Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor mensen die een jailbreak gebruiken heb je hier firewallip voor dit werkte voor mij perfect. Als je geen jailbreak hebt bestaat er gaan app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voor mensen die een jailbreak gebruiken heb je hier firewallip voor dit werkte voor mij perfect. Als je geen jailbreak hebt bestaat er gaan app die dit kan voor zo ver ik weet. Voor firewallip betaal je volgens mij een eurotje maar dit is het wel waard vind ik.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Top dit, ziet er op het eerste gezicht goed uit...
tnx voorhet delen van deze info kan ook de keuze maken om alles te blokkeren en alleen op Wi-Fi toe te laten. |
|
||||
|
||||
sms opslag app
Hoi, ik ben op zoek naar een app voor op mijn iphone en die zou het volgende moeten kunnen : als ik een sms verstuur of toekrijg zou ik die moeten kunnen bewaren in een andere app die ik enkel kan openen met code. Bestaat zo iets ?
|
|
|||
|
|||
Fisheye lens
Je zou ook gewoon een universele fisheye lens aan kunnen schaffen voor de iPhone. Zie via de onderstaande link een aantal vergelijkingen.
Fish eye lens for iPhone, a must have? - Phoblography |
|
|||
|
|||
Is dat wat je zocht? ik kan niet wachten tot er een jailbreak voor 7 is en deze functie weer te gebruiken.
|
|
|||
|
|||
ja, was precies wat ik zocht.
en idd zou dat heel mooi zijn een ios7 break ;-) |
|
|||
|
|||
Agenda app voor zowel Iphone als Samsung
Mijn vrouw heeft een Samsung Galaxy S-3 en we willen graag een agenda waar we allebei in kunnen aanpassen en delen.
De agenda van Google werkt door één of andere stommiteit niet. Bestaat er geen agenda-app die zowel voor Iphone als Samsung werkt? merci |
|
|||
|
|||
Als je hotmail of gmail gebruikt kun je de stock apps koppelen, maar hoe dat moet weet ik niet precies.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb net geupdate naar ios 7.
Nu ben ik alleen netmeter kwijt (was van cydia). Zoek nu dus een data meter, en het liefst 1 die in het berichten centre kan. Thanxs grtz Tre |
|
|||
|
|||
zou het adobe reader kunnen zijn?
|
|
|||
|
|||
[Gezocht] ov app
sorry als dit al eerder is voorbij gekomen heb gezocht maar vond niet wat ik nodig heb.
ik rij elke werkdag dezelfde ov route. Graag zou ik hiervan push berichten ontvangen zodra mijn trein/bus vertraging heeft. hier heb ik er een aantal van gevonden. maar ze geven of de hele dag per station aan of de hele dag per trein route. dus niet alleen de trein en de tijd die ik hem nodig heb. daarbuiten heb ik er namelijk niks aan. bij voorbaat dank. |
|
|||
|
|||
soundhound
|
|
|||
|
|||
wie weet de naam van de app
Afgelopen weekend zag ik een reklame voorbij komen met een app waarin een zaklamp, en o.a. een gezellig open haardvuurtje zat etc. voor Iphone 5 meen ik.... ik heb me eigen suf gezocht maar kan hem nergens vinden... wie weet hoe het heet ??
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
App gezocht
ik ben een voetbal man ik zoek een app waar ik bij een wedstrijd alles bij kan houden in welke tijd er een goal gemaakt wordt en door wie gele en rode kaarten bijhouden en nog eventueel meer.
wie kan mij aan zo een app helpen |
|
|||
|
|||
App voetbal
LiveScore
Perfect wat je zoekt! Succes Greetz |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb altijd 3 apps . Laatst gewijzigd door apotheosis; 27-09-13 om 16:33. |
|
|||
|
|||
Inderdaad Live Score, eventueel zou Voetbal International ook nog kunnen.
|
Labels |
aandelen, acties, aex, alerts, app, appstore, auto sms timer, cydia, datavebruik, doelen, internet, iphone, koersen, managen, money, sms |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|