Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) iets anders wat in de buurt komt misschien? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 mei 2013 om 14:36 ---------- in mijn gedachte moet zoiets wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iets anders wat in de buurt komt misschien?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 mei 2013 om 14:36 ---------- in mijn gedachte moet zoiets wel zijn. De ene iphone zend een signaal uit en de andere pikt hem op. Daarvoor hoef ik niet op gps te zitten. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En hoe zou die eerste iPhone dan de locatie, op één centimeter nauwkeurig, moeten bepalen als je geen GPS gebruikt? Met een heel nauwkeurige peilontvanger met de overeenkomstige richtantennes? |
|
|||
|
|||
Werkt zoiets niet via de Wi-Fi? Of kan een iphone alleen maar ontvangen en niet verzenden?
Ik heb een paar programma's bekeken maar niets komt in de buurt alles is inderdaad via GPS. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder |
|
||||
|
||||
Klopt, dat kunnen enkel Macs. En zelfs ad-hoc zal het niet als kompas werken.
|
|
||||
|
||||
Precies. Je komt hooguit te weten dat er een iPhone binnen bereik is. Niet waar die zich precies bevindt (heel grof zou nog via Geolocatie kunnen, maar dat lijkt me niet geschikt voor jouw toepassing).
|
|||
|
|||
Ik weet dat er veel apps voor zijn maar ik zoek de beste.
Ik zoek een app die mijn data usage bij houdt maar ook realtime het verbruik in een badge weer geeft. De app moet automatisch na het rebooten of koude start in de background opstarten. Welke app is de beste op dit moment? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Eerder deed Dataman Pro dat netjes maar tegenwoordig gebruiken die geen badge meer en start niet automagisch op na een reboot. Misschien dat iemand anders een tip heeft? Ik ben nu Data Control aan het testen. |
|
|||
|
|||
Ik zoek een app voor iPhone/iPad, waarmee je deze als een toetsenbord voor Mac kunt gebruiken. Deze apps bestaan natuurlijk, maar ik wil graag de optie dat je shortcuts kunt aanmaken. Ik wil het voornamelijk gebruiken voor Photoshop en Dreamweaver.
Ik heb ooit zo'n app gehad. Maar heb geen flauw idee meer, hoe deze heet. Dus wie weet het?? Groet, Lukkiey |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
camera app
Hallo , ik zoek een goede (gratis) camera app voor op iphone 5 en ipad 3 waar ik de gemaakte foto`s mee kan bewerken .
Wie heeft er tips of ervaring ? groetjes paul68 |
|
|||
|
|||
Voor mij gaat er niets boven Snapseed !
|
|
|||
|
|||
Apps zoals dropbox.
Ik ben op zoek naar nog meer goeie apps die zowel foto's als video's in de icloud/cloud kunnen opslaan. Ik heb er al een aantal maar ik wil er nog een paar en sommige die ik heb vind ik niet zo goed qua gemaksgebruik ook + niet allen kunnen video's in de cloud steken, alleen foto's.
Ik heb dus nu dropbox, cloudme, skydrive, box. Ik had dan nog eens een andere app getest 'naam vergeten); ik stak er bv 4 video's in, ik ging uit de app, keerde terug en telkens bleef er maar 1 video instaan, tja, met zo'n apps ben ik niks mee . |
|
|||
|
|||
Ik gebruik al tijdje copy als cloud dienst.
Er is een applicatie die je kan downloaden (ios, windows, mac) die voor synchronisatie zorgt Laatst gewijzigd door Bomans; 12-06-13 om 15:31. Reden: affiliate link. |
|
||||
|
||||
Tegenwoordig springen de clouddiensten als paddestoelen uit de grond en de keuze is dan ook erg groot.
Persoonlijk gebruik ik ook nog Megacloud, Sugarsync, Google Drive en Amazon Cloud drive. Megacloud: Megacloud biedt 11GB en kan ook video's opslaan. Het uploaden is helaas niet zo gebruikersvriendelijk als Dropbox Sugarsync: Dit is het beste alternatief voor Dropbox naar mijn mening. Ze bieden volop syncmogelijkheden met je desktop en video's kun je opslaan in de cloud. Ook de app is pas vernieuwd en werkt heel prettig. Google Drive: Ik gebruik Drive al sinds het Google Docs tijdperk en ben dus nog niet gewend met de cloudopslagmogelijkheden. Amazon Cloud: Een betrouwbare en simpele dienst. Kan ook video's opslaan. Opslag is beperkt met 5GB. Er zijn er nog veel meer en je moet ze eigenlijk even testen om te weten of het bevalt. |
|
|||
|
|||
Ik heb er genoeg aan, bedankt allemaal.
|
|
|||
|
|||
Dienen megacloud is echt wel super; heel goed en simpel in gebruik zeg, bedankt voor deze app.
Aanvaard op het 1ste zich hier alles; foto's, video's die je met je iPhone hebt gemaakt, documenten ook zoals bv broem.doc of http.doc enz... En je kan het zelf overzichtelijk houden en ik zie je ook nog eens 8GB gratis hebt, super. |
|
|||
|
|||
Ik zoek een herrinering app
Hallo,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een herinnering app. Alle apps die ik tot nu toe heb geprobeerd voldoen niet aan mijn eis. Ik wil namelijk een app die herinneringen blijft laten zien in het berichtencentrum, niet slechts voor een dag of de dag vóór de gebeurtenis. Is er een soortgelijke app hiervan? Het lijkt mij namelijk veel handiger als herinneringen in het berichtencentrum blijven totdat je het zelf kan verwijderen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen hiermee! Zou erg fijn zijn aangezien ik veelal vergeetachtig ben haha. |
|
|||
|
|||
Apps TV
Ik ben op zoek naar een apps waarmee ik live tv kan kijken op mijn iphone 3 GS.
|
Labels |
aandelen, acties, aex, alerts, app, appstore, auto sms timer, cydia, datavebruik, doelen, internet, iphone, koersen, managen, money, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|