//

Navigon

Navigon discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een poos geen Parrot meer, maar heb je wel de laatste software geinstalleerd op de Parrot? Misschien is dat nog het testen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #301  
Oud 29-06-09, 15:14
DucSloerie DucSloerie is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 24
Stuur een bericht via Instant Messenger naar DucSloerie
Standaard

Ik heb al een poos geen Parrot meer, maar heb je wel de laatste software geinstalleerd op de Parrot? Misschien is dat nog het testen waard...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #302  
Oud 29-06-09, 15:16
Roderickz Roderickz is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard

Ja, alles is up to date. Nog één stapje voor een perfect werkend systeem.
  #303  
Oud 29-06-09, 16:04
Dviate Dviate is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 5
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hayphone Bekijk bericht
Maar, om to-the-point te komen: als ik naar een bepaald adres navigeer zie ik allerlei POI's (points of interest) staan. Kan ik dat ook uitschakelen, want het stoort me een beetje. Alvast bedankt.
Met dat probleem zit ik ook, vooral in de binnenstad is je map net een mislukte "Schilderen op nummer" compositie van Ravensburger . Verder; ik heb net Navigon ook op een iPhone die in het Nederlands is ingesteld gedraaid, mijn toestel is Engels (Omdat ik vertalingen soms tenenkrommend vind, OOK BIJ APPLE); die Navigon stem is ook gelijk Engelstalig en sowieso minder goed hoorbaar dan de Nederlandse. Ik wil mijn Navigon dus Nederlandstalig laten blèren ipv dat Engelse en tevens vreselijke ding, zonder mijn iPhone om te gooien? (Jailbreak aanwezig, mocht ik de *.ipa aan moeten passen)
  #304  
Oud 29-06-09, 17:45
Solari Solari is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 48
Standaard

Waar blijft die review ???
Het is bijna 30 juni
  #305  
Oud 29-06-09, 17:49
Roderickz Roderickz is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Solari Bekijk bericht
Waar blijft die review ???
Het is bijna 30 juni
Na zoveel uitgebreide verhalen op het forum, heb je toch geen review meer nodig? Wat wil je nog weten?
Ik zit wel te wachten op een vergelijkingstest. Maar ja.... die TT en iGo. Beetje moe. Gelukkig ben ik tot op heden wel tevreden met Navigon.
  #306  
Oud 29-06-09, 19:41
northernstar northernstar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door z-nyx Bekijk bericht
Mss is een externe gps ontvanger de oplossing voor je ( als dat kan tenminste ).
Maar ik denk niet dat het aan Navigon ligt , kwa GPS onvangst.

succes
Terug in de tijd dus? Na 4 telefoons met goed werkende interne GPS en navigatie ga ik natuurlijk niet met een externe GPS ontvanger zitten werken. In mijn ogen ligt het aan Navigon, want met Sygic geen enkel probleem. En ik ben niet de enige hier....
En ieder zn smaak, maar Sygic is veel overzichtelijker en er is veel meer in te stellen.
  #307  
Oud 29-06-09, 20:01
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Vraagje;is het normaal het synchroniseren lang duurd als je navigator bij hebt?Heb navigon dan toch aangeschaft en nu duurd het al lang terwijl het anders allang was gedaan?
  #308  
Oud 29-06-09, 20:19
forrestgumpx forrestgumpx is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Even voor alle duidelijkheid: wat doet Navigon als je gewoon de iPhone in de open lucht meeneemt en een eventueel hoesje etc. ervan af haalt (tijdelijk)?
Ik heb het zojuist geprobeerd, 20 minuten. Open lucht, in een semi achtig parkje. Ver van de bomen vandaan. Met gewoon zicht naar de hemel of hoe je dat ook noemen wilt. Geen GPS Fix. Google maps zat redelijk dicht in de buurt, scheelde kleine 20m denk ik, misschien wel 15m.

