Viber discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Off-topic 1. NUMMER 1 regel op ALLE fora over de HELE wereld: Lees de 'discussies' voordat je reageert/ een nieuwe aanmaakt. 2. Als je een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Om nu even netjes antwoord te geven op je vraag: Er staat toch hier duidelijk dat er mensen zijn die het met een iPhone 3(g)(s) dit werkend hebben gekregen? Het werkt, uit ervaring, op de volgende iDevices: iPhone 3Gs, iPhone 4 en iPod Touch 4. Om de vraag over kosten proberen te beantwoorden: Iedere provider heeft zijn eigen policy hierop. Bij de een mag je wel VoIP gebruiken en bij de ander niet. Ik bel via Wi-Fi met mijn iPod touch en ik weet 100% zeker dat dit geen geld kost. Als iemand problemen ondervind met een Firewall, open deze poorten als test, zelf nog niet hoeven testen, probleem is al opgelost: Zowel in als uit openen. TCP: 5242 + 4244 UDP: 5243 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Er is nu net een nieuwe versie van Viber uitgekomen, met vooral veel bugfixes...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Waarom zou je Viber gebruiken boven Skype?
Skype is veiliger, betrouwbaarder (immers veel meer servers en dus minder kans op downtime) en heeft niet de nadelige privacyproblemen die Viber (zoals eerder genoemd) wel heeft. Het enige voordeel is dat dit geïntegreerd is met je adresboek.... Maar ja ze zijn niet te vertrouwen dus dat ik dat niet heb neem ik maar op de koop toe Laatst gewijzigd door glaantje; 20-12-10 om 12:55. |
|
|||
|
|||
Kan Viber niet opnemen met lockinfoscherm
Goedenavond,
Ik kan een vibergesprek niet beantwoorden omdat ik lockinfo op mijn scherm heb. Weet iemand hier een oplossing voor? Laatst gewijzigd door marjonkampfraat; 28-01-11 om 23:49. |
|
|||
|
|||
Ik kan een gesprek van Viber niet opnemen omdat ik lockinfo op mijn scherm heb (jailb
Ik kan een gesprek van Viber niet opnemen omdat ik lockinfo op mijn scherm heb (jailbreak). Heeft iemand hier een oplossing voor.
Thanks |
|
|||
|
|||
Citaat:
Trouwens volgens mij is dit geen appstore proggie maar hoort dit in de cydia problemen thuis?? |
|
|||
|
|||
Heel erg bedankt, het lag hier inderdaad aan. Ik dacht dat het door de viberapp. lag. Vandaar mijn reaktie bij app. problemen.
|
|
|||
|
|||
Viber
voordat ik hem aanschaf eerst wat info xD
Kan je ermee bellen van iPod naar iPod? of van iPod naar iPhone of andersom? gratis via Wi-Fi? En moet diegene ook die app hebben? BVD |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Het bellen is alleen gratis als de ander ook viber heeft geïnstalleerd.
Volgens mij kan je van iDevice naar iDevice bellen. Alleen heeft het niet zoveel nut als je geen microfoon hebt voor je iPod Touch. |
|
|||
|
|||
Je kunt over Wi-Fi en 3g bellen. Degene die je belt moet ook Viber hebben, tenminste als je gratis wilt bellen. In principe kun je elk telefoonnummer bellen maar dan moet je tegoed kopen. Je telefoonlijst (als je die in je iPod/iPhone hebt staan bij de standaard "contacten" app.) komt direct in Viber te staan en daar kun je ook gelijk zien wie van je contacten Viber heeft.
|
|
|||
|
|||
ah oke!
duidelijk! thx |
|
||||
|
||||
// Diverse discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Geen ringtone als ik word gebeld via Viber
als ik word gebeld via Viber gaat mijn ringtone niet over, geen enkele, daardoor mis ik regelmatig gesprekken.
Weet iemand een oplossing zodat er wel een ringtone overgaat... Ik hoor het graag! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Skype, Viber geblokkeerd | Firesphere | Odido (T-Mobile) | 10 | 13-05-11 07:18 |
Whatsapp en Viber werkt niet | Martijnvl90 | iPhone Apps | 8 | 13-12-10 14:29 |
|
|