou zo'n app zeker moet hebben, laat het me zeker weten, want ik zit nog aan de basis! Groeten |
|
|||
|
|||
Bestaat er geen app wat je een ontvangstbevestiging geeft met een gewone sms ?
heb dit ooit gehad op de iphone 3gs maar ben de naam kwijt |
|
|||
|
|||
De ontvangstbevestiging voor sms is niet helemaal juist
Je krijgt een bevestiging dat de sms toegekomen in bij de provider waar je de sms naar heb verzonden maar dit wil nog niet zeggen dat de sms toegekomen is bij de persoon op zijn toestel. Ik ken geen app en je kan wel een code gebruiken in het begin van je sms BV *R* <bericht> Deze code is voor Proximus Belgie gebruikers |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hier is geen app voor nee. Wel een jailbreak-tweak, maar die werkt niet naar mijn weten en in mijn ervaring.
|
|
|||
|
|||
App gezocht Help aub.
Ik zag iemand vanmiddag een App gebruiken die voor mij ook heel handig zou kunnen zijn. Misschien weet iemand de naam of herkent hij of zij wat ik bedoel.
In deze app stonden diverse kaartjes (klantenkaarten) ingescand op het moment dat men hem vroeg om zijn klantenkaart liet hij zijn iphone zien met daarin de gescande kaart kon de winkelier deze gewoon scannen vanaf zijn telefoon. Hopelijk kan iemand mij helpen. Dank. |
|
|||
|
|||
Passbook misschien?
|
|
|||
|
|||
Ik ben op zoek naar een app die partituur herkent. Als muzikant vraag je je namelijk wel eens af hoe je iets moet spelen (ik tenminste...). Is er geen app die op een Google Goggles manier in een foto een muziekstuk herkent en je dit voorspeelt of iets dergelijks?
|
|
||||
|
||||
Misschien dat SoundHound of Shazam uitkomst biedt?
|
|
|||
|
|||
Die apps bieden alleen de mogelijkheid geluidsopnames te 'vertalen' naar artiest en titel van een nummer. Ik weet NIET hoe het nummer precies gespeeld moet worden, maar kan wel een foto maken van de partituur.
|
|
|||
|
|||
Ik zag laats een foto op internet, die ik helaas niet meer kan vinden. Ik proberen om het zo goed mogelijk en duidelijk uit te leggen. Op de foto zag je eigelijk een wereldbol, maar inplaats van de 'traditionele' bol zag je een foto naar keuze. Hij had een foto van een omgeving en verwerkt in een mooie wereldbol met jouw foto erin.
Hopelijk is het duidelijk uitgelegd. Bestaat er zo'n app? |
|
|||
|
|||
Hee mensne,
Als ik het me goed herinner is er een tijdje terug een arikel geplaats op Iphoneclub met een racespel voor IOS. Alleen kan ik het artikel nergens vinden, het is een soort F-Zero variant met zweefende racende autos. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik SoundHound daarvoor
De post waar je op reageert is uit 2008 overigens |
|
|||
|
|||
Ik zoek een app, net zoiets als de Babyfoon 3G, maar dan vanaf de MBP. Ik weet dat ik dmv mn webcam, beelden kan streamen, en dat via mn iPhone kan bekijken. Maar ik vroeg me af of er niet een makkelijkere en betere alternatief voor was. De babyfoon 3g ziet er wel heeel gelikt uit, alleen heb je 2 idevices nodig.
|
|
|||
|
|||
in instellingen -- toegeankelijkheid vind je assitive touch waarin een lock mogelijkheid zit, je heb wel continu een zwart bolletje op je scherm...
|
|
|||
|
|||
welke app ?
Weet iemand welke app dit is die gebruikt is op de foto ?
http://images.apple.com/nl/iphone/fe...o_parallax.jpg |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
data / minuten app
HI
Welke data "checker" gebruiken jij/jullie ik wil er 1 waar ik zowel me belminuten kan controleren/bijhouden als een (liefst dezelfde) voor mijn data (mis)bruik en natuurlijk me Wi-Fi.... Thx! |
Labels |
aandelen, acties, aex, alerts, app, appstore, auto sms timer, cydia, datavebruik, doelen, internet, iphone, koersen, managen, money, sms |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|