Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een app waarmee ik mijn iphone 5 als beveiligingscamera kan inzetten met motion en audio detectie. Echter, op die locatie is geen WiFi ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zoek een app waarmee ik mijn iphone 5 als beveiligingscamera kan inzetten met motion en audio detectie. Echter, op die locatie is geen Wi-Fi beschikbaar, en er zit geen simkaart in de telefoon. De app moet de beelden dus op de iphone kunnen opslaan.
Ik vind veel apps, maar die werken allemaal met een cloudoplossing... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Omdenken! Dan zul je dus met of een simkaart aan de gang moeten.
|
|
|||
|
|||
Ik ga er geen apart abo voor afsluiten, dat kost me veel te veel. Bovendien had ik die optie al bekeken en afgewezen. Er moet toch een app zijn die dit lokaal kan opslaan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zoek een app waarmee je foto's op kunt slaan onder een eigen naam. In feite zoek ik een app waarmee ik een kenmerk opgeef en vervolgens een serie foto's kan nemen die onder die naam opgeslagen worden.
Bijvoorbeeld: kenmerk 'bank' en dan foto's met naam bank-01, bank-02 etc. En optimaal is als deze dan makkelijk via web te transformeren zijn naar pc! Heeft iemand enig idee? Of hoe zoiets zelf te bouwen? |
|
|||
|
|||
Recorder om muziek van een app op te nemen
Ik heb een app met binaurial beats.
Deze, heeft diverse instellingen en via koptelefoon kom je dan tot rust. Nu wil ik deze muziek opnemen zodat ik een bestand krijg die dan in mijn ipod 4 touch kan plaatsen. Opnemen via luisprekers is niet om aan te horen. Dus ik zoek een applicatie die de muziek van die app kan opnemen. De app met biaurial beats is niet geschikt voor mijn ipod 4 touch want daar draait ios 6.1.6 maximaal en de app is voor ios 9 en hoger. Bestaat er zo'n tooltje die dat kan.? |
|
|||
|
|||
Opgelost een kabel tussen iPhone en pc en een recorder programma en dan de iPhone app starten en gelijk opnemen.
Werkt goed genoeg . |
|
|||
|
|||
Ik zoek een app om de tekst in een bestaande pdf bestand te wissen of vervangen.
Het moet wel werken op de iPhone Pdf writer pro noemt dit op de computer waar ik dit wel kan (onder Windows) maar zoek een app voor iPhone |
|
|||
|
|||
De iPhone 7 plus komt er aan. Het zal mijn eerste iPhone worden die niet is gejailbraked. Een van de apss die ik eigenlijk onmisbaar vind is Calendar. Het zorgt er voor dat alle afspraken in je agenda op je thuisscherm staan. Je ziet ze dus als je scherm oplicht. Je hoeft dus niet een extra handeling te doen om je afspraken te zien. Wie kent een AppStore app die hetzelfde doet?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik vind dat niet zo evident. In iOS 10 is meer mogelijk als ontwikkelaar heb ik begrepen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan hoop ik maar dat er snel een jailbreak komt.
|
|
||||
|
||||
Dat hoop ik ook.
|
|||
|
|||
Ik zoek een app voor iPhone 4 als beveiliging.
De app moet bij beweging een foto maken en deze als mms doorzenden. Op de plaats waar de beveiliging nodig is is geen Wi-Fi beschikbaar. Dus enkel via mobiele provider Misschien ook mogelijk via MIFI ? |
|
|||
|
|||
Ik zoek een app waarmee je serienummers van electronica en andere spullen in huis kunt beheren (evt met een foto erbij). Liefst met de mogelijkheid een CSV import te doen zodat je het op een PC kunt editten. En met een IPAD versie met cloudsync.
Tuurlijk, je kunt het in standaard apps voor lijstjes zetten, maar ik vroeg me af of er een app is die zich daarop heeft toegespitst. Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
What I Own: Inventory Manager by Sverin Konsult AB https://itunes.apple.com/nl/app/what...3750?l=en&mt=8 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben op zoek naar een beveiligings-app voor mijn iPhone waarin ik kan instellen dat als ik een app wil openen dat dit programma dan bijvoorbeeld om een password of fingerprint vraagt.
Situatie: ik wil de Notities openen. Normaal gesproken opent deze app direct als je erop duwt. Echter wil ik kunnen instellen dat als ik de Notities wil openen (of welke app dan ook) er om een password of fingerprint gevraagd wordt. Bestaat dit?
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|