Heb echt het vermoeden dat mijn GPS chip niet naar behoren werkt, of het ligt aan Navigon. IDA deed het ook niet vlekkeloos. Zijn er debug GPS programmaatjes?
  #309  
Oud 29-06-09, 20:19
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Vraagje;is het normaal het synchroniseren lang duurd als je navigator bij hebt?Heb navigon dan toch aangeschaft en nu duurd het al lang terwijl het anders allang was gedaan?
Wat denk je? Navigon Europe is 1,6GB groot. Dat is nog wel wat anders dan "even" een appje syncen... iTunes geeft toch aan waar ie mee bezig is en hoever hij daarmee is (d.m.v. de doorgangsbalk)?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forrestgumpx Bekijk bericht
Ik heb het zojuist geprobeerd, 20 minuten. Open lucht, in een semi achtig parkje. Ver van de bomen vandaan. Met gewoon zicht naar de hemel of hoe je dat ook noemen wilt. Geen GPS Fix. Google maps zat redelijk dicht in de buurt, scheelde kleine 20m denk ik, misschien wel 15m.

Heb echt het vermoeden dat mijn GPS chip niet naar behoren werkt, of het ligt aan Navigon. IDA deed het ook niet vlekkeloos. Zijn er debug GPS programmaatjes?
Als Google Maps wel goed werkt, dan lijkt er me niks mis met je GPSchip. Er is inderdaad een gratis app om je hardware te testen (ook je GPS): Checkup (link opent rechtstreeks in iTunes). Zojuist zelf ook even getest, Checkup werkt nog prima met FW3.0.
__________________
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk!

Laatst gewijzigd door Buur; 29-06-09 om 20:49. Reden: 2 reacties samengevoegd
  #310  
Oud 29-06-09, 20:25
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
@apotheosis:
Wat denk je? Navigon Europe is 1,6GB groot. Dat is nog wel wat anders dan "even" een appje syncen... iTunes geeft toch aan waar ie mee bezig is en hoever hij daarmee is (d.m.v. de doorgangsbalk)?
Jaja,dacht het al,ik heb benelux genomen,dat ander is niet nodig;voor die 1-2-3 tal keer ik per jaar naar den buitenland ga gebruik ik mijnen tomtom wel.
  #311  
Oud 29-06-09, 20:35
Flessendop Flessendop is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Van het weekend een ritje vanuit het oosten des lands naar Roermond en terug gemaakt. Perfecte verbinding en snelle GPS Fix. Alleen in de Roermond tunnel ff de verbinding weg, maar die was zo weer terug zodra ik uit de tunnel was.

Tot nu toe ben ik er te spreken over.
  #312  
Oud 29-06-09, 21:19
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flessendop Bekijk bericht
Van het weekend een ritje vanuit het oosten des lands naar Roermond en terug gemaakt. Perfecte verbinding en snelle GPS Fix. Alleen in de Roermond tunnel ff de verbinding weg, maar die was zo weer terug zodra ik uit de tunnel was.

Tot nu toe ben ik er te spreken over.
Dat heb ik mee de gewone tomtom ook nog voor zenne die gps die effe wegvalt.

Ik heb dus nu ook navigon geinstalleerd en alles verloopt tot nu toe vlot,moet alleen nog eens aantal banen afleggen.
Voor de rest en mss iets wat vele mensen zal intresseren;ik had toen ik in mijn garage had geen fix(wat niet abnormaal is uiteraard),ik ging naar buiten,effe terug opnieuw begonnen(was binnen de 30 sec al) en meteen een fix en zeer snel berekend ook,extreem snel zelfs ;-).

Subiet eens een eindje gaan rijden,ben benieuwd.
Voorlopig werkt alles heel goed.
  #313  
Oud 30-06-09, 10:50
wormpy wormpy is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Westdorpe
Berichten: 19
Standaard

Van tweekend eens getest. Werkt goed, alleen loopt mijn baterij wel leeg al zit die in de oplader. Gaat wel traag maar toch. Heb 2u genavigeerd en vertrokken met een baterij op 100% en tegen dat ik op de bestemming was had ik nog iets van een 82% zonder uit de lader te zijn geweest!!!!!
Nog mensen met dit probleem??
  #314  
Oud 30-06-09, 11:19
forrestgumpx forrestgumpx is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Wat denk je? Navigon Europe is 1,6GB groot. Dat is nog wel wat anders dan "even" een appje syncen... iTunes geeft toch aan waar ie mee bezig is en hoever hij daarmee is (d.m.v. de doorgangsbalk)?

