Ik zoek een applicatie / Hoe heet die app ook alweer? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) wie weet welk programmaatje er is , zoals weer bericht of weather , dat je een icoontje in de boven balk van de home screen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
wie weet welk programmaatje er is , zoals weer bericht of weather , dat je een icoontje in de boven balk van de home screen, naast de batterij balk krijgt zodat het actuele weer ziet , dmv een zonnetje of wolk incl temperatuur?
Laatst gewijzigd door rubbererobbie; 23-02-12 om 20:53. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
WeatherIcon. Te vinden in Cydia.
|
|
||||
|
||||
thnks, maar deze werkt niet met ios 5.0.1
ook niet na reboot |
|
|||
|
|||
Bij mij doet die het al enige maanden heel goed hoor.
|
|
||||
|
||||
naja, moet er nog iets worden toegevoegd qwa addon , of tweak ?
tis versie 2.5.0.1 |
|
|||
|
|||
Heb je de schuifjes in de app in instellingen goed staan?
|
|
||||
|
||||
pff , nog niet gekeken daarro,
thnks werkt nu |
|
||||
|
||||
Is er een app dat je gewoon muziek kunt downloaden op je IPhone en het gewoon in je Ipod app blijft ?, ik gebruik momenteel Musicbox ( jailbreak ) maar al die muziek die ik heb. word niet overgeplaats naar de Ipod app maar het blijft op Musicbox. En dat is lastig want als ik een liedje wilt beluistere moet ik tussen die 2 apps zoeken.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het ligt niet daaraan IPhone heb ik met Cash betaalt, maar hoe moet ik nu die Cydia apps betalen ;P ik heb geen Paypal en al die creditkaarten. daarom zoek ik altijd naar tweaks die gratis zijn
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan er geld opzetten via bankoverschrijving. |
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 februari 2012 om 14:59 ---------- Citaat:
|
|
||||
|
||||
Niet veilig, lol. Maar nee, dan heb je inderdaad geen keus. Zulke tweaks zul je dan ook nooit gratis vinden, hooguit kleine dingen zijn gratis (al zijn er altijd mensen die ook voor een minuut werk geld willen zien).
|
|
|||
|
|||
Welke app (jailbreak) geeft inzicht per app hoeveel geheugen die app gebruikt. Ik wil een beetje in kaart brengen welke apps de meeste memory gebruiken.
Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Ik ken er geen die geheugengebruik bijhoudt, maar je kan wel SBSettings gebruiken om het vrije geheugen in de statusbar weer te geven. Zo kun je altijd in de gaten houden hoeveel er gebruikt wordt na het opstarten van een app.
|
|
|||
|
|||
Dat ken ik en is niet wat ik bedoel. Ik zoek een die een lijst met apps en hun memory gebruik laat zien.
|
|
||||
|
||||
Ga het nogmaals proberen. Ik zoek een App die mij 's morgens wakker kan maken met de radio. Ik vind het fijn om 's morgens nog even te liggen en dan lekker radio te luisteren. Nou heb ik al Sonio, maar die heeft me te vaak niet wakker gemaakt, gemiddeld 2x per week gaat hij niet af (zet gelukkig altijd een extra wekker). Nu ben ik het zat en erg ontevreden over sonio.
Ik zet m'n telefoon op een dockingstation, dus kan en wil hem niet onder m'n kussen. Wie o wie heeft er nog een alternatief. Oh ja, heb geen jailbreak en vind 2,39 erg veel geld voor een app zoals nightstand central. Graag jullie reactie!!! Groetjes |
|
||||
|
||||
Wat kan helpen is Sonio nog te openen voor je gaat slapen, zodat je zeker weet dat-ie op de achtergrond draait. Of natuurlijk de app niet afsluiten wanneer je het scherm vergrendelt.
Maar alternatieven zijn er wel, ooit van TuneIn gehoord? De gratis versie heeft als het goed is alleen geen "neem op" functie, maar de wekker zou moeten werken! - Open app - Zoek radiozender van je keuze en klik erop - Hij gaat nu spelen, je kan op stop drukken als je wilt.. - Je ziet rechtsonder het tijdbalkje een lijst-knop, klik - "Set alarm/record timer" |
Labels |
aandelen, acties, aex, alerts, app, appstore, auto sms timer, cydia, datavebruik, doelen, internet, iphone, koersen, managen, money, sms |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|