xGPS (v1.2 02-3-2009) discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door maltje Niet om dom te doen hoor,maar ben je zeker dat je niets hoort?Bij mij werkt het wel maar is de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik dacht dat je taal van je iPhone daarvoor op Engels moest staan.
Maar ik kan ook verkeerd zijn. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Daar lijkt het op ja.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
https://forum.iculture.nl/f8/ap...e-ingeven.html
Hier een kleine tutorial ivm offline routes ingeven bij xGPS! Vond het best dat ik er een apart topic voor opende, anders gaat het hier maar verloren ! |
|
|||
|
|||
Toch jammer dat je offline geen plaats kan opzoeken.
JE kan nu wel een platte grond van een stad op zak hebben maar je bent er niet veel mee. |
|
||||
|
||||
@ Maltje:
Mijn reply gelezen?? Enige wat je nodig hebt, is t adres ... |
|
|||
|
|||
Citaat:
dat lukt hier toch niet hoor. Ik heb de kaart gedownload online. Nu wil ik deze gebruiken offline,dus ik zoek een adres op dat deel uit maakt van de gedownloade kaart,maar dan krijg ik melding dat er geen server beschikbaar is.Dus hij wil online??? |
|
||||
|
||||
Maltje, ik heb jouw PM beantwoord.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dus het zelfde probleem
Ben nu met de manager bezig dus misschien komt het toch goed Laatst gewijzigd door tlpeter; 18-04-09 om 20:24. |
|
|||
|
|||
Nu is het probleem dat bij het downloaden van de kaarten het komt vast te zitten.
Iets kleinere kaarten proberen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En offline zoeken werkt ook niet meer.
pfffff,gelukkig heb ik men tomtom nog |
|
||||
|
||||
xGPS crash
Hallo,
Vandaag installeerde ik xGPS. Na opstart downloade ik de kaart van Belgie. Na afsluiten van de app en terug opstarten van xGPS gaat die tijdend het opstarten steeds weer crashen. Ik heb reeds de app gewist en weer geinstalleerd. Zonder resultaat: xGPS blijft tijdens het starten crashen. Iemand ervaring Hoe kan ik dit probleem oplossen Alvast bedankt Jan |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik ook doe er blijft een fout melding komen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
xGPS: Mappen van Xgps | Annerox | iPhone Navigatie | 2 | 20-09-09 22:33 |
xGPS: xGPS in het buitenland. | pgorel | iPhone Navigatie | 0 | 12-03-09 12:50 |
XGPS downloaden | Pdeb1993 | Archief | 1 | 09-02-09 16:51 |
xGPS: xGPS gebruik | macfreaker | iPhone Navigatie | 7 | 01-12-08 13:43 |
xGPS: Navigatiesoftware xGPS en xGPS Util 1.0.0-1 voor het eerst beschikbaar via Cydia | iCulture | iPhone Navigatie | 7 | 07-09-08 14:17 |
|
|