//

Navigon

Navigon discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Het is toch heel raar;ik rij naar oostende en geen enkel probleem. Ik rij terug naar huis en ongeveer 1km ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #481  
Oud 16-07-09, 19:24
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Het is toch heel raar;ik rij naar oostende en geen enkel probleem.
Ik rij terug naar huis en ongeveer 1km van mijn deur valt deze effe uit.

Nu,vandaag terug getest en zelfs op de autosnelweg geen gps signaal meer en dit tot meermaals toe deze wegviel,echt om grijze harens van te krijgen en daarvoor heb ik dan 50 euro betaald?Ik moet al geluk hebben dat ding correct werkt,de ene moment oke dus en de andere helemaal niet.

Ik zal dan maar terug zoveel mogelijk den tomtom 630 gebruiken,niks beters dan de gewone normale gps..
En weet je wat het straftste is? vandaag heeft ie bij mij weer eens goed gewerkt.
Firmware update, navigon update , en in extremis de tomtomhouder met tomtom software.
Maar momenteel gaat met TT730 er nog niet uit, ook al ziet ie er niet uit...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #482  
Oud 16-07-09, 19:27
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RudydG Bekijk bericht
En weet je wat het straftste is? vandaag heeft ie bij mij weer eens goed gewerkt.
Firmware update, navigon update , en in extremis de tomtomhouder met tomtom software.
Maar momenteel gaat met TT730 er nog niet uit, ook al ziet ie er niet uit...
Ik snap niet zo goed wat er mis is met de 730 go ?Das toch praktisch hetzelfde als de 630 go die ik heb?
Ik vind het een mooi ding en de aanduidingen zijn ook allemaal oke vind ik,geen probleem mee.
Het enige wat een beetje als een minpunt is zijn geen flitspalen en die stem die niet luider kan dan nu het geval is.
  #483  
Oud 16-07-09, 19:39
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik snap niet zo goed wat er mis is met de 730 go ?Das toch praktisch hetzelfde als de 630 go die ik heb?
Ik vind het een mooi ding en de aanduidingen zijn ook allemaal oke vind ik,geen probleem mee.
Het enige wat een beetje als een minpunt is zijn geen flitspalen en die stem die niet luider kan dan nu het geval is.
Je kan toch niet ontkennen, dat het brakke scherm van tomtom verbleekt bij het mooie iphonescherm met navigon? Voor de rest niks mis mee...
  #484  
Oud 16-07-09, 19:39
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Dan lijkt het me duidelijk een hardware probleem en dus gaat een andere software het niet oplossen.

En , mijn TT koste me 800 euro dan is 60 euro een kleine prijs. Mijn TT blijft in de kast. Met Nav. nog geen problemen gehad.
Het blijft natuurlijk ook een GSM he.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #485  
Oud 16-07-09, 20:29
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RudydG Bekijk bericht
Je kan toch niet ontkennen, dat het brakke scherm van tomtom verbleekt bij het mooie iphonescherm met navigon? Voor de rest niks mis mee...
Achzo bedoel je,tgoh ja,ik hecht belang aan andere zaken en ik heb nog het liefste een gewone gps.

Maar collie home?800 euro voor een tomtom?

Mijne 630 go kostte mij 280 euro's.En ik heb er geen probleem mee zoals al reeds eerder gezegd .
  #486  
Oud 17-07-09, 06:23
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy H Bekijk bericht
Erg tevreden over Navigon, snel, accuraat en mooi weergegeven. Heb wel de indruk dat mijn batterij het snel opgeeft...van Amersfoort naar Noordwijk van 80% naar 30%...
van Soest naar Scheveningen, ook in de buurt van 50% batterij verlies, ik kan het dus alleen maar bevestigen! al hoewel ik een auto-lader heb wil de nav nog wel eens op sleep screen schieten, kwestie van ff opnieuw opstarten en ik kan er weer van genieten hoe goed de nav werkt( meer mensen last van dat navigon af en toe op het sleep screen schiet, en dus volledig zwart wordt!??! )
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
  #487  
Oud 17-07-09, 06:33
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Als je het topic een beetje gelezen had, dan wist je dat al.
__________________
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk!
  #488  
Oud 17-07-09, 13:04
huibboersma huibboersma is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

heb mobile navigation europe op iphone 3Gs staan maar kan em nergens vinden. waar kan ik dit precies vinden. (heb de Gs nog maar 2 dagen in mn bezit vandaar)

huib boersma
  #489  
Oud 17-07-09, 13:09
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht

Maar collie home?800 euro voor een tomtom?

Mijne 630 go kostte mij 280 euro's.En ik heb er geen probleem mee zoals al reeds eerder gezegd .

idd, toen die uitkwam koste deze 790 euro...is het model met de 20GB HD
  #490  
Oud 17-07-09, 17:11
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huibboersma Bekijk bericht
heb mobile navigation europe op iphone 3Gs staan maar kan em nergens vinden. waar kan ik dit precies vinden. (heb de Gs nog maar 2 dagen in mn bezit vandaar)

huib boersma
OK, ik denk dat je je iPhone nog helemaal moet leren kennen... Je weet al dat er meerdere pagina's zijn met programma's? Heb je al eens van rechts naar links geschoven met je vinger over het scherm? Zo'n beweging alsof je een blad omslaat in een boek?
Waarschijnlijk staat Navigon op een volgende pagina, of Sygic (het is me niet duidelijk wat je bedoelt met Mobile Navigation Europe namelijk, Navigon heet NAVIGON en Sygic noemt het Mobile Maps Europe, maar onder het icoontje staat gewoon Sygic Europe).

