Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou nochthans heel gemakkelijk zijn. En volgens mij kan het gemaakt worden die app zonder jailbreak maar laat apple het terug niet toe. toch bedankt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zou nochthans heel gemakkelijk zijn.
En volgens mij kan het gemaakt worden die app zonder jailbreak maar laat apple het terug niet toe. toch bedankt voor de reactie |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Het is niet mogelijk zonder jailbreak, want Apple biedt apps geen toegang tot systeeminstellingen.
Volgens je profiel zit je op iOS 7.0.4, dat is handig, want die kun je jailbreaken. Aan jou de keus. 7.1 kun je helaas niet jailbreaken.
|
|||
|
|||
Hey,
Ik heb 4G beschikbaar, dus is de 3G-switch in mijn instellingen verandert naar een 4G-switch. Echter thuis heb ik heel vaak zo'n slecht 3G-bereik dat ik voicemailberichten of gemiste gesprekken binnenkrijg zonder dat mijn toestel is overgegaan. Bestaat er een app om te switchen tussen 2G/3G en 4G in plaats van enkel tussen 2G/3G of 3G/4G? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je een cydia-app kent die het kan, mag je mij daar zeker ook een naam van geven. Ik wou in eerste instantie liever niet jailbreaken, maar ben momenteel meer niet bereikbaar dan wel, dus wil zeker overwegen indien ik zeker weet dat ik hiervoor een cydia-app kan installeren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens, jailbreaken is alleen mogelijk als er iOS 7.0.x op jouw toestel staat. iOS 7.1.x kan men niet jailbreaken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waar ik woon, zit ik net op de rand tussen 2G en 3G. Mijn iPhone blijft vaak op 3G met 1 bolletje, en switcht niet naar 2G. Resultaat: steeds gemiste oproepen en voicemailberichten zonder dat toestel is overgegaan. Veranderen van operator zal het probleem ook niet oplossen, aangezien bij andere operatoren hetzelfde probleem. Wat kan ik dan het beste doen om toch bereikbaar te zijn? Op 2G zou ik wel volledig signaal hebben. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus als je mobiele data uitzet, switcht het spraak-netwerk automatisch naar 2G? Ik had het al getest, maar kreeg eerlijk gezegd niet de indruk dat er iets veranderde aan het bereik. En steeds uitzetten, dan blijft er natuurlijk nogal weinig 'smart'phone over van mijn toestel :'(
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Kortom: de stipjes in je statusbalk geven alleen je GSM-signaal aan. Je kunt klagen bij je provider dat je vaker niet dan wel verbinding hebt en dat je batterij hier ook onder lijdt. Misschien dat ze je de mogelijkheid bieden om je abonnement te beëindigen dan wel een korting te ontvangen. |
|
|||
|
|||
Laat ons dan hopen dat het gaat om een korting, want zoals ik reeds eerder vermeldde, heb ik op mijn huidige locatie dit probleem met alle providers (ik woon op een echte uithoek die voor operatoren totaal onbelangrijk is)
|
|
|||
|
|||
App snelheid meten
Hoi,
Bestaat er een app (iphone)die de snelheid kan meten van een vliegtuig , trein enz.... thx voor alle info. |
|
|||
|
|||
In de App Store staan tientallen GPS-apps die dat kunnen. Er moet wel ontvangst zijn van de GPS-satellieten. Voor een vliegtuig kan men op die manier alleen de "ground speed" meten. Meten van "true airspeed" is onmogelijk.
|
|
|||
|
|||
Automatische sms/app
Goedendag,
Ik zou graag smsjes inplannen en dat hij deze dan ook verzend. Dit ivm betalingsherinneringen. het fijnste zou zijn als hij deze ook meteen verzend. De appjes die ik vind, reminden alleen. Ik wil dat hij hem ook zelf verzend. kan dit? heeft iemand hier ervaring mee? mvg Rens |
|
||||
|
||||
Een appje kan alleen in zijn eigen omgeving opereren. Het is dus niet mogelijk om je berichten app aan te sturen vanuit een app.
|
|||
|
|||
Hartslag log app met bluetooth gezocht
Onlangs de runtastic combo bleutooth borstband aangeschaft die mooi werkt met de runtastic apps maar het leek me interessant om eens te loggen hoe mn hartslag verloopt tijdens de slaap. Ik kan geen app vinden die zoiets simpels doet met een bt borstband! De apps van runtastic geven alleen een gemiddelde en max hartslag weer. Iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
Speciale iphone time table app gezocht
Beste,
ik zoek een app voor iphone 5s waarbij je een tijdschema kan ingeven zodat de iphone, als je bijvoorbeeld een wekelijkse meeting gepland hebt, op bepaalde tijdstippen automatisch in vliegtuigmodus schakelt. Ik weet vrij zeker dat zoiets in de google play store voor android te vinden is. Helaas heb ik dit niet gevonden in onze app store. Kan iemand mij handige tips geven? |
|
|||
|
|||
|
Labels |
aandelen, acties, aex, alerts, app, appstore, auto sms timer, cydia, datavebruik, doelen, internet, iphone, koersen, managen, money, sms |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|