Navigon discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze thread blijf ik in de gaten houden. Tegen de tijd dat ik mijn 3GS heb, zal er genoeg info zijn om te beslissen of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Deze thread blijf ik in de gaten houden. Tegen de tijd dat ik mijn 3GS heb, zal er genoeg info zijn om te beslissen of dit pakket zijn geld waard is.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of er ook extra kaarten gedownload/gekocht kunnen worden? Ik zou namelijk naast Europa ook de kaart van USA willen hebben.
|
|
|||
|
|||
Even een hele snelle reactie vanaf mijn iPhone.
Ik heb een korte route gevolgd en ik moet zeggen dat ik geen lag heb kunnen ontdekken (tot nu toe). Zorg wel dat je iPhone onder je raam ligt/staat voor een goede ontvangst maar dat lijkt mij logisch. Nog vragen ? |
|
|||
|
|||
Ik heb een probleem met Navigon ... Ik krijg echt nergens maar dan ook nergens gpsverbinding kan wel janken.. Google maps enzo doet et wel met huidige locatie... Lijkt er dus op dat navigon niet juist werkt hier... Heel jammer dus
|
|
|||
|
|||
niemand weet wat het probleem zou kunnen zijn
|
|
|||
|
|||
Al eens geprobeerd de iPhone even opnieuw op te starten?
Ik had geen enkel probleem, signaal was er al voordat ik een route kon aanmaken...... Reageerd snel en soepel voor zover ik het heb kunnen testen, ik ben er wel tevreden mee. |
|
|||
|
|||
ja heb alles al geprobeerd ben gaan lopen ben met de auto weggeweest 5 keer opnieuw opgestart...... ik ben em nu opnieuw aan t downloaden weer urenlang wachten...
als die het maar doet straks anders weet ik echt niet wat ik moet doen 75 euro kwijt dus |
|
|||
|
|||
Kan me niet voorstellen dat het niet gaat werken......
Moet toch wel een keer goedkomen.... Heb nog verder nog niemand gehoord over een GPS probleem. Vreemd is het wel. Zelfs als ik hem binnen opstart, een route instel en dan naar buiten loop vindt hij het signaal binnen no time. Wel heel raar dat de jouwe het niet doet .... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Juist omdat andere apps het wel doen.
Ik heb wel eens problemen gehad met Google maps, maar dat was na een herstart van de iPhone opgelost... Als je naar GPS status gaat, zie je dan ook niets? |
|
|||
|
|||
Citaat:
echt raar ben buiten overal geweest maar echt helemaal niks... hij is nu weer aan t downloaden weer 3 uur wachten hoop echt dat hij het doet... wacht al een jaar op navigatie zoals dit, want het progje ziet er voorderest super uit.... |
|
|||
|
|||
je hebt nergens in je iphone instellingen dat je het kan resetten ofzo he?
en herstel locatiewaarschuwingen? zou dat het kunnen zijn? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik wacht ook nog even af totdat TT komt en dan kijk ik wel welke in neem, jammer alleen dat navigon geen eigen iphonehouder voor in de auto +lader uitbrengt net als TT.
Ik heb zelf een Navigon 1210 en ik ben echt te spreken over dit navi merk. een hele pluspunt vind ik de reality view op snelwegen en snelwegbaan indicator! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
die van mij moet nog 20 minuten dan is de 2e keer downloaden klaar.... en dan weer installen en hopen dattie et gaat doen... anders heb ik pech denk ik |
|
|||
|
|||
Post bij YouTube filmpje
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb em voor de 2e keer geïnstalleerd ... Weer geen gps ontvangst ben al heel de dag bezig om het te laten werken. Het wil maar niet werken voor mij dus een *****app...75€ voor niks betaald
|
|
|||
|
|||
Misschien kan je je iPhone restoren?
|
Labels |
navigation, navigon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|