Als Google Maps wel goed werkt, dan lijkt er me niks mis met je GPSchip. Er is inderdaad een gratis app om je hardware te testen (ook je GPS): Checkup (link opent rechtstreeks in iTunes). Zojuist zelf ook even getest, Checkup werkt nog prima met FW3.0.
Dank je wel, checkiup geinstalleerd en een GPS fix met 80 meter accuracy... dat was wel binnenshuis. KLopt ook wel als ik de fix met Google maps zo zie. Jammer dat je niet meer informatie kan zien, zoals hoeveel satelieten hij heeft gevonden en met hoeveel hij in verbinding staat, enz enz
  #315  
Oud 30-06-09, 14:08
Lezz Lezz is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wormpy Bekijk bericht
Nog mensen met dit probleem??
Ja, ik merkte het ook op. Verbruikt blijkbaar meer dan dat hij binnen krijgt...
  #316  
Oud 30-06-09, 14:40
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lezz Bekijk bericht
Ja, ik merkte het ook op. Verbruikt blijkbaar meer dan dat hij binnen krijgt...
Ik heb een kensigton lader, en die laad nog bij terwijl navigatie.
  #317  
Oud 30-06-09, 14:54
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RudydG Bekijk bericht
Ik heb een kensigton lader, en die laad nog bij terwijl navigatie.
Ik denk ook dat het aan de gebruikte oplader ligt. Ik heb een simpele sigarettenaanstekeradapter met 2 USB-aansluitingen (merkloos van de T-Mobile shop) in gebruik met de standaard bijgeleverde USB-kabel van de iPhone. iPhone laadt netjes op in de auto op deze manier, ook als Navigon (of welke app dan ook) draait.
  #318  
Oud 30-06-09, 15:50
Patipod's schermafbeelding
Patipod Patipod is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 224
Standaard

Navigon werkt perfect. Voor recht-toe-recht-aan navigatie is dit goed genoeg. Wil je wat meer zoals TMC,flitspalen of weet ik wat, dan kun je beter een stand-alone navi kopen. De eerste keer duurde het even voordat ik een gps fix had. Hierna ging het een stuk sneller. Ik heb zelfs in de auto goede ontvangst. Zelfs met een warmtewerende voorruit. Al met al prima navigatie.
__________________
Eerst Iphone 2G US 8GB, toen Iphone 3G NL 8GB black en nu Iphone 4 16GB black
  #319  
Oud 30-06-09, 15:59
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patipod Bekijk bericht
Navigon werkt perfect. Voor recht-toe-recht-aan navigatie is dit goed genoeg. Wil je wat meer zoals TMC,flitspalen of weet ik wat, dan kun je beter een stand-alone navi kopen. De eerste keer duurde het even voordat ik een gps fix had. Hierna ging het een stuk sneller. Ik heb zelfs in de auto goede ontvangst. Zelfs met een warmtewerende voorruit. Al met al prima navigatie.
Wacht maar als je eens wat meer getest hebt,niet te luid roepen.
Hoe staat het bij u ingesteld;optimaal,kort of snel?
Want toen ik korte route nam zou deze mij in de kleinste straatjes hebben gestuurd wat dus al absoluut mijn ding niet is,geef mij maar liever de grote rechte lange banen.
Heb het nu op snel ingesteld.
  #320  
Oud 30-06-09, 16:04
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Dit weekend aan de kust in België getest, als voetganger dan wel. Het leek wel alsof navigon helemaal was gedesoriënteerd. Kon helemaal niet de weg terugvinden zoals het hoort, als hij al GPS signaal kon vinden. Na grote ergernis dan maar gewoon maps gebruikt en op 1-2-3 op de juiste locatie terecht gekomen.
Reageren

Labels
navigation, navigon



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:27.