Laatst gewijzigd door Buur; 17-07-09 om 17:15.
  #491  
Oud 17-07-09, 17:14
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huibboersma Bekijk bericht
heb mobile navigation europe op iphone 3Gs staan maar kan em nergens vinden. waar kan ik dit precies vinden. (heb de Gs nog maar 2 dagen in mn bezit vandaar)

huib boersma
Misschien moet je de handleiding eens lezen die je bij je iPhone krijgt
Daar kan je véél mee leren over je nieuwe toestel
  #492  
Oud 17-07-09, 17:17
z-nyx's schermafbeelding
z-nyx z-nyx is offline
• iOS 9.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 161
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Misschien moet je de handleiding eens lezen die je bij je iPhone krijgt
Daar kan je véél mee leren over je nieuwe toestel
Het mooie van een Iphone is dat je eigenlijk niets hoeft te leren , het is allemaal zo makkelijk
  #493  
Oud 17-07-09, 17:18
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door z-nyx Bekijk bericht
Het mooie van een Iphone is dat je eigenlijk niets hoeft te leren , het is allemaal zo makkelijk
Da's waar, maar die enkele dingetjes die handig zijn, maar niet direct vindbaar zijn daarin te vinden
  #494  
Oud 17-07-09, 17:26
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door z-nyx Bekijk bericht
Het mooie van een Iphone is dat je eigenlijk niets hoeft te leren , het is allemaal zo makkelijk
Als je van een ander merk afkomt en zeker als dat een redelijk "normale" GSM betrof met vaste menustructuur e.d., dan kom je niet eens op het idee om pagina's te gaan zitten verschuiven... Dit is de 1e openbaring vaak, waar niet iedereen uit zichzelf achter komt. Jongeren vaak wel, ouderen wat minder snel. Probeer eens wat uit, schuiven, pinchen, weet ik veel, het kan geen kwaad en het levert leuke resultaten op!

Overigens: handleiding die je gekregen hebt? Zit er bij een 3GS wel eentje dan? Bij de 3G was het een summier foldertje en verder zat er een link in Safari (dat is de internetbrowser dus, voor meneer Huib .) Het zelf uitproberen is wel het leukste, en nalezen... dat is voor Nokia's etc.

Ach, wat een lol gaat die man beleven! Alsof er een wereld voor je open gaat. Eindelijk een toestel waarbij je zoiets hebt van "ja, zo kan het ook! Dit had ik al jaren zo gewild, zo makkelijk...".

Laatst gewijzigd door Buur; 17-07-09 om 17:31.
  #495  
Oud 17-07-09, 17:49
jemoer jemoer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 72
Standaard

Zo hier mijn ervaring van vandaag en dat is een hele hele slechte. Na anderhalve week blij navigon te hebben gebruikt vandaag weer werken en navigeren met navigon, tom tom ligt al anderhalve week thuis maar het is slechter weer als van de week doet die *** gps het de halve dag niet, een paar wolkjes en je gps is pleitte, en dan zat ik ook nog in de bebouwde kom en bomenrijk gebied nou ik heb die iphone vervloekt en weet het nu ook zeker met al die andere mensen , de gps in de iphone is verrot. Zonder externe gps kan je navigeren met je iphone wel vergeten. Dus nu heb ik mijn tom tom weer mee want daar trap ik niet meer in, want als je de hele dag onderweg bent is een goed werkende navigatie onmisbaar.
  #496  
Oud 17-07-09, 18:05
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jemoer Bekijk bericht
Zo hier mijn ervaring van vandaag en dat is een hele hele slechte. Na anderhalve week blij navigon te hebben gebruikt vandaag weer werken en navigeren met navigon, tom tom ligt al anderhalve week thuis maar het is slechter weer als van de week doet die *** gps het de halve dag niet, een paar wolkjes en je gps is pleitte, en dan zat ik ook nog in de bebouwde kom en bomenrijk gebied nou ik heb die iphone vervloekt en weet het nu ook zeker met al die andere mensen , de gps in de iphone is verrot. Zonder externe gps kan je navigeren met je iphone wel vergeten. Dus nu heb ik mijn tom tom weer mee want daar trap ik niet meer in, want als je de hele dag onderweg bent is een goed werkende navigatie onmisbaar.
Spreek vooral voor jezelf, in jouw situatie, in jouw auto... Jammer dat mensen direct naar de iPhone wijzen. De GPS in de iPhone is niks mis mee. Maar een beschermhoesje eromheen kan al voor minder ontvangst zorgen, de plaats in de auto, warmtewerende ruiten, etc... Het is zo makkelijk om de iPhone de schuld te geven. Maar vooral doen, hoor, ga terug naar 2 apparaten en zoek niet naar de oorzaak! Een zondebok is snel gevonden. Helaas geldt dit voor de meeste mensen niet (voor jou dan) en zijn de meesten erg gelukkig met hun iPhone incl. navigatie.
  #497  
Oud 17-07-09, 18:07
jemoer jemoer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Spreek vooral voor jezelf, in jouw situatie, in jouw auto... Jammer dat mensen direct naar de iPhone wijzen. De GPS in de iPhone is niks mis mee. Maar een beschermhoesje eromheen kan al voor minder ontvangst zorgen, de plaats in de auto, warmtewerende ruiten, etc... Het is zo makkelijk om de iPhone de schuld te geven. Maar vooral doen, hoor, ga terug naar 2 apparaten en zoek niet naar de oorzaak! Een zondebok is snel gevonden. Helaas geldt dit voor de meeste mensen niet (voor jou dan) en zijn de meesten erg gelukkig met hun iPhone incl. navigatie.
Weet je wat pas makkelijk is , oogkleppen ophouden.
  #498  
Oud 17-07-09, 18:19
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jemoer Bekijk bericht
Weet je wat pas makkelijk is , oogkleppen ophouden.
Ik heb een hele open blik, ik rijd namelijk al een tijd met diverse iPhone-navigatie rond (iDA, Navigon en Sygic) door het hele land met geen enkel GPS-probleem en in allerlei omstandigheden! Net als de meeste mensen.
Er zijn enkel wat klagers (en waarschijnlijk terecht in hun situatie) waar het niet zo goed bij werkt. Ik wijs er alleen maar op dat je dan niet direct de iPhone de schuld moet geven. Als de iPhone een verrotte GPS had, hoe heb je dan wel anderhalve week lang blij ermee rondgereden? Hangt ie wel op exact dezelfde plaats, in eenzelfde soort houder (bijv. metaal is funest) als je vergelijkingsTT, etc.? Hoe zit het met een beschermhoesje? Etcetera etc...

