Navigon discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hmmm, toch niet zo handig als ze je bellen tijdens het navigeren... YouTube - iPhone Navigon MobileNavigator Telefonanruf...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone Navigon MobileNavigator telefoonoproep
Hmmm, toch niet zo handig als ze je bellen tijdens het navigeren...
YouTube - iPhone Navigon MobileNavigator Telefonanruf |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, mijn 3G is maagdelijk. Vandaag wel weer een fix gehad (buiten), niet op m'n zolderkamer maar vind 't nog steeds irritant traag. Ik vraag me af hoe snel en goed jullie een fix krijgen , net zo snel en accurate als in maps? Deze snelheid verwacht ik ook in navigon.
|
|
||||
|
||||
Ik heb de fix aan de praat gekregen. Lag gewoon aan mij n huis te veel staal en teveel draadloze gadgets. Buiten ging alles perfect. En ben een tevreden mens.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Geen enkel probleem, na een paar seconden al direct GPS fix. Met Nederlands gesproken.
Ga hem nu uitvoerig testen. |
|
|||
|
|||
Ik heb Navigon aangeschaft, maar krijg 'm niet geinstalleerd omdat er te weinig ruimte op mijn iPhone zou zijn. Ik heb ruim 2Gb over. Kent iemand dit probleem of weet iemand een oplossing?
|
|
||||
|
||||
Als het geinstalleerd is dan kost het zo'n 3.5 GB. Ruimte vrij maken dus.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
natuurlijk er zijn een paar iphones die geen gps ontvangst hebben maar dat is m.i. niet aan navigon toe te schrijven. laten we wachten op een 1.0.1 update met een paar fixes. voorlopig loopt navigon mijlen ver vooruit op tomtom Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 22-06-09 om 10:12. Reden: Dubbelpost |
|
|||
|
|||
Update:
Mijn kritiek over alternatieve routes, het niet kunnen plannen zonder gps signaal en te weinig rij-info op het hoofdscherm blijven. Anderszijds, moet ik wel toegeven, dat de ritten van vandaag over snelwegen heel mooi verlopen zijn, rijtijd klopte, de aanwijzingen zijn op tijd, en grafisch fantastisch ondersteund!! Lane assist is echt mooi, en zelfs in tunnels loopt de soft mooi door. Laat die update er nu maar snel komen, zodat ik me wat minder beta tester voel. |
|
||||
|
||||
voor degenen die problemen hebben om een gps fix te krijgen:
- reboot iphone; - start een paar keer de kaarten app, krijg je daar een fix, open dan navigon; - soms een beetje langer geduld hebben Laatst gewijzigd door mhoutman; 22-06-09 om 14:35. |
|
||||
|
||||
Net een paar testen gedaan, GPS fix is ongelooflijk snel en binnenhuis werkt het ook schitterend. Als er iemand belt en je neemt niet op dan gaat navigon meteen verder met gps'en, maar als je de oproep beantwoord gaat hij terug opnieuw de applicatie laden maar je komt wel terug op de route.
|
|
|||
|
|||
heb nu ook navigon maar als ik hem opstart sluit hij hem meteen weer af.
heb hem nu al 3x geinstaleerd nix wil helpen. weet iemand hier een oplosing voor ? ? |
|
||||
|
||||
Zit je op fw 3.0?
|
|
|||
|
|||
nee op 2.2.1
volgens mij moet ik naar 3.0 ? maar als ik dan naar 3.0 gaat gaat mijn jailbreak en mij app's dan weg ? Laatst gewijzigd door ditbenikniet; 22-06-09 om 11:38. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor je andere vragen, gebruik de zoekfunctie even aub. Meer dan genoeg info te vinden over hoe en wat als je naar 3.0 wil. |
|
|||
|
|||
dus om mij veel moeite te besparen zou je me niet ff kunnen zeggen of ik alles behoud ?
|
|
|||
|
|||
En, als ik de snelheidsverschillen met de 3G en 3GS zie zou dit wel eens een serieus argument kunnen worden om men "oude" 3G te vervangen...
|
|
|||
|
|||
Ik heb niet de volledig discussie over Navigon gelezen maar maak toch van de gelegenheid gebruik om mijn ervaringen te delen.
Allereerst ik ben dik tevreden, installatie ging feilloos, alleen de eerste keer een GPS signaal oppikken duurde haast een kwartier, sindsdien pakt ie GPS binnenshuis en op kantoor gewoon op. Goed, ik had al een brodit houder waarvan de 12v stekker in het dashboard is weggebouwd, ik heb dus altijd spanning en een 12v stekker op het dashboard vrij voor andere zaken. de houder is aan de lage kant op het dashboard gemonteerd. Ik was bang dat dit problemen zou geven met GPS ontvangst. Niets blijkt minder waar, een rit van Arnhem naar Utrecht ging helemaal goed. Diverse kleine ritjes gaven ook direct GPS ontvangst (Wat mij betreft is de TomTom houder dus volledig overbodig). Verder las ik klachten over het stemvolume van Navigon, ik vind het goed verstaanbaar op vol volume, echter vervormt de stem dan wel op een hinderlijke blikkerige manier. Mijn oplossing: Ik had ook al eeen Parrot MKi9100 (Iphone compatibel dus..) ingebouwd, deze heb ik één keer met de Iphone gepaired via 'Bluetooth Audio' op de Parrot. Sindsdien gaan de aanwijzingen van Navigon (of de muziek op de Iphone) over de luidsprekers van de auto. Sterker nog, de radio of CD wordt keurig onderbroken voor de Navigatiestem. Top! Dan nog de interface. Doordat mijn houder laaggeplaatst is is het soms lastig om uitgebreid de routekaart te bekijken, de begeleiding lost dat op, ik hoef niet steeds op het scherm te kijken. Ik let wel op de weg . De interface is verder netjes en clean ingericht en geeft duidelijke rijbaansignalering compleet met de blauwe ANWB borden. Helemaal goed! Aankomend weekend test ik 'm nog op een rit naar Belgie en terug. Ben benieuwd! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
bij mij crasht navigon ook op firmware 2.2.1 ik wil em graag aan de praat krijgen.
heel erg jammer, wacht vol goede moed op ultrasn0w. en hoe zit het met alternatieve routes jongens? als er bijv gewerkt word op de weg? |
|
||||
|
||||
Citaat:
GPS status zou inderdaad wel wat makkelijker zijn.
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee Laatst gewijzigd door john1979; 22-06-09 om 13:21. Reden: Toevoeging. |
Labels |
navigation, navigon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|