Navigon discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Het is toch heel raar;ik rij naar oostende en geen enkel probleem. Ik rij terug naar huis en ongeveer 1km ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Firmware update, navigon update , en in extremis de tomtomhouder met tomtom software. Maar momenteel gaat met TT730 er nog niet uit, ook al ziet ie er niet uit... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vind het een mooi ding en de aanduidingen zijn ook allemaal oke vind ik,geen probleem mee. Het enige wat een beetje als een minpunt is zijn geen flitspalen en die stem die niet luider kan dan nu het geval is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dan lijkt het me duidelijk een hardware probleem en dus gaat een andere software het niet oplossen.
En , mijn TT koste me 800 euro dan is 60 euro een kleine prijs. Mijn TT blijft in de kast. Met Nav. nog geen problemen gehad. Het blijft natuurlijk ook een GSM he. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar collie home?800 euro voor een tomtom? Mijne 630 go kostte mij 280 euro's.En ik heb er geen probleem mee zoals al reeds eerder gezegd . |
|
||||
|
||||
van Soest naar Scheveningen, ook in de buurt van 50% batterij verlies, ik kan het dus alleen maar bevestigen! al hoewel ik een auto-lader heb wil de nav nog wel eens op sleep screen schieten, kwestie van ff opnieuw opstarten en ik kan er weer van genieten hoe goed de nav werkt( meer mensen last van dat navigon af en toe op het sleep screen schiet, en dus volledig zwart wordt!??! )
|
||||
|
||||
Als je het topic een beetje gelezen had, dan wist je dat al.
|
|||
|
|||
heb mobile navigation europe op iphone 3Gs staan maar kan em nergens vinden. waar kan ik dit precies vinden. (heb de Gs nog maar 2 dagen in mn bezit vandaar)
huib boersma |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Waarschijnlijk staat Navigon op een volgende pagina, of Sygic (het is me niet duidelijk wat je bedoelt met Mobile Navigation Europe namelijk, Navigon heet NAVIGON en Sygic noemt het Mobile Maps Europe, maar onder het icoontje staat gewoon Sygic Europe). Laatst gewijzigd door Buur; 17-07-09 om 17:15. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Daar kan je véél mee leren over je nieuwe toestel |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Overigens: handleiding die je gekregen hebt? Zit er bij een 3GS wel eentje dan? Bij de 3G was het een summier foldertje en verder zat er een link in Safari (dat is de internetbrowser dus, voor meneer Huib .) Het zelf uitproberen is wel het leukste, en nalezen... dat is voor Nokia's etc. Ach, wat een lol gaat die man beleven! Alsof er een wereld voor je open gaat. Eindelijk een toestel waarbij je zoiets hebt van "ja, zo kan het ook! Dit had ik al jaren zo gewild, zo makkelijk...". Laatst gewijzigd door Buur; 17-07-09 om 17:31. |
|
|||
|
|||
Zo hier mijn ervaring van vandaag en dat is een hele hele slechte. Na anderhalve week blij navigon te hebben gebruikt vandaag weer werken en navigeren met navigon, tom tom ligt al anderhalve week thuis maar het is slechter weer als van de week doet die *** gps het de halve dag niet, een paar wolkjes en je gps is pleitte, en dan zat ik ook nog in de bebouwde kom en bomenrijk gebied nou ik heb die iphone vervloekt en weet het nu ook zeker met al die andere mensen , de gps in de iphone is verrot. Zonder externe gps kan je navigeren met je iphone wel vergeten. Dus nu heb ik mijn tom tom weer mee want daar trap ik niet meer in, want als je de hele dag onderweg bent is een goed werkende navigatie onmisbaar.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb een hele open blik, ik rijd namelijk al een tijd met diverse iPhone-navigatie rond (iDA, Navigon en Sygic) door het hele land met geen enkel GPS-probleem en in allerlei omstandigheden! Net als de meeste mensen.
Er zijn enkel wat klagers (en waarschijnlijk terecht in hun situatie) waar het niet zo goed bij werkt. Ik wijs er alleen maar op dat je dan niet direct de iPhone de schuld moet geven. Als de iPhone een verrotte GPS had, hoe heb je dan wel anderhalve week lang blij ermee rondgereden? Hangt ie wel op exact dezelfde plaats, in eenzelfde soort houder (bijv. metaal is funest) als je vergelijkingsTT, etc.? Hoe zit het met een beschermhoesje? Etcetera etc... Hopelijk ga je iets verder zoeken naar een echte oorzaak en oplossing, want je was niet voor niks anderhalve week blij (zijn je eigen woorden). En ik neem aan dat je niet zomaar €80,- of meer uitgegeven hebt voor piet snot, maar dat je het dan ook wilt gebruiken. Succes! Laatst gewijzigd door Buur; 17-07-09 om 18:23. |
|
|||
|
|||
Citaat:
aan ligt aan het weer dus, want de plek is precies hetzelfde heb geen speciaal glas heb een plastic houder en zit niet in een hoesje en als je deze hele thread door leest dan zie je genoeg mensen die hun tom tom weer terug hebben gepakt nou als het aan de auto en weet ik veel wat nog meer zou liggen dan zou die het ook niet doen he maar nu ben ik er klaar mee want de "meeste mensen" springen hier van het dak dus ik spring ook maar ff groetjes. |
|
||||
|
||||
Don't shoot the messenger. Als JIJ de hele draad gelezen had, dan had je door gehad waar ik vandaan kom (hoe kritisch ik ben), hoe ik in mekaar zit (en dus heel goed lees wat mensen schrijven), etc..
Ik wijs je er enkel op dat je jouw situatie veralgemeniseert en dat dat niet klopt. Dat jij je boosheid dan botviert op mij en direct persoonlijk in de aanval gaat, tsja, alsof ik er iets aan kan doen. Ik hoop dat je zacht landt. /edit: ik wilde je enkel uitnodigen om verder te kijken dan je neus lang is. Wat je ermee doet, is jouw verantwoordelijkheid. Laatst gewijzigd door Buur; 17-07-09 om 18:44. |
Labels |
navigation, navigon |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
|
|