Viber discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) weet je zeker dat je je telefoonnummer goed ingevoerd hebt? dus +31 en daarna je 06-nummer zonder het 0-cijfer? (dus +31612345678)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
weet je zeker dat je je telefoonnummer goed ingevoerd hebt?
dus +31 en daarna je 06-nummer zonder het 0-cijfer? (dus +31612345678) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dank je voor het mee denken.
Dat heb ik inderdaad gedaan. Een kennis van mij met een Iphone 4 heeft zijn nummer met de "0" erbij ingevoerd en deze deed het ook gewoon. Mijn Iphone is wel een import uit Frankrijk, wellicht heeft het daar mee te maken. Of komt het door mijn provider Vodafone? Laatst gewijzigd door Turtle434; 12-12-10 om 21:21. Reden: Vergeten een zin toe te voegen |
|
||||
|
||||
je moet tmobile hebben om een account te krijgen bij viber
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Werkt ook gewoon met 0 ervoor hoor dus als je gewoon 06-12345678 invoerd..zo heb ik het ook gedaan, werkt gewoon.
|
|
|||
|
|||
Lees de vraag hier al eerder maar volgens mij geen antwoord.
Ik weet via facebook dat collega's viber hebben geinstaleerd, maar zie ze niet zoals Whatsapp wel doet automatisch verschijnen. Hoe is dit wel te zien? |
|
||||
|
||||
Hallo
ik het geinstaleerd en kreeg een sms maar als ik de code in voer zegt me phone dat het niet de goede code is weet iemand daar raad mee Help me plz |
|
|||
|
|||
Viber werkt voor geen meter! Niet bij mij in Belgie, niet bij mijn dochter in Londen,niet bij mijn zoon in Pretoria en ook niet bij de andere zoon in Schotland! Iedereen heeft netjes Viber geinstalleerd en staat ook "paars" in de Viberkontakten. Ben dus zeer verrast dat het bij anderen wel werkt.
|
|
|||
|
|||
VIBER SUCKS!!!
lees dit maar eens: http://blog.agmon.com/2010/12/04/why-i-will-not-install-viber/ quote: "Yes, we may share information with partners in order to provide the service. For example, we share your phone number with an SMS delivery company in order to send you a text message." en inderdaad sinds ik viber heb geïnstalleerd krijg sms-spam!! Heb viber er meteen afgegooid, maar ze hebben mijn gegevens al, dus ik verwacht meer rommel |
|
|||
|
|||
ik heb nog geen sms spam gehad en het staat er al meer als een week op
|
|
|||
|
|||
Viber werkt bij ons niet
Hallo,
Mijn geïnstalleerde Viber App werkt niet. Telefoon gaat wel over maar niemand hoort mij en ik hoor ook mijn Viber contacts niet. Mijn zus heeft Viber ook geïnstalleerd maar bij haar naam komt geen VIBER te staan... Wie kan mij helpen wat doe ik verkeerd!!! Bedankt voor je reactie, groetjes Heutekneutje |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
welke provider heb jij dan want k heb nergens last van
|
|
|||
|
|||
dat maakt niks uit,viber werkt niet via je provider. Maar als je de tekst van hun voorwaarden goed leest, lees je gewoon dat ze het toegeven! En misschien heb je er nu nog geen last van, maar dan komt het wel.
|
|
|||
|
|||
Gewoon Tango gebruiken, werkt perfect gebruik het regelmatig met Azie
perfect videobellen over 3G
|
|||
|
|||
ja zoiets moet ik ook maar doen, of skype, bedankt voor de tip in ieder geval
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Viber ook geïnstalleerd en het werkt inderdaad perfect, zowel via Wi-Fi als 3G. Ik heb Vodafone SIM kaart.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Skype, Viber geblokkeerd | Firesphere | Odido (T-Mobile) | 10 | 13-05-11 07:18 |
Whatsapp en Viber werkt niet | Martijnvl90 | iPhone Apps | 8 | 13-12-10 14:29 |
|
|