xGPS (v1.2 02-3-2009) discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ziet er mooi uit, maar de stem is inderdaad verschrikkelijk... Maar dat wordt nog wel beter ;-)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit, maar de stem is inderdaad verschrikkelijk... Maar dat wordt nog wel beter ;-)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik volg het Xgps forum/blog een beetje en op het blog is releasedate van versie 1.2 op 2 Maart
met een videotje van turn by turn nav ( nieuw) weet niet hoe het met jullie zit maar ik kan bijna niet wachten om het in mijn vingers te krijgen en eigenlijk moet ik een beetje lachen om Apple, begrijp niet dat een groot bedrijf in een financiele crisis niet zelf zoiets op de benen krijgt, mja hun verlies ons gewin denk ik dan maar Martin |
|
|||
|
|||
Is deze app zonder 3G of Wi-Fi-verbinding te gebruiken?
|
|
||||
|
||||
Jup, als je de maps eerst download.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb ik vandaag eens geprobeerd... Maar bij het ingeven van een adres moet je wel in verbinding staan toch?
|
|
||||
|
||||
Niet als je van te voren een kaart hebt gedownload.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Kan je met xGPS enkel locaties bepalen a.d.v. je adresboek?
Ik vind het nergens waar je zelf een adres kan invullen. |
|
|||
|
|||
Wat ik wil weten is het volgende: moet ik eerst op me comp een route uitstippelen en dan vervolgens deze op me iPhone zetten of kan ik heel de map van Nederland erop zetten en dan waar en wanneer dan ook overal binnen Nederland navigeren?
Tevens zou ik willen weten of de huidige xGPS goed werkt qua nauwkeurigheid en dergelijke. |
|
||||
|
||||
is ie al gereleased? Kan nog niks vinden in Cydia?!
|
|
|||
|
|||
eindelijk...xgps 1.2 is op cydia ff refreshen en daar stond hij dan
|
|
||||
|
||||
Ik vind v1.2 niet! Bij mij blijft het 1.1 :/
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ben nu 1.2 aan het installeren
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is het de moeite??
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
xGPS 1.2 vanaf vandaag beschikbaar via Cydia
Vandaag is xGPS 1.2 via Cydia beschikbaar gekomen. De grootste verbetering is te vinden in de gesproken aanwijzingen, maar het wordt ook mogelijk om routes nu voor offline gebruik te bewaren.
Lees verder over: xGPS 1.2 vanaf vandaag beschikbaar via Cydia |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ga men iPhone nooit rejailbreaken hoor. Duurt te lang op alle apps er terug op te krijgen ^^ |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
xGPS: Mappen van Xgps | Annerox | iPhone Navigatie | 2 | 20-09-09 22:33 |
xGPS: xGPS in het buitenland. | pgorel | iPhone Navigatie | 0 | 12-03-09 12:50 |
XGPS downloaden | Pdeb1993 | Archief | 1 | 09-02-09 16:51 |
xGPS: xGPS gebruik | macfreaker | iPhone Navigatie | 7 | 01-12-08 13:43 |
xGPS: Navigatiesoftware xGPS en xGPS Util 1.0.0-1 voor het eerst beschikbaar via Cydia | iCulture | iPhone Navigatie | 7 | 07-09-08 14:17 |
|
|