//

Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer?

Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou nochthans heel gemakkelijk zijn. En volgens mij kan het gemaakt worden die app zonder jailbreak maar laat apple het terug niet toe. toch bedankt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #901  
Oud 04-05-14, 01:08
Guest-20170120130514
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zou nochthans heel gemakkelijk zijn.
En volgens mij kan het gemaakt worden die app zonder jailbreak maar laat apple het terug niet toe.
toch bedankt voor de reactie
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #902  
Oud 05-05-14, 22:07
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Het is niet mogelijk zonder jailbreak, want Apple biedt apps geen toegang tot systeeminstellingen.

Volgens je profiel zit je op iOS 7.0.4, dat is handig, want die kun je jailbreaken. Aan jou de keus. 7.1 kun je helaas niet jailbreaken.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #903  
Oud 08-05-14, 17:18
tommekentom tommekentom is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Zwevegem
Berichten: 14
Stuur een bericht via MSN naar tommekentom Stuur een bericht via Yahoo naar tommekentom
Standaard

Hey,

Ik heb 4G beschikbaar, dus is de 3G-switch in mijn instellingen verandert naar een 4G-switch. Echter thuis heb ik heel vaak zo'n slecht 3G-bereik dat ik voicemailberichten of gemiste gesprekken binnenkrijg zonder dat mijn toestel is overgegaan.

Bestaat er een app om te switchen tussen 2G/3G en 4G in plaats van enkel tussen 2G/3G of 3G/4G?
  #904  
Oud 08-05-14, 17:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommekentom Bekijk bericht
Hey,

Bestaat er een app om te switchen tussen 2G/3G en 4G in plaats van enkel tussen 2G/3G of 3G/4G?
Hey,

Er is geen enkele app in de Apple App Store die dat kan. Zulke dingen laat Apple niet toe. Misschien kan het wel met een jailbreak.
  #905  
Oud 08-05-14, 17:26
tommekentom tommekentom is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Zwevegem
Berichten: 14
Stuur een bericht via MSN naar tommekentom Stuur een bericht via Yahoo naar tommekentom
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Hey,

Er is geen enkele app in de Apple App Store die dat kan. Zulke dingen laat Apple niet toe. Misschien kan het wel met een jailbreak.
Als je een cydia-app kent die het kan, mag je mij daar zeker ook een naam van geven. Ik wou in eerste instantie liever niet jailbreaken, maar ben momenteel meer niet bereikbaar dan wel, dus wil zeker overwegen indien ik zeker weet dat ik hiervoor een cydia-app kan installeren.
  #906  
Oud 08-05-14, 17:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommekentom Bekijk bericht
Als je een cydia-app kent die het kan, mag je mij daar zeker ook een naam van geven. Ik wou in eerste instantie liever niet jailbreaken, maar ben momenteel meer niet bereikbaar dan wel, dus wil zeker overwegen indien ik zeker weet dat ik hiervoor een cydia-app kan installeren.
Ik gebruik op een iPhone 5 met iOS 6.1.2 akAuto3G. Die tweak doet min of meer wat jij wil. Of die tweak ook op iOS 7.0.x werkt kan ik niet zeggen.

Overigens, jailbreaken is alleen mogelijk als er iOS 7.0.x op jouw toestel staat. iOS 7.1.x kan men niet jailbreaken.
  #907  
Oud 08-05-14, 17:34
tommekentom tommekentom is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Zwevegem
Berichten: 14
Stuur een bericht via MSN naar tommekentom Stuur een bericht via Yahoo naar tommekentom
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik gebruik op een iPhone 5 met iOS 6.1.2 akAuto3G. Die tweak doet min of meer wat jij wil. Of die tweak ook op iOS 7.0.x werkt kan ik niet zeggen.

Overigens, jailbreaken is alleen mogelijk als er iOS 7.0.x op jouw toestel staat. iOS 7.1.x kan men niet jailbreaken.
Dus als ik de update naar 7.1.1 heb gedaan, is de enige oplossing onbereikbaar blijven?
  #908  
Oud 08-05-14, 17:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommekentom Bekijk bericht
Dus als ik de update naar 7.1.1 heb gedaan, is de enige oplossing onbereikbaar blijven?
Dan kan je niet jailbreaken, helaas. En nee, "downgraden" is onmogelijk.
  #909  
Oud 08-05-14, 17:40
tommekentom tommekentom is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Zwevegem
Berichten: 14
Stuur een bericht via MSN naar tommekentom Stuur een bericht via Yahoo naar tommekentom
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan kan je niet jailbreaken, helaas. En nee, "downgraden" is onmogelijk.
Da's voor mij echt een ramp dan :S
Waar ik woon, zit ik net op de rand tussen 2G en 3G. Mijn iPhone blijft vaak op 3G met 1 bolletje, en switcht niet naar 2G. Resultaat: steeds gemiste oproepen en voicemailberichten zonder dat toestel is overgegaan. Veranderen van operator zal het probleem ook niet oplossen, aangezien bij andere operatoren hetzelfde probleem.