Hopelijk ga je iets verder zoeken naar een echte oorzaak en oplossing, want je was niet voor niks anderhalve week blij (zijn je eigen woorden). En ik neem aan dat je niet zomaar €80,- of meer uitgegeven hebt voor piet snot, maar dat je het dan ook wilt gebruiken. Succes!

Laatst gewijzigd door Buur; 17-07-09 om 18:23.
  #499  
Oud 17-07-09, 18:33
jemoer jemoer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Ik heb een hele open blik, ik rijd namelijk al een tijd met diverse iPhone-navigatie rond (iDA, Navigon en Sygic) door het hele land met geen enkel GPS-probleem en in allerlei omstandigheden! Net als de meeste mensen.
Er zijn enkel wat klagers (en waarschijnlijk terecht in hun situatie) waar het niet zo goed bij werkt. Ik wijs er alleen maar op dat je dan niet direct de iPhone de schuld moet geven. Als de iPhone een verrotte GPS had, hoe heb je dan wel anderhalve week lang blij ermee rondgereden? Hangt ie wel op exact dezelfde plaats, in eenzelfde soort houder (bijv. metaal is funest) als je vergelijkingsTT, etc.? Hoe zit het met een beschermhoesje? Etcetera etc...

Hopelijk ga je iets verder zoeken naar een echte oorzaak en oplossing, want je was niet voor niks anderhalve week blij (zijn je eigen woorden). En ik neem aan dat je niet zomaar €80,- of meer uitgegeven hebt voor piet snot, maar dat je het dan ook wilt gebruiken. Succes!
Ja je heb zon openblik dat je mijn post geeneens goed kan lezen want wat ik dus al schreef is dat ie de hele week goed werkte en er zijn wolken het ineens niet meer goed werkt, dus dat ik al lang uitgezocht heb waar het
aan ligt aan het weer dus, want de plek is precies hetzelfde heb geen speciaal glas heb een plastic houder en zit niet in een hoesje en als je deze hele thread door leest dan zie je genoeg mensen die hun tom tom weer
terug hebben gepakt nou als het aan de auto en weet ik veel wat nog meer zou liggen dan zou die het ook niet doen he maar nu ben ik er klaar mee want de "meeste mensen" springen hier van het dak dus ik spring ook maar ff groetjes.
  #500  
Oud 17-07-09, 18:40
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Don't shoot the messenger. Als JIJ de hele draad gelezen had, dan had je door gehad waar ik vandaan kom (hoe kritisch ik ben), hoe ik in mekaar zit (en dus heel goed lees wat mensen schrijven), etc..
Ik wijs je er enkel op dat je jouw situatie veralgemeniseert en dat dat niet klopt. Dat jij je boosheid dan botviert op mij en direct persoonlijk in de aanval gaat, tsja, alsof ik er iets aan kan doen. Ik hoop dat je zacht landt.

/edit: ik wilde je enkel uitnodigen om verder te kijken dan je neus lang is. Wat je ermee doet, is jouw verantwoordelijkheid.

Laatst gewijzigd door Buur; 17-07-09 om 18:44.
Reageren

Labels
navigation, navigon



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:45.