Navigon discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een poos geen Parrot meer, maar heb je wel de laatste software geinstalleerd op de Parrot? Misschien is dat nog het testen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb al een poos geen Parrot meer, maar heb je wel de laatste software geinstalleerd op de Parrot? Misschien is dat nog het testen waard...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja, alles is up to date. Nog één stapje voor een perfect werkend systeem.
|
|
|||
|
|||
Met dat probleem zit ik ook, vooral in de binnenstad is je map net een mislukte "Schilderen op nummer" compositie van Ravensburger . Verder; ik heb net Navigon ook op een iPhone die in het Nederlands is ingesteld gedraaid, mijn toestel is Engels (Omdat ik vertalingen soms tenenkrommend vind, OOK BIJ APPLE); die Navigon stem is ook gelijk Engelstalig en sowieso minder goed hoorbaar dan de Nederlandse. Ik wil mijn Navigon dus Nederlandstalig laten blèren ipv dat Engelse en tevens vreselijke ding, zonder mijn iPhone om te gooien? (Jailbreak aanwezig, mocht ik de *.ipa aan moeten passen)
|
|
|||
|
|||
Waar blijft die review ???
Het is bijna 30 juni |
|
|||
|
|||
Na zoveel uitgebreide verhalen op het forum, heb je toch geen review meer nodig? Wat wil je nog weten?
Ik zit wel te wachten op een vergelijkingstest. Maar ja.... die TT en iGo. Beetje moe. Gelukkig ben ik tot op heden wel tevreden met Navigon. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En ieder zn smaak, maar Sygic is veel overzichtelijker en er is veel meer in te stellen. |
|
|||
|
|||
Vraagje;is het normaal het synchroniseren lang duurd als je navigator bij hebt?Heb navigon dan toch aangeschaft en nu duurd het al lang terwijl het anders allang was gedaan?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb echt het vermoeden dat mijn GPS chip niet naar behoren werkt, of het ligt aan Navigon. IDA deed het ook niet vlekkeloos. Zijn er debug GPS programmaatjes? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk! Laatst gewijzigd door Buur; 29-06-09 om 20:49. Reden: 2 reacties samengevoegd |
|
|||
|
|||
Jaja,dacht het al,ik heb benelux genomen,dat ander is niet nodig;voor die 1-2-3 tal keer ik per jaar naar den buitenland ga gebruik ik mijnen tomtom wel.
|
|
|||
|
|||
Van het weekend een ritje vanuit het oosten des lands naar Roermond en terug gemaakt. Perfecte verbinding en snelle GPS Fix. Alleen in de Roermond tunnel ff de verbinding weg, maar die was zo weer terug zodra ik uit de tunnel was.
Tot nu toe ben ik er te spreken over. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb dus nu ook navigon geinstalleerd en alles verloopt tot nu toe vlot,moet alleen nog eens aantal banen afleggen. Voor de rest en mss iets wat vele mensen zal intresseren;ik had toen ik in mijn garage had geen fix(wat niet abnormaal is uiteraard),ik ging naar buiten,effe terug opnieuw begonnen(was binnen de 30 sec al) en meteen een fix en zeer snel berekend ook,extreem snel zelfs ;-). Subiet eens een eindje gaan rijden,ben benieuwd. Voorlopig werkt alles heel goed. |
|
|||
|
|||
Van tweekend eens getest. Werkt goed, alleen loopt mijn baterij wel leeg al zit die in de oplader. Gaat wel traag maar toch. Heb 2u genavigeerd en vertrokken met een baterij op 100% en tegen dat ik op de bestemming was had ik nog iets van een 82% zonder uit de lader te zijn geweest!!!!!
Nog mensen met dit probleem?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik denk ook dat het aan de gebruikte oplader ligt. Ik heb een simpele sigarettenaanstekeradapter met 2 USB-aansluitingen (merkloos van de T-Mobile shop) in gebruik met de standaard bijgeleverde USB-kabel van de iPhone. iPhone laadt netjes op in de auto op deze manier, ook als Navigon (of welke app dan ook) draait.
|
|
||||
|
||||
Navigon werkt perfect. Voor recht-toe-recht-aan navigatie is dit goed genoeg. Wil je wat meer zoals TMC,flitspalen of weet ik wat, dan kun je beter een stand-alone navi kopen. De eerste keer duurde het even voordat ik een gps fix had. Hierna ging het een stuk sneller. Ik heb zelfs in de auto goede ontvangst. Zelfs met een warmtewerende voorruit. Al met al prima navigatie.
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe staat het bij u ingesteld;optimaal,kort of snel? Want toen ik korte route nam zou deze mij in de kleinste straatjes hebben gestuurd wat dus al absoluut mijn ding niet is,geef mij maar liever de grote rechte lange banen. Heb het nu op snel ingesteld. |
|
||||
|
||||
Dit weekend aan de kust in België getest, als voetganger dan wel. Het leek wel alsof navigon helemaal was gedesoriënteerd. Kon helemaal niet de weg terugvinden zoals het hoort, als hij al GPS signaal kon vinden. Na grote ergernis dan maar gewoon maps gebruikt en op 1-2-3 op de juiste locatie terecht gekomen.
|
Labels |
navigation, navigon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|