xGPS (v1.2 02-3-2009) discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door avdwerf Wel erg vreemd, in de oude versie kon ik gewoon zonder Wi-Fi een route berekenen, maar dat gaat nu niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan gewoon binnen een paar tellen rijden. Staat wel je 3G aan?? Anders eerst kaarten downloaden en dan offline rijden..
|
|
|
|||
|
|||
kan iemand wat advies geven
hij geeft bij mij een error weer unable to get the gps position, the gps is not currently givng any position information alvast bedankt ps ik heb de 3G nooit aan, kan het hieraan liggen? |
|
|||
|
|||
beste mensen,
ik heb ook een probleem met xgps. bij geeft hij ook veeeel errors aan, laats geprobeert werkte prima dacht even kijken of hij ook een andere weg neemt als ik de verkeerde straat inga en toen kreeg ik heel veel errors dat hij de weg niet kan vinden. ook als ik af en toe de straatnaam invoeg doet hij de errors. iemand al een oplossing? ben zelf ook beetje op zoek maar kan nog niet echt wat vinden. wel een prima programma trouwens nog een probleem met mappen downloaden. als hij klaar is zegt hij dat hij verschillende delen niet kon downloaden (gebied van enschede/duitsland) waar ik woon. iemand hier bekend mee? alvast bedankt voor jullie reactie/lezen van mijn problemen! |
|
|||
|
|||
Heb zelf ook regelmatig de hele reeks foutmeldingen als ik in de auto een route wil laten kiezen. uiteindelijk lukte het wel toen ik xGPS stopte en opnieuw startte.
@tieme: bij het downloaden van kaartgedeeltes krijg je regelmatig de melding dat niet alle delen konden worden gedownload. Oplossing hiervoor is gewoon het gebied nog een keer selecteren en downloaden, hij gaat dan de ontbrekende stukken alsnog downloaden. |
|
|||
|
|||
Werkt prima bij mij, straatnaam, nummer en plaats instellen en karren maar, alleen de km teller is niet zo nauwkeurig ( schiet soms naar 175 en weer terug haha ). verder prima app, nu nog wat stem updates en niks meer aan doen zou ik zeggen.........
|
|
|||
|
|||
Zoals in een andere topic reeds gemeld.. bij mij werkt XGPS metde externe GPS dongle (Igps 360) veel beter (zeg maar super) dan de interne GPS. Ik heb een 3g iphone.
Vraag heeft iemand de kaarten van Nederland gedownload en evt voor mij beschikbaar?? ik wil er wel een kleine vergoeding voor geven voor de moeite... In Online modus werkt eea overigens ook behoorlijk (maar dan heb je wel een hoog dataverbruik...) gr Hans |
|
|||
|
|||
Ik wil via Wireless transfer mij log naar mijn pc sturen, heeft iemand een uitleg/oplossing hoe ik dit moet doen?
Hij geeft een ip adres, moet ik dat via een programma opzoeken en invoeren o.i.d? Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om xgps offline te gebruiken?
Je neemt een kaart en als route vul je in van punt a naar punt b. Het wil hier niet lukken. Het zou leuk zijn in een stad,je hebt steeds de plattegrond van de stad bij maar volgens mij kan je offline geen straten zoeken. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog wat vraagjes.
Ik doqnload een map,maar als ik deze dan offline gebruik kan ik niet inzoomen!! De map is gedownload op level 0.Dit is toch de meest ingezoomde level? 2 kaarten gedownload,hoe vind ik deze terug? xgps opent steeds op de laatst gedownde map. |
|
|||
|
|||
maltje als je maar een lvl download kan je ook niet zoomen, als je alleen lvl 0 download wil dat zeggen dat je de dichtste zicht op de kaart hebt hogere lvl's zijn een stuk kleiner in groote, zelf vind ik lvl0 veel te dichtbei lvl1 is meer dan genoeg anders worden je kaarten veel te groot als je heel nederland of zelfs benelux wil downloaden.
Ik heb bv. Nederland op lvl1-10 en benelux 3-10 en dat werkt perfect kaartgroote is dan 2.7 Gig De kaart word standaard opgeslagen in Mijn documenten\xGPS Manager\xGPS_map.db 'k hoop het helpt veel plezier |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
nee alles komt in een file en dingen die je al hebt worden overgeslagen als je 2x een zelfde gebied op het zelfde lvl zou downloaden ( of overlappen) en je kan meerdere zoomlvls tegelijk downloaden, alleen als ik een te groot gebied op lvl1 probeerde crashte het programma ik heb alle provincies appart gedaan met overlapping
|
|
|||
|
|||
Citaat:
JE kan toch enkel je jevel 1 maal instellen per download? |
|
||||
|
||||
Pfff,die kaarten laden duur wel lang zeg
|
|
|||
|
|||
Citaat:
B.v. 2,3,4,5,6,7,8,9,10 download lvl 2 t/m 10 ( in een keer) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik gebruik versie 1.2.0 |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt de gesproken bescrijving niet, ik heb bij algemeen taal ingesteld op engels maar de spraakfunctie doet niets.
Weet iemand hoe dit optelossen? |
|
|||
|
|||
Niet om dom te doen hoor,maar ben je zeker dat je niets hoort?Bij mij werkt het wel maar is de stem heel stil.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
xGPS: Mappen van Xgps | Annerox | iPhone Navigatie | 2 | 20-09-09 22:33 |
xGPS: xGPS in het buitenland. | pgorel | iPhone Navigatie | 0 | 12-03-09 12:50 |
XGPS downloaden | Pdeb1993 | Archief | 1 | 09-02-09 16:51 |
xGPS: xGPS gebruik | macfreaker | iPhone Navigatie | 7 | 01-12-08 13:43 |
xGPS: Navigatiesoftware xGPS en xGPS Util 1.0.0-1 voor het eerst beschikbaar via Cydia | iCulture | iPhone Navigatie | 7 | 07-09-08 14:17 |
|
|