Wat kan ik dan het beste doen om toch bereikbaar te zijn? Op 2G zou ik wel volledig signaal hebben.
  #910  
Oud 08-05-14, 17:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommekentom Bekijk bericht
Wat kan ik dan het beste doen om toch bereikbaar te zijn?
Mobiele Data uitzetten dan komen alle gesprekken via het GSM-netwerk binnen.
  #911  
Oud 08-05-14, 17:44
tommekentom tommekentom is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Zwevegem
Berichten: 14
Stuur een bericht via MSN naar tommekentom Stuur een bericht via Yahoo naar tommekentom
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Mobiele Data uitzetten dan komen alle gesprekken via het GSM-netwerk binnen.
Dus als je mobiele data uitzet, switcht het spraak-netwerk automatisch naar 2G? Ik had het al getest, maar kreeg eerlijk gezegd niet de indruk dat er iets veranderde aan het bereik. En steeds uitzetten, dan blijft er natuurlijk nogal weinig 'smart'phone over van mijn toestel :'(
  #912  
Oud 08-05-14, 20:58
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommekentom Bekijk bericht
Waar ik woon, zit ik net op de rand tussen 2G en 3G. Mijn iPhone blijft vaak op 3G met 1 bolletje, en switcht niet naar 2G.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommekentom Bekijk bericht
Dus als je mobiele data uitzet, switcht het spraak-netwerk automatisch naar 2G? Ik had het al getest, maar kreeg eerlijk gezegd niet de indruk dat er iets veranderde aan het bereik.
De 5 bolletjes geven nimmer jouw 3G-bereik aan. Het is puur en alleen een indicator van je GSM-signaalsterkte (2G exclusief internet). 2G en 3G netwerken zijn namelijk 2 volkomen losse netwerken waar je tegelijk mee verbindt en Apple heeft (naar mijn weten in overeenstemming met de rest van de markt) besloten om niet weer te geven wat jouw 3G-bereik is en wel wat je 2G bereik is.

Kortom: de stipjes in je statusbalk geven alleen je GSM-signaal aan.

Je kunt klagen bij je provider dat je vaker niet dan wel verbinding hebt en dat je batterij hier ook onder lijdt. Misschien dat ze je de mogelijkheid bieden om je abonnement te beëindigen dan wel een korting te ontvangen.
  #913  
Oud 09-05-14, 00:30
tommekentom tommekentom is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Zwevegem
Berichten: 14
Stuur een bericht via MSN naar tommekentom Stuur een bericht via Yahoo naar tommekentom
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Je kunt klagen bij je provider dat je vaker niet dan wel verbinding hebt en dat je batterij hier ook onder lijdt. Misschien dat ze je de mogelijkheid bieden om je abonnement te beëindigen dan wel een korting te ontvangen.
Laat ons dan hopen dat het gaat om een korting, want zoals ik reeds eerder vermeldde, heb ik op mijn huidige locatie dit probleem met alle providers (ik woon op een echte uithoek die voor operatoren totaal onbelangrijk is)
  #914  
Oud 13-05-14, 19:14
patrick63 patrick63 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 4
Standaard App snelheid meten

Hoi,

Bestaat er een app (iphone)die de snelheid kan meten van een vliegtuig , trein enz....

thx voor alle info.

  #915  
Oud 13-05-14, 19:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrick63 Bekijk bericht
Bestaat er een app (iphone)die de snelheid kan meten van een vliegtuig , trein enz....
In de App Store staan tientallen GPS-apps die dat kunnen. Er moet wel ontvangst zijn van de GPS-satellieten. Voor een vliegtuig kan men op die manier alleen de "ground speed" meten. Meten van "true airspeed" is onmogelijk.
  #916  
Oud 13-06-14, 02:33
sprinkkip12 sprinkkip12 is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 1
Standaard Automatische sms/app

Goedendag,

Ik zou graag smsjes inplannen en dat hij deze dan ook verzend. Dit ivm betalingsherinneringen.

het fijnste zou zijn als hij deze ook meteen verzend. De appjes die ik vind, reminden alleen. Ik wil dat hij hem ook zelf verzend.

kan dit? heeft iemand hier ervaring mee?

mvg
Rens
  #917  
Oud 13-06-14, 09:46
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Een appje kan alleen in zijn eigen omgeving opereren. Het is dus niet mogelijk om je berichten app aan te sturen vanuit een app.
  #918  
Oud 18-07-14, 16:38
Verschoor Verschoor is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 8
Standaard Hartslag log app met bluetooth gezocht

Onlangs de runtastic combo bleutooth borstband aangeschaft die mooi werkt met de runtastic apps maar het leek me interessant om eens te loggen hoe mn hartslag verloopt tijdens de slaap. Ik kan geen app vinden die zoiets simpels doet met een bt borstband! De apps van runtastic geven alleen een gemiddelde en max hartslag weer. Iemand een idee?
  #919  
Oud 29-07-14, 11:57
opo opo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Tongeren
Berichten: 8
Stuur een bericht via Yahoo naar opo
Standaard Speciale iphone time table app gezocht

Beste,
ik zoek een app voor iphone 5s waarbij je een tijdschema kan ingeven zodat de iphone, als je bijvoorbeeld een wekelijkse meeting gepland hebt, op bepaalde tijdstippen automatisch in vliegtuigmodus schakelt. Ik weet vrij zeker dat zoiets in de google play store voor android te vinden is. Helaas heb ik dit niet gevonden in onze app store. Kan iemand mij handige tips geven?
  #920  
Oud 29-07-14, 12:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door opo Bekijk bericht
Kan iemand mij handige tips geven?
Dat is zonder jailbreak (nog) niet mogelijk. Met een jailbreak en de tweak AirplaneScheduler zou dat eventueel wel kunnen. Omdat iets in de Goegel Speelwinkel staat betekent dat niet dat zoiets voor iOS beschikbaar is.
Reageren

Labels
aandelen, acties, aex, alerts, app, appstore, auto sms timer, cydia, datavebruik, doelen, internet, iphone, koersen, managen, money, sms



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe heet deze cydia app? jordywos Jailbreak apps en thema's 8 22-10-10 09:22
Hoe heet deze cydia app? Muchiel Jailbreak apps en thema's 2 18-10-10 16:33
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai Cheeems Archief 7 04-12-09 15:14
Hoe heet dat programma ook alweer? HIgHer Archief 3 22-06-09 20:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:08.