Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Wie weet er een mooie app voor foto's en tekst. Een creatieve app die teksten, die ik zelf in tik, kan verwerken in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beste mensen,
Wie weet er een mooie app voor foto's en tekst. Een creatieve app die teksten, die ik zelf in tik, kan verwerken in bestaande objecten/foto's. Vriendelijk bedankt, Dennis |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Is filmen dan geen optie?
|
||||
|
||||
Er zijn er zo veel...mijn zusje gebruikt bijvoorbeeld LetterGlow en Phonto.
|
|
|||
|
|||
Met FaceTime kun je jezelf inderdaad wel bellen!
Hoe on-intuitief (vergeleken met een gewone telefoon dan). Filmen is ook een optie, maar dat is dan niet interactief. Bedankt voor de tip, en voor het meedenken! Laatst gewijzigd door doekman; 19-02-15 om 14:05. Reden: verduidelijking |
|
|||
|
|||
Ik zoek een app / widget waarmee ik vanuit mn lockscreen 1 vd beschikbare Wi-Fi kanalen kan kiezen, ipv dit steeds te moeten doen in de settings. Is dit mogelijk en zo ja, waarmee?
|
|
||||
|
||||
Nee, zonder jailbreak zeker niet.
|
|||
|
|||
Google Goggles of alternatief
Hoi peeps,
Sinds kort van Android de overstap gemaakt naar iPhone 6 (had al wel een iPad), wat ik niet terug vindt is Google Goggles...diverse artikelen op internet zijn al even gedateerd. De App staat niet in de store, is mss vervangen door de uitgebreidere versie van Google Search, maar daar kan ik dan niet de Goggle-functionaliteit op terugvinden. Camfind geeft maar soms maar rare hits. Iemand iets over Google Goggles voor IOS, werkwijzen of alternatieven aub? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Samengevat komt het er op neer dat er niet genoeg gebruikers waren die hier iets aan hadden en dat Google de ontwikkeling daarom heeft beëindigd en de voortzetting van de dienst gestaakt. Vergelijkbaar met tientallen andere nuttige producten en diensten Kortom, Google wilt het niet (meer) aanbieden op iOS. Een alternatief dat in het eerste draadje werd genoemd heb jij al gevonden: Camfind. Edit: Chinees, Japans… Het is al vroeg
|
|||
|
|||
Ik zoek een programma
Ik gebruikte vroeger een programma waarmee ik een foto maakte en dan kreeg ik suggesties wat er op de foto stond afgebeeld. Als ik een foto van een op te lossen kruiswoordpuzzel maakte kwam er een oplossing van de puzzel, zo ook van een sudoku, enz. Wie weet hoe die app heet?
|
|
|||
|
|||
Ken iemand een app om bij te houden hoe veel je van bepaalde dingen hebt.
Bijvoorbeeld: inktcartridge zwart 2 [-] [+] inktcartridge blauw 3 [-] [+] inktcartridge cyaan 1 [-] [+] Als het kan ook met categorien, maar dat is geen must. Een beetje design wel. iPhone en/of iPad maakt ook niet uit. |
|
||||
|
||||
Citaat:
https://itunes.apple.com/nl/app/tall...2407?l=en&mt=8 |
|
|||
|
|||
bestaat er een app die je tekst berichten en iMessage berichten voorleest ?
|
||||
|
||||
Apps hebben geen toegang tot jouw berichten.
Instellingen > Toegankelijkheid > Spraak > Spreek Selectie (o.i.d.) Hiermee zou je een bericht moeten kunnen selecteren en laten voorlezen. Voor het automatisch laten voorlezen van berichten zul je moeten jailbreaken. Ik had vroeger een tweak die dit deed, maar ik weet niet zeker of er op dit moment een tweak is die dit voor je kan doen. |
|
|||
|
|||
oke bedankt alvast Bubbly
|
|
|||
|
|||
Tussen alle honderden foto bewerkings programma's die je tegenwoordig hebt ben ik een beetje de weg kwijt.
Ik heb ooit een app gehad (ik weet alleen de naam niet meer) die simpelweg op een foto kan tekenen. Zoiets simpels zou eigenlijk gewoon in de standaard foto app moeten zitten, maar helaas. Ik zoek dus een app waarbij je een foto kan nemen, op de foto kan tekenen (pijltje, cirkel wat dan ook) om bijvoorbeeld iets aan te wijzen en deze foto dan opslaan (om bijvoorbeeld met iMessage te versturen of op een site als facebook voor mijn part te gebruiken. Wie weet er een goede manier om dit te doen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Of zoek in de Apple store naar schrijf foto |
|
||||
|
||||
Blazez, is Skitch (van Evernote) iets voor je?
|
|
|||
|
|||
@werner1963, als ik nog zou weten wat de naam van de app was (er van uit gaand dat deze er nog is), dan zou dat kunnen. Ik heb zo verschrikkelijk veel apps voorbij zien komen dat ik het echt niet meer weet (het luxe "nadeel" van een 128gb ipad zeg maar. Zoveel apps er op hebben staan dat je tegen de limiet van de pagina's met apps aan loopt omdat je te lui bent om op te ruimen).
@XIII, bedankt, dat is inderdaad iets dat ik kan gebruiken. Top! |
|
|||
|
|||
Ik zoek een app waarmee ik afspraken van een datum van van verschillende jaren kan zien. Bijvoorbeeld alle afspraken die ik op 2 oktober heb gehad van de afgelopen jaren.
Weet iemand welke app ik hiervoor kan gebruiken? Edit; het kan ook gaan om een kalender app die geen gebruik maakt van jaren. |
Labels |
aandelen, acties, aex, alerts, app, appstore, auto sms timer, cydia, datavebruik, doelen, internet, iphone, koersen, managen, money, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|