Navigon discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb ook een vraagje, misschien voor vele logisch, maar na veeeel zoeken vind ik toch niet echt een duidelik antwoord: vraag: kan ik met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb ook een vraagje, misschien voor vele logisch, maar na veeeel zoeken vind ik toch niet echt een duidelik antwoord:
vraag: kan ik met een iTunes-kaar van 100 euro de Navigon Europe kopen? Of hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk? Ik heb nog nooit iets betalends gekocht ... alvast bedankt voor een waarschijnlijk simpel antwoord grtz |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
als je geen credit card aan je iTunes account hebt kan je met een gift card alles kopen in de store (als het saldo op de kaart het toelaat )
Apple - Support - iTunes Store - iTunes Card FAQ |
|
|||
|
|||
Citaat:
dus gewoon i-tunes kaart van 100 euro kopen, de zes stapjes volgen in bovenstaande link en Navigon afhalen (=kopen), zodat het crediet aangevuld wordt. //alhoewel er in de tekst staat: At this time, iTunes Cards and iTunes Gift Certificates are not accepted for online Apple Store purchases ?? Wat wil dat zeggen dan? // Thx voor het advies! |
|
||||
|
||||
voor dat je de kaart koopt doe je net of je een kaart hebt en probeer je op deze wijze te betalen, als dat lukt dan kan je gewoon de kaart kopen
. |
|
|||
|
|||
Weet er eigenlijk al iemand meer over de excacte datum van de update? Heb namelijk overal gezocht, maar kon er nergens wat over vinden. Behalve dan dat het "ergens in juli" komt. Hoop dat hij snel komt want ga zaterdag op vakantie en zou er dan al graag gebruik van willen maken!
|
|
||||
|
||||
De tittel van de aankomende update in de AppStore is aangepast naar "een update met inbegrip van de volgende functionaliteiten is uitgebracht naar Apple" .
|
|
||||
|
||||
Naast de aankomende update wordt er ook al gerept over een latere update met tmc. Heeft iemand een idee hoe ze tmc op iphone gaan bewerkstelligen? Dus hoe dit zou moeten gaan werken? Met een externe aansluiting via een soort cradle ofzo of gewoon via simkaart?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Navigon nu in de app. store met North-America. In de aanbieding tot 15 augustus.
|
|
||||
|
||||
Update is in de Appstore beschikbaar !
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
whaaaa kan nie wachten!!!!!!!! mja moet waarschijnlijk toch tot vanavond wachten tot ik thuis ben, zal wel grote update zijn.....
vertel vertel...wat zit er allemaal voor nieuws in??????? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hebben wij flitspalen ook??????
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
zie in de update lijst geen optie om een andere taal te kiezen
. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar goed, nothing is perfect. |
|
|||
|
|||
Maar waarom zou je ook een andere taal willen dan je eigen taal? Heel onzinnig.. Maargoed, hopen dat de Europese versie er nog voor morgen vroeg 6uur op staat! Kan hij direkt getest worden op vakantie!
|
Labels |
navigation, navigon |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